BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka kurierska) już od 1 000,00 zł.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Bezpieczne zakupy
  • Wygodne formy płatności
  • Gwarancja na każdy produkt
  • Szyfrowane dane i transakcje
Cenniki do pobrania
Pobierz lub zobacz cennik wszystkich naszych produktów.
Baner napinany Vortex Lite 800mm Baner napinany Vortex Lite 800mm
190,77 zł
zobacz więcej
Lada wystawiennicza Pop-up Counta 2x1 Lada wystawiennicza Pop-up Counta 2x1
1 483,38 zł
zobacz więcej
Lightbox Reflecta "D" A3 Lightbox Reflecta "D" A3
793,94 zł
zobacz więcej
 

Wystawy

Zamierzając wprowadzić do oferty swojej firmy nowy produkt czy też usługę, musimy być przygotowani na to, że ich sukces zależy od bardzo wielu czynników, na które mamy mniejszy lub większy wpływ. Niektórym osobom może się wydawać, że jeśli firma jest już znana, takie posunięcia nie są niczym skomplikowanym, co niestety nie jest prawdą. Okazuje się bowiem, że im firma odniosła większy sukces, tym większe są oczekiwania w stosunku do niej. W związku z tym, tak naprawdę bez względu na rodzaj branży w jakiej działamy czy staż na rynku, sprzedaż produktów i usług, możemy być dość trudnym zadaniem.

Rzecz jasna, w takim przypadku ogromnie ważną rolę odgrywa jakość tego co oferuje klientom nasza firma. Musimy być pewni, iż są to naprawdę dobre produkty, które zadowolą większość potencjalnych klientów. Oprócz tego jednak, musimy się bardzo postarać, aby we właściwy sposób wypromować naszą ofertę i sprawić, by stała się ona atrakcyjna dla jak największego grona osób. Zdecydowanie nie jest to łatwe, ale możliwości jest obecnie naprawdę wiele. Rozbudowane kampanie reklamowe to jedno, ale bardzo skutecznie możemy też sprzedać swoją ofertę w sposób bezpośredni, na przykład podczas specjalnych wystaw.

Aby jednak odnieść sukces w trakcie takich imprez, musimy się do nich odpowiednio przygotować. Nie chodzi jedynie o stronę merytoryczną takich spotkań z klientami, ale także o wizualne przygotowanie naszego stoiska. Pamiętajmy, że na wystawy przyjeżdża mnóstwo firm, które oferują podobne produkty i usługi, dlatego musimy się jakoś wśród nich wyróżnić. A produkty oferowane Państwu na tej stronie, mogą być niezwykle pomocne w osiągnięciu tego celu.

Wyróżnij swoje stoisko!

Z czego powinno składać się profesjonalne stoisko na wystawie? Przede wszystkim z odpowiedniej wielkości trybunki albo lady informacyjnej, wystawienniczej czy degustacyjnej. To właśnie przy nich bowiem, będziemy rozmawiać z naszymi potencjalnymi klientami, dlatego powinna się ona elegancko prezentować i być opatrzona odpowiednią grafiką, na przykład z logiem naszej firmy czy z obrazem oferowanego produktu. Warto również dopasować do niej odpowiednich kształtów i wymiarów ściankę reklamową, która może stanąć za trybunką lub obok samego stoiska. Bardzo efektownie prezentują się także specjalne łuki reklamowe, które świetnie dopełniają wygląd takiego stoiska.

Kolejnym aspektem, o który musimy się zatroszczyć jest widoczność naszego stoiska. W upewnieniu się, że każdy z odwiedzających wystawę będzie w stanie do nas trafić, pomóc nam może system podwieszany, montowany bezpośrednio nad stoiskiem. Jeśli nie ma jednak możliwości jego instalacji, warto zdecydować się chociażby na specjalne flagi reklamowe, które są również dobrze widoczne.

Oczywiście nie można też zapomnieć o tak podstawowych elementach podczas wystaw jak banery czy roll-upy reklamowe, które są niezwykle poręcznym nośnikiem reklamy. Podobnie zresztą jak potykacze oraz stojaki na ulotki, plakaty czy iPady, które skutecznie przyciągają uwagę przechodzących obok naszego stoiska osób.

Masz pytania? Zadzwoń!

+48 731 89 15 55 lub +48 533 73 67 83

lub napisz e-mail:

biuro@retio.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl