BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł
Filtry
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Przesyłka kurierska) już od 1 000,00 zł.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Bezpieczne zakupy
  • Wygodne formy płatności
  • Gwarancja na każdy produkt
  • Szyfrowane dane i transakcje
Cenniki do pobrania
Pobierz lub zobacz cennik wszystkich naszych produktów.
 

STOJAKI NA PLAKATY A REKLAMY FIRMY

Stojaki na plakaty to efektowne i reprezentacyjne rozwiązania reklamowe, oparte na lekkiej, aluminiowej konstrukcji, dzięki czemu są odporne na uszkodzenia. Poszczególne propozycje różnią się przede wszystkim wielkością oraz kształtem – największym zainteresowaniem cieszą się stojaki na plakaty o wielkości A3 i A4, oraz potykacze A0, A1, A2, oraz B1.

Reklama nie jedno ma imię

Stojaki reklamowe, jak sama nazwa wskazuje, spełniają przede wszystkim funkcję informacyjno-marketingową. Najczęściej jest to graficzne przedstawienie oferty danej firmy, z jednoczesnym uwzględnieniem danych teleadresowych. W przypadku restauracji i kawiarni narzędzie to często jest wykorzystywane jako swoisty spis menu – przyznać należy, że jest to efektowny i kreatywny sposób, który pozwala dotrzeć do potencjalnego klienta i zainteresować go propozycją.

Forma reklamowa ma to przede wszystkim oryginalna prezentacja zalet konkretnej oferty, prezentowane za pomocą stojaków reklamowych plakaty mogą mieć także charakter stricte informacyjny – zauważyć to można przede wszystkim w kinie, gdzie za pomocą tego typu narzędzi reklamowane są firmy znajdujące się w repertuarze danej jednostki tudzież w muzeum, gdzie plakaty służą głównie do promowania wystaw.

Z całą pewnością jest to tani i jednocześnie bardzo wygodny sposób, który umożliwia kontakt z potencjalnym klientem. Stojaki na plakaty, jako rozwiązania o znacznych gabarytach, są widoczne z dużej odległości, co bez wątpienia przekłada się na jakość przekazu.

Jednostronne i dwustronne stojaki reklamowe

Standy reklamowe to wygodne i funkcjonalne narzędzia, które pozwalają w efektowny sposób wypromować konkretny produkt, usługę czy zaprezentować ofertę. Godne uwagi są przede wszystkim stojaki na plakaty, które mogą być wykorzystywane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Z założenia są to rozwiązania o znacznych gabarytach, dzięki czemu możliwa jest ekspozycja dużych materiałów. Konstrukcja najczęściej jest wykonana z lekkiego aluminium, co w znaczny sposób wpływa na trwałość i jakość użytkowania.

Warto podkreślić, że stojaki na plakaty zapewniają możliwość bezproblemowej i szybkiej wymiany plakatów, dzięki czemu możliwa jest zmiana ekspozycji. Dodatkowo stojaki na plakaty wyposażone są w plastikowe osłony wyposażone w warstwę antyodblaskową, która chroni plakaty przed brudem i pyłem.

Wśród propozycji można znaleźć stojaki jednostronne i dwustronne. Poszczególne rozwiązania różnią się przede wszystkim wielkością, dzięki czemu wybór odpowiedniego rozwiązania nie stanowi żadnego problemu. Bardziej efektownie prezentują się dwustronne stojaki reklamowe, na których jednocześnie można zaprezentować dwa plakaty, sporym zainteresowaniem cieszą się także propozycje jednostronne.

Stabilna konstrukcja, dopełniana dodatkowym obciążeniem, to gwarancja pożądanych efektów, czyli optymalnej ekspozycji. Stojaki na plakaty to doskonałe nośniki reklam, które można umieszczać niemalże w każdym miejscu – sprawdzą się zarówno w biurze, podczas konferencji czy spotkań biznesowych, w holu, a także na wystawach. Funkcjonalna rama umożliwia zmianę plakatu w dowolnym momencie.

Masz pytania? Zadzwoń!

+48 731 89 15 55 lub +48 533 73 67 83

lub napisz e-mail:

biuro@retio.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl