Szerokość
Wydruk
Gwarancja
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
- Wygodne formy płatności
- Gwarancja na każdy produkt
- Szyfrowane dane i transakcje
Pobierz lub zobacz cennik wszystkich naszych produktów.
Efektowne i funkcjonalne stojaki na ulotki
Lekkie, estetyczne i funkcjonalne stojaki na ulotki, to wygodne rozwiązania reklamowe, które sprawdzą się w biurowcu, podczas targów branżowych, spotkania biznesowego, eventu czy konferencji. Z całą pewnością jest to prosty, a przy tym bardzo skuteczny sposób, by zaprezentować i wypromować firmę.
Wizytówka firmy
Reklama to podstawowe narzędzie marketingowe, z którego korzystają zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i małe firmy. Możliwości reklamowych jest bardzo wiele, jednym z rozwiązań są stojaki reklamowe – narzędzia, które w rzeczywistości różnią się nie tylko wielkością i kształtem, ale przede wszystkim funkcjonalnością. Godne uwagi są przede wszystkim stojaki na ulotki. Jak wiadomo, ulotki czy też niewielkie broszurki, to efektowne i funkcjonalne rozwiązanie reklamowe. Odpowiednio przygotowana ulotka to doskonała wizytówka firmy, nic więc dziwnego, że z możliwości tej korzysta wiele przedsiębiorstw.
Ulotki mogą być rozpowszechniane w różny sposób, efektownym i ekonomicznym rozwiązaniem są standy reklamowe, które doskonale łączą stronę estetyczną i stricte funkcjonalną. Umieszczane na nich ulotki prezentują się ciekawie i zachęcają do zainteresowania ofertą firmy.
Warto dodać, że stojaki na ulotki mogą być usytuowane przy ściance reklamowej podczas konferencji czy eventu, jak również stanowić stały element estetyczny w biurowcu lub firmie.
Stojak stojakowi nierówny
Stojaki na ulotki to rozwiązania, których celem jest przede wszystkim efektowne wyeksponowanie ulotek lub firmowych broszurek. Standardowa konstrukcja składa się z praktycznej kieszeni, w której umieszczane są materiały reklamowe oraz podtrzymujących ją umocnień.
Stojaki różnią się kształtem i wielkością, fakt ten w dużej mierze wynika ze zróżnicowanych możliwości technicznych, czyli ilości miejsca. Istotne znaczenie w tej kwestii ma również wielkość ulotek. Wśród propozycji można znaleźć stojaki mobilne, które bez problemu można złożyć i przewieźć w dowolne miejsce, jak i rozwiązania o stałej konstrukcji.
Warto także zwrócić uwagę na funkcjonalność stojaków – są takie, które posiadają wyłącznie jedną kieszeń na ulotki, jak również wyposażone w kilka, a nawet kilkanaście kieszeni. Wśród propozycji znaleźć można ponadto rozwiązania przypominające stolik reprezentacyjny.
Wybór konkretnej alternatywy zależy przede wszystkim od potrzeb firmy oraz miejsca, w którym będzie prezentowany konkretny stojak reklamowy – duże, wyposażone w wiele kieszeni znajdują zastosowanie przede wszystkim podczas spotkań biznesowych, targów branżowych i eventów, natomiast w biurowcach wykorzystywane są zwykle mniejsze rozwiązania.
Stojaki na ulotki mogą być wykonane z różnych materiałów, począwszy od tektury, a na aluminium skończywszy, dzięki czemu można je stosować zarówno wewnątrz, jak i w plenerze. Wybierając stojak warto zwrócić uwagę na jego wielkość, funkcjonalność oraz stabilność. Starannie ułożone i wyeksponowane ulotki to najlepsza i najskuteczniejsza reklama każdej firmy.
Masz pytania? Zadzwoń! +48 731 89 15 55 lub +48 533 73 67 83 lub napisz e-mail: |