BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł

Standy reklamowe - systemy uniwersalne

Standy reklamowe - systemy uniwersalne

Standy reklamowe – (stand z ang. stojak, stoisko), materiały zaliczane do POS, od ekspozytorów, przez roll-up'y, po potykacze i stojaki na ulotki. Zarówno do stosowania wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Standy, z jakimi się spotykamy mają różne kształty, szerokości, wysokości, wzory i zastosowania. Stworzone zazwyczaj z materiałów sztucznych, ale również materiałów recyklingowych, np. papieru (kartonu). Ich głównym zastosowaniem jest prezentacja produktu, gadżetu, informatora – np. katalogu, ulotki.

Stand reklamowy został stworzony z myślą o małych produktach, z zachowaniem estetyki ich prezentowania. Sprawdzi się zarówno w roli dodatkowego nośnika reklamowego na stoisku targowym, ale nawet jako samodzielny punkt reklamowy w sklepach, holach biur, hoteli itp.
Wszystko w zależności od wyboru grafiki, rodzaju standu oraz branży, jaką będzie miał za zadanie reklamować.

W tej kategorii nośników mamy szerokie pole do popisu. Możemy zadrukować całą powierzchnię stojaka, możemy okleić go folią, dodać szyld, podłączyć ekran LCD. Możemy pozostać oczywiście przy klasycznych, prostych rozwiązaniach, jakimi są: umieszczenie katalogów/ulotek na normalnym stojaku z półkami czy kieszeniami lub umieścić informację na tablicy potykacza również zaliczanego do standów, a nawet posilić się na zadruk informacji, loga i innych istotnych elementów na roll-up'ie jedno lub dwustronnym.

Rozróżniane standy z naszej oferty:

  • potykacze:

    - indoor - jak nazwa mówi, do zastosowania wewnętrznego. Najprostsze potykacze posiadają ramę, na której umieszcza się treść. W postaci tekstu, bądź grafiki. Wszystko wedle gustu i przemyślenia. Wykonane na wysokość, która łatwo przyciągnie wzrok i skupi uwagę odbiorcy na przekazywanej informacji. Formaty tablic są do wyboru.

    Polecanym potykaczem, doskonale sprawdzającym się w każdej branży jest potykacz z zatrzaskowymi ramami OWV. Jeśli zajdzie taka konieczność, można wystawić nośnik również na zewnątrz budynku. Tekstylna, bezbarwna plansza, jaką posiada nakładana jest bezpośrednio na grafikę i zabezpiecza ją przed wilgocią i opadami.

    Nasza propozycja: https://retio.pl/potykacz-reklamowy-outdoor-a-sign-board

    - outdoor - jak nazwa mówi, do zastosowania zewnętrznego. Potykacze outdoor'owe muszą być odporne na warunki atmosferyczne. Muszą być wykonane z surowców, którym nie straszna wilgoć czy zmienna temperatura. Aby zapobiec oddziaływaniu wiatru na nośnik, potykacze zewnętrzne wyposażone są w specjalną podstawę z możliwością jej wypełnienia piaskiem, bądź wodą, aby stabilnie utrzymały się na podłożu. Dobrym rozwiązaniem również jest wybranie potykacza o większej wadze systemu. Obciążenie konstrukcji, jakie zostało zastosowane przez producenta również uchroni przed wiatrem. Unikniemy w takiej sytuacji stosowania śledzi, linek i innych zabezpieczeń. Niektóre nośniki posiadają pod podstawą kółka, które ułatwiają przemieszczanie ciężkiego standu.

    Nasza propozycja: https://retio.pl/potykacz-reklamowy-whirlwind
  • roll-up'y:

    - indoor - lekkie, z kasetą, do której montuje się wysuwaną grafikę, blokowaną za pomocą hybrydowego lub teleskopowego masztu. Biorąc pod uwagę budżet, zapotrzebowanie i miejsce docelowe zastosowania roll-up'a możemy zaoferować standy klasy ekonomicznej, średniej oraz premium. Kaseta może mieć wbudowaną grafikę wymienną lub stałą. Jedno lub dwustronną. Są doskonałym rozwiązaniem do prezentacji prostego przekazu informacyjnego w postaci krótkiej treści, grafiki czy logo marki. Duże formaty mogą posłużyć nawet jako tło prezentacji czy małego stoiska.

    Nasze propozycje:
    https://retio.pl/rollup-giant-mosquito-economy (klasa ekonomiczna)
    https://retio.pl/pl/p/Rollup-Original-Banner-3-dwustronny-/344 (klasa premium)

    - outdoor – zdecydowanie się na roll-up'a zewnętrznego wiąże się z doborem odpowiedniego materiału zadrukowanej grafiki, dobraniu stóp stabilizujących lub nośnika z podstawą wypełnianą piaskiem czy wodą, aby ustabilizować odpowiednio nośnik na często nierównym podłożu. Możemy zdecydować się również na dodatkowe mocowania w postaci linek ze śledziami wbijanymi w grunt. W tej sytuacji zabezpieczymy system przed porywami wiatru. Najchętniej wybieranymi zewnętrznymi standami są konstrukcje z dwustronną kasetą – zwiększa to pole zasięgu oddziaływania reklamy na odbiorców.

    Nasze propozycje:
    https://retio.pl/pl/p/Rollup-zewnetrzny-dwustronny-Cyclone-2/503
    https://retio.pl/baner-outdoor-indoor-thunder
  • stojaki informacyjne klasyczne:
    Stojaki klasyczne to nic innego, jak stelaże służące tylko i wyłącznie do minimalistycznej ekspozycji ulotek, folderów, katalogów reklamowych czy gazetek, które wkłada się do specjalnie wyprofilowanych pod odpowiednim kątem kieszonek lub rozkłada się je na poszczególne półeczki. W zależności od gustu i budżetu klienta oraz imprezy czy placówki, w jakiej stojak ma nam posłużyć mamy do wyboru: stojaki konstrukcji aluminiowej, polimerowej lub mieszanej; z półkami/kieszeniami akrylowymi, aluminiowymi, drucianymi; formatu A3, A4 i A5.
    Wszystkie w klasycznych kolorach, aby dopasować je dyskretnie do otoczenia czy stoiska.
    Stojaki mogą być kompaktowe (składane) lub stałe (nieskładane). Niektóre standy (stojaki informacyjne) posiadają nawet torbę/walizę ułatwiającą transportowanie oraz przechowywanie.

    Nasze propozycje:
    https://retio.pl/pl/p/Stojak-reklamowy-Zed-Up-Lite-A3/386
    https://retio.pl/stojak-reklamowy-cascade
    https://retio.pl/stojak-reklamowy-zed-up-a4
  • stojaki reklamowe modernistyczne:

    - indoor- tutaj pomysłowość w wykorzystaniu wszelkich możliwości na wzbogacenie stojaka na katalogi została chyba wyczerpana. Stojaki wewnętrzne, wersji modern to już nie tylko słupek czy stelaż z kieszonkami/półkami na ulotki, ale cały system skupiający uwagę odbiorców na swoich reklamówkach. Mamy możliwość wzbogacenia standu o grafikę drukowaną na sztywnym materiale, o ekran LCD itp. Wszystkie te zabiegi sprawią, że stand będzie już punktem informacyjnym lub mini stoiskiem reklamowym, które możemy spokojnie wystawić w holach, placówkach publicznych itd. Decydując się na wybór stojaka z uchwytem do ekranu LCD, który potem zostanie przez Państwa zamontowany - z reklamy czysto wizualnej możemy stworzyć wersję audio-wizualną, dodając dźwięk do reklamy, która z całą pewnością utkwi w pamięci odbiorcy na bardzo długi czas.

    - outdoor- wybierając stand zewnętrzny, decydujemy się na nośnik wykonany z tworzyw odpornych na opady oraz przystosowany odpowiednio do powiewu wiatru np. dzięki podstawie z możliwością wypełnienia jej wodą lub piaskiem. Ustabilizuje to również odpowiednio stand na często nierównej powierzchni. Outdoor'owy nośnik powinien mieć ciekawy kształt, który wyróżni się na tle konkurencyjnych. Dodatkowo odpowiednio dobrana grafika czy informacja będzie kluczem do sukcesu, jakim jest skupienie uwagi odbiorcy i dotarcie do jego podświadomości.
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl