BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł

Reklamacje i zwroty

Jak reklamować wadliwy produkt?

Pierwszym krokiem powinno być wysłanie do nas wiadomości. My w odpowiedzi prześlemy formularz do wypełnienia.

Towar należy starannie zapakować, musi być w należytym stanie higienicznym. Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wydrukowany formularz reklamacyjny.

Reklamacje i zwroty należy odsyłać na adres:

Scharmach Consulting Paweł Scharmach 
Rokocin 4D 
83-200 Rokocin z dopiskiem REKLAMACJA

Pamiętaj, że reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz sprawdzony sposób na dostarczenie przesyłki np. firmę kurierską lub wyślij przesyłkę z potwierdzeniem nadania. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz koszt lub za pobraniem. Informacja dotycząca o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie państwu przekazana w terminie do 14 dni od momentu w którym przesyłka trafi do naszego sklepu. Wszystkie informacje o realizacji reklamacji na bieżąco przekazywane są do klienta.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl