BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł

Reklama na zewnątrz – co wybrać?

0
Reklama na zewnątrz – co wybrać?

Począwszy od starożytnych obrazów na ścianach jaskiń do nowoczesnych cyfrowych billboardów, reklama zewnętrzna jest jedną z najstarszych form marketingu i opowiadania historii. Różne formy reklamy na zewnątrz możemy spotkać, jadąc samochodem, wyprowadzając psa na spacer, lub idąc z przyjaciółmi do centrum miasta na drinka. Firmy chętnie wykorzystują tę formę promocji, ale nie zawsze wiedzą, który nośnik z wielu dostępnych na rynku najlepiej wybrać.

Zalety reklamy zewnętrznej

  • Dotarcie z promocją marki/produktu/oferty do szerokiego grona odbiorców;
  • Masowy przekaz;
  • Prosta forma i jasny przekaz;
  • Ciągłość oddziaływania;
  • Wysoka skuteczność perswazji;
  • Bezproblemowe dotarcie do wybranej i sprecyzowanej grupy docelowej;
  • Pomaga budować zaangażowanie odbiorców i budzi poczucie identyfikacji danej marki;
  • Stosunkowo niski koszt i nakład sił;

Rodzaje reklamy zewnętrznej

Wg niektórych guru marketingu tzw. „reklama na zewnątrz” jest jedną z najważniejszych form reklamy. Z całą pewnością reklama zewnętrzna jest skutecznym sposobem na wprowadzenie na rynek marki. Niedawno zrobiono badania naukowe, które pokazały, że ludzie spędzają około 20 godzin tygodniowo w samochodzie/komunikacji miejskiej. W tym czasie mijają reklamy zewnętrzne, które walczą ze sobą o ściągnięcie uwagi kierowców i podróżnych. Reklama na zewnątrz jest więc wiarygodną metodą dotarcia do grupy docelowej i zdobycia szybkiej uwagi. Konkurencja jest jednak na tym polu naprawdę wysoka, więc koniecznie trzeba wyróżnić się znakomitym projektem graficznym i formą reklamy. Do najważniejszych i najbardziej powszechnych rodzajów reklamy na zewnątrz zaliczyć możemy:

Ramy banerowe ścienne z wydrukiem

Ramy banerowe ścienne wykonane są najczęściej z aluminiowych, trwałych i odpornych na uszkodzenia oraz korozję rur. Wydruk odbywa się na specjalnym, oczkowanym materiale banerowym, który prezentuje się świetnie w przestrzeni miejskiej. Ważne, aby ramy banerowe ścienne posiadały elastyczne pętle regulujące naciąganie banneru oraz aby były wytrzymałe na wiatr i posiadały torby transportowe umożliwiające szybki i łatwy transport z miejsca na miejsce. Ramy banerowe mogą mieć różne rozmiary i najlepiej sprawdzają się na ścianach budynków, ale także można używać ich na dużych imprezach sportowych czy koncertach oraz na parkingach i w pobliżu centrów handlowych.

System ten także doskonale spełnia swoją rolę, jako opcja dekoracyjno-informatyczna przy głównym wejściu do miejsc kultury: kin, teatrów, domów kultury. Ich montaż jest bardzo prosty i szybki, można je używać śmiało w miejsce standardowych i opatrzonych plakatów. Montaż małego baneru może wykonywać nawet jedna osoba bez pomocy innych.

Przykładowe systemy z tej półki prezentują się następująco:

Ramy banerowe stojące z wydrukiem dwustronnym

Ramy banerowe nie występują jedynie w formie ściennej. Banerami zewnętrznymi są generalnie wszystkie systemy bazujące na wydrukach na materiale banerowym – tak, jak wskazuje ich nazwa. Do tych systemów możemy zaliczyć zarówno rollupy, jak i banery napinane. Ze względu na zewnętrzne zastosowanie posiadają one kilka istotnych cech: trwałość materiału, solidna konstrukcja, odpowiednie obciążenie lub podstawa z możliwością napełnienia, mobilność, odporność na oddziaływanie warunków atmosferycznych (wiatr, opady, temperatura, promieniowanie UV).

Ramy banerowe z wydrukiem dwustronnym mogą być umieszczone dosłownie wszędzie. Przed siedzibą firmy, na placu, wśród zieleni lub w dowolnym, atrakcyjnym miejscu. Istotną kwestią jest to, że omawiane systemy nie potrzebują powierzchni do zawieszenia i posiadają specjalnie przystosowaną ramę, która pozwala umieścić system wszędzie na płaskiej powierzchni. Montuje się je bardzo łatwo i dostępne są w różnych rozmiarach.

Przykładowe ramy banerowe z wydrukiem dwustronnym:

Standy reklamowe zewnętrzne

Standy reklamowe do użytku zewnętrznego występują w wersji jednostronnej lub dwustronnej. Pozwalają one w wyrazisty i efektowny sposób przedstawić klientom logo marki, wybrane usługi, produkty lub newralgiczne informacje. Istnieje wiele surowców, z których wykonuje się standy. Żeby sprawiały nam one 100% satysfakcji, musimy wybrać te odpowiednio trwałe i przyjazne drukowi.

Ze względu na narażenia na czynniki zewnętrzne standy reklamowe zewnętrzne najczęściej opierają się o konstrukcje aluminiowe lub wykonane z włókna szklanego. Czasami producenci korzystają także z PLEXI lub z podobnych tworzyw wodoodpornych. Jest to proste, ale skuteczne narzędzie promocji, które dociera do szerokiego grona odbiorców. Zagwarantowane jest to dzięki dwustronności systemu, który chętnie wybierany jest przez klientów do promocji na eventach i imprezach zewnętrznych.

Konstrukcje standów mogą mieć różne kształty. Ostatnimi czasy dużą popularnością cieszą się owalne, dwustronne systemy, opierająca się na stopkach stworzonych z włókna szklanego pokrytego materiałem. Standy reklamowe są łatwe i szybkie w montażu oraz demontażu, procesy te trwają dosłownie po kilka sekund. Kiedy jest taka potrzeba stand można złożyć i schować w torbie transportowej.

Przykładowe standy reklamowe zewnętrzne:

Parawany reklamowe

W ciepłe, słoneczne wiosenne i letnie dni ludzie spędzają masowo czas wolny nad wodą lub w ogródkach restauracyjnych ze sztuczną plażą. Warto skorzystać z tej okazji i zwrócić ich uwagę na swój biznes. Do tego służyć mogą parawany reklamowe z własnym nadrukiem. To drugi najlepszy obok flag sposób na reklamę plażową, z tym że otwiera zupełnie nowe możliwości jej rozprzestrzenienia. Możemy rozmieścić je w tradycyjny sposób lub zaoferować możliwość wypożyczenia ich przez plażowiczów, ale też rozdać je jako upominek lub nagrodę w konkursie. Wystarczy niewielka kwota, aby nasze logo zdobyło szturmem letnią przestrzeń.

Przykładowe parawany reklamowe:

Banery zewnętrzne wolnostojące

Jednym z często wykorzystywanych systemów reklamy zewnętrznej są banery występujące w różnych formach i kształtach. W dzisiejszym nowoczesnym świecie, banery również muszą być nowoczesne i muszą posiadać ciekawy design. Powinny być również odporne na czynniki zewnętrzne, łatwe w instalacji i mobilne.

Banery reklamowe mogą bardzo skutecznie pozyskać uwagę klientów, przechodniów i kierowców. Odporne na czynniki zewnętrzne, są trwałym elementem reklamowym i informacyjnym. Można je umieszczać w wielu strategicznych puntach: skrzyżowaniach, przy ruchliwych ulicach, centrach handlowych, ale również na targach, różnego rodzaju eventach czy konferencjach.

Przykładowe banery zewnętrzne:

W naszej ofercie znajduje się również wiele innych systemów zewnętrznych - potykacze, flagi z zadrukiem, czy parasole. Zachęcamy aby zapoznać się z nią kompleksowo.

 

Komentarze do wpisu (0)

Submit
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl