Promować swoją działalność można na wiele sposobów. Czasami bywa tak, że najprostsze pomysły na reklamę sprawdzają się najlepiej. Tak z pewnością jest z notesami, na których możemy umieścić swój logotyp i dzięki temu zyskać uwagę i szacunek klientów.
Dlaczego warto postawić na notesy reklamowe?
Istnieją pewne czynności, które wykonujemy codziennie. Jemy, śpimy, pracujemy, robimy zakupy oraz…piszemy. Obojętnie, czy sporządzamy notatki ze spotkania biznesowego, czy zapisujemy datę ważnego wydarzenia bądź układamy plany na najbliższy weekend - robimy to zazwyczaj w poręcznych notesach, które zabieramy wszędzie ze sobą w teczkach lub torbach. Ludzie przywiązują się do swoich notesów, czują z nimi niemal emocjonalną więź. Nawet w całości wypełniony, i wydawałoby się zużyty notes, bardzo rzadko ląduje w koszu. Najczęściej jest on wciąż przechowywany przez właściciela, nawet przez kilka dobrych lat.
Dlatego też możecie być pewni, że wasi klienci, potencjalni klienci i wszystkie osoby, do których chcecie dotrzeć, docenią produkty promocyjne w postaci notatników. Jeśli dodatkowo zawierają one elegancko wyeksponowane logo i są zaprojektowane w przemyślany i wyszukany sposób, mogą przedstawić naszą firmę w znakomitym świetle. Takie notatniki można traktować jak wizytówki firmowe, które wręczamy innym, by zapamiętali nas i mieli o nas jak najlepsze zdanie. Notatniki reklamowe są też świetnym narzędziem służącym do zwiększenia świadomości marki. Szeroki wachlarz firm oraz szkół, uczelni, uniwersytetów i innym podmiotów użyteczności publicznej, może naprawdę sporo zyskać na wręczaniu markowych zeszytów przy wybranych okazjach, np. na targach lub konferencjach tematycznych.
Notatniki reklamowe doskonale nadają się na prezenty firmowe, ponieważ nie tylko pomagają klientom notować ważne informacje, ale jednocześnie promują nazwę firmy. To idealny kompromis, jeśli chodzi o poszukanie wyważonego upominku korporacyjnego. Dodatkowo, gdy będziemy np. na indywidualnym spotkaniu z klientem sporządzali notatki lub na szybko przedstawiali mu ofertę na spersonalizowanych, estetycznych i markowych notesach z całą pewnością podniesiemy prestiż naszej firmy w jego klienta i pokażemy się z jak z najlepszej strony.
Na co zwrócić uwagę?
Obecnie możemy kupić notesy reklamowe w szerokiej gamie kolorów i materiałów. Należy jednak pamiętać, że nie wszystko złote, co się świeci. Po pierwsze pomyślmy o rozmiarach notesów, które chcemy wykorzystywać do promocji. Najlepszą opcją jest posiadanie np. trzech różnych rozmiarów notesów, które możemy dopasować indywidualnie do różnych typów klientów. Najbardziej popularne wymiary to:
Musimy także podjąć decyzję, czy chcemy, aby nasze notesy posiadały okładki, czy nie.
Okładki mogą być twarde lub miękkie. Oczywiście te twardsze są trwalsze i nie gniotą się w teczce czy torbie lub plecaku. Istotną kwestią jest, naturalnie, odpowiednie wyeksponowanie naszego logotypu. Musi być ono odpowiednich wymiarów i powinno znajdować się nie tylko na okładce, ale i na wszystkich stronach notesu. Nie zapomnijmy także o stopce i danych kontaktowych, które zazwyczaj umieszcza się na dole kartki. Logo naniesione na produkt, nie może być zbyt duże (efekt przytłoczenia) ani za małe (efekt niewidoczności). Kartki mogą być matowe lub błyszczące, te drugie wyglądają bardziej elegancko i z pewnością spodobają się klientom biznesowym i premium. Kartki notesów wykonane są zazwyczaj z papieru offsetowego.
Kształty notatników mogą być bardzo różne, nawet okrągłe. Jednak najwygodniejsze w używaniu są te prostokątne, tradycyjne. Warto dopytać sprzedawcę, jaki klej stosuje w produkcji notatników i czy jest on trwały. Każdy z nas miał pewnie w ręku notes, który dosłownie rozchodził się w szwach po dwóch, trzech użyciach. Nie chcemy przecież, żeby nasza marka była kojarzona z niskiej jakości gadżetami.
Wydruk to sprawa najważniejsza
Projekt graficzny, nawet ten najlepszy i najbardziej rzucający się w oczy, w przypadku notesów reklamowych nie zdobędzie serca klientów, jeżeli będzie na notesie źle wydrukowany. Aby produkty te były skutecznym narzędziem promocji, i aby wyglądały estetycznie muszą koniecznie zostać wydrukowane w jak najlepszej jakości. Kto by chciał używać notesu, który posiada niewyraźne logo lub nieciekawe kolory? Dlatego koniecznie trzeba skorzystać z usług profesjonalnej i doświadczonej drukarni.
Wybierając ofertę Retio, możecie być pewni, że ze 100% zaangażowaniem pomożemy stworzyć wam wyjątkowy notes, wyróżniający się dopracowaniem w najmniejszym calu. Pracując od lat dla różnej maści klientów, doskonale rozumiemy, że takie elementy jak notesy reklamowe mogą mieć realnie duży wpływ na powodzenie lub niepowodzenie firmy. Dlatego do każdego pojedynczego, nawet najdrobniejszego zlecenia, podchodzimy w sposób indywidualny. Wsłuchujemy się w wasze potrzeby i dostarczamy na czas i wysokiej jakości produkty objęte odpowiednią gwarancję.
Koniecznie sprawdź naszą kompletną ofertę notesów klikając w poniższy link: