Trybunka konferencyjna na wybory parlamentarne okrągła z grafiką





Opis
Szukacie ekonomicznego rozwiązania na trybunkę reklamową? Musicie przyoszczędzić zarówno na kosztach, jak i zajmowanej powierzchni użytkowej? Zdecydujcie się Państwo na Trybunkę Basic Okrągłą. Jest niedroga, smukła, odpowiednio wysoka, kształtem przypomina wieżyczkę, w ciekawy sposób prezentuje grafikę reklamową. Doskonale sprawdza się jako punkt informacji, punkt, w którym hostessy witają gości czy rozdają ulotki reklamowe.
Specjalnie dla naszych Klientów wprowadziliśmy ladę typu Basic. Jest to lada niedroga, lekka, łatwa w transportowaniu. Konstrukcję łączy się z blatem w kilka sekund. Surowiec sztuczny, jaki został zastosowany do owijki (plastikowa konstrukcja między blatami) po osłonięciu grafiką drukowaną na panelu PCV metodą UV nadaje ladzie wyczekiwanej elegancji i pełnej estetyki. Nikt nie musi wiedzieć, że wydaliście na nią nieduże pieniądze :)
Jest to lada funkcjonalna, odpowiednio przystosowana do stosowania na wystawach, stoiskach targowych, imprezach zamiejscowych. W zależności od zapotrzebowania oraz gustu Klienta zarówno blat górny i dolny dostępny jest w dwóch kolorach: czarnym i w okleinie bukowej (pytaj sprzedawcy o aktualnie dostępne kolory).
Lada Basic łukowa posiada 2 materiałowe torby transportowe. Montaż bez użycia narzędzi. Dostępna w wersji z półką oraz bez (pytaj sprzedawcę).
Szczegóły systemu:
- lada typu basic (ekonomiczna), niedroga;
- smukła, odpowiednio wysoka, kształtem przypominająca wieżyczkę;
- lekka, połączenie tworzywa sztucznego z blatem w kolorze bukowym i podstawą w kolorze czarnym;
- grafika drukowana na 0,5 mm panelu PCV metodą Latex + laminat;
- lada z 2 torbami transportowymi.
Całkowite wymiary systemu w mm (około): 930 (wys.) x 450 (szer.) x 450 (gł.)
Wymiary owijki w mm (około): 900 (wys.) x 1278 (szer.)
Waga: 7kg
Cena zawiera: KONSTRUKCJĘ, BLATY, WYDRUK GRAFIKI na panelu PCV UV oraz TORBY TRANSPORTOWE.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.