Potykacz reklamowy i stojak reklamowy
Potykacz reklamowy i stojak reklamowy - podstawowe systemy wystawiennicze
Stojak reklamowy to nośnik dobry zarówno do promowania firmy na jej dziale sprzedaży, ale także jako stand informacyjny w placówkach publicznych, na uczelniach, targach.
W zależności od miejsca, w którym ma nam służyć stojak – możemy zdecydować się na bardziej lub mniej skomplikowany wygląd. Od stojaka z ramką na jeden plakat, po stojak z kilkoma pólkami czy kieszeniami, Dodatkowo możemy dobrać elementy wzbogacające – sztywną grafikę mocowaną do stojaka, uchwyty do ekranu LCD. Jeśli będziemy często przenosili nasz stojak, warto wybrać wersję składaną (z blokadami zabezpieczającymi przed składaniem), z torbą transportowo - przechowującą. Z pewnością ułatwi nam to zadanie.
Ustawienie stojaka reklamowego musi być konkretnie przemyślane – odbiorcy muszą mieć zapewniony łatwy dostęp do informatorów, które na nim umieścimy. Najlepiej sprawdzą się do tego gazetki, katalogi, ulotki, foldery czy plakat.
Stojaki są dostępne z formatem A5, A4 oraz A3. Stworzone zarówno z aluminium, polimeru lub materiałów łączonych. Z półkami z aluminium, akrylu, polimeru lub drucianymi. Stopa (podstawa) stojaka stworzona z aluminium, akrylu, polimeru, ale także z drewna. Wszystko z myślą o Państwa potrzebach.
Większość stojaków na ulotki i tym podobne, do użytku wewnętrznego posiada torby transportowe.
Stojaki są również elementem bardzo użytecznym w małej reklamie/promocji zewnętrznej (outdoor). Wybór stojaka reklamowego zewnętrznego gwarantuje, że materiał, z jakiego został on wykonany jest odporny na warunki atmosferyczne (opady, wiatr promienie UV) oraz odpowiednio przystosowany do stabilnego utrzymywania się na podłożu np. poprzez zastosowanie podstawy wypełnianej wodą czy piaskiem lub poprzez odpowiednie obciążenie konstrukcji już przy produkcji.
Kilka najchętniej kupowanych stojaków reklamowych:
-
Klasyczny stojak indoor na plakat: https://retio.pl/pl/p/Stojak-plakatowy-Sentry-Poster-Displays-A4/378
-
Klasyczny stojak z akrylowymi półkami na foldery: https://retio.pl/pl/p/Stojak-reklamowy-Zed-Up-Lite-A3/386
-
Modernistyczny stojak z możliwością zamontowania grafiki/ekranu LCD: https://retio.pl/pl/p/Stojak-reklamowy-Linear-Media/256
-
Modernistyczny stojak outdoor dwustronny na grafikę: https://retio.pl/pl/p/Stojak-reklamowy-Linear-Media/256
Potykacz reklamowy najchętniej stosowany na zewnątrz budynków- przed restauracjami, biurami podróży, sklepami. Bardzo często jest pierwszym i bezpośrednim informatorem dla potencjalnego klienta, dlatego też trzeba zaopatrzyć go w odpowiednią grafikę i treść. Warto wybrać potykacz z możliwością dwustronnego zamontowania reklamy, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Materiały, z jakich został stworzony są wodoodporne, trwałe, stabilne i odpowiednio obciążone. Konstrukcje w zależności od wyboru wykonane zostały z anodowanego aluminium, ocynkowanej stali, plastiku. Mają odpowiednie, przezroczyste, tekstylne plansze zabezpieczające przekaz przed wilgocią. Niektóre z nich posiadają również sprężyny, aby rotowały odpowiednio z podmuchem wiatru, ale również podstawy wypełniane piaskiem lub wodą, aby jednak stabilnie utrzymać się na podłożu. Dodatkowym atutem wyboru potykacza z taką podstawą jest fakt, iż została ona wyposażona w kółeczka ułatwiające jego przestawienie.
Wszystkie potykacze, jakie oferujemy mają system montażu grafiki w ramy OWV, co powoduje, że wymienianie grafiki trwa tylko kilka sekund. Ramy dostępne są w rozmiarach A1 i B1.
Najczęściej kupowane potykacze reklamowe:
-
Klasyczny potykacz rozstawiany z ramą OWV: https://retio.pl/pl/p/Potykacz-reklamowy-Outdoor-A-Sign-Board-B1/507
-
Potykacz sprężynowy z ramami OWV i podstawą napełnianą wodą lub piaskiem: https://retio.pl/potykacz-reklamowy-whirlwind