Zestaw oświetlenia LED do ścianek reklamowych - lampki MODUL





Opis
Wzbogać swoją ściankę o oświetlenie odgórne, aby Twoja grafika zawsze prezentowała się jak najlepiej, niezależnie od warunków oświetleniowych podczas eventów.
Oświetlenie to będzie pasowało do wszystkich ścianek znajdujących się w naszej ofercie, w zestawie znajdują się odpowiednie uchwyty montażowe. Dwie lampki tego typu w zupełności wystarczą do oświetlenia ścianek o szerokości do trzech metrów oraz mniejszych.
Do większych ścianek zalecamy zakup jednego zestawu dwu-lampkowego oraz dodatkowych lampek pojedynczych zależnie od rozmiaru (do wyboru jako wariant). Wystarczy dodać wówczas do koszyka jeden zestaw oraz odpowiednią ilość lampek dodatkowych.
Do jednego zasilacza znajdującego się w zestawie można przyłączyć aż do pięciu lampek.
Szczegóły systemu:
- Do wyboru do zaznaczenia jako wariant - zestaw dwóch lampek LED z zasilaczem lub sama pojedyncza lampka bez zasilacza;
- W razie zapotrzebowania na trzy do pięciu lampek na ściankę, wystarczy zakupić jeden zestaw z zasilaczem oraz dokupić odpowiednią ilość lampek pojedynczych - do pięciu będzie można przyłączyć do jednego zasilacza;
- Niskie zużycie energii;
- Kompaktowe, smukłe rozmiary;
- W zestawie uniwersalne uchwyty montażowe;
- Ścianki mogą pasować zarówno do ścianek tekstylnych, hop-up i pop-up z naszej oferty;
- Kolor czarny;
Materiał: | Aluminium, plastik |
Pozycja: | Stałe ramię |
Moc: | 80 Wat |
Pobór energii i moc: | 12 Wat (1200 Lumenów/5631 Kelwinów) |
Połączenie z innymi lampkami: | Maksymalnie 5 lampek do jednego zasilacza |
Zestaw podwójny: | 2 lampki + kabel 2,5 m + 1 zasilacz + uchwyty montażowe |
Zestaw pojedynczy | 1 lampka + kabel 2,5 m + uchwyty montażowe |
Wtyczka: | Uniwersalna UK&EU / Aby uzyskać wtyczkę EU, należy rozkręcić wtyczkę UK śrubokrętem krzyżakowym. |
Uniwersalna wtyczka:
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.