Stojak akrylowy na ulotki Taymar® 3xA5 odlewany stojak kieszeń na ulotki prospekty do postawienia na stół ladę z możliwością powieszenia na ścianie
Opis
Stojak na ulotki Taymar® 3xA5 do postawienia lub powieszenia na ścianie
Stojak na ulotki Taymar® to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą prezentować ulotki lub broszury w sposób elegancki i profesjonalny.
Akryl, z którego wykonany jest stojak cechuje się wyjątkową trwałością. Materiał ten zapewnia, że stojak nie matowieje i będzie długo utrzymywał swoją estetyczną prezencję.
Taymar® został zaprojektowany z myślą o praktyczności. Zależnie od wariantu oferuje pojedynczą lub kilka przegródek umożliwiających segregację ulotek według dowolnych kategorii lub kryteriów. Dzięki temu organizacja materiałów promocyjnych staje się łatwa i efektywna.
Stojak doskonale nadaje się do prezentacji ulotek, broszur, czy katalogów w formacie A5 - popularnym standardzie wykorzystywanym w branży reklamowej. To doskonałe rozwiązanie zarówno dla punktów sprzedaży, biur, salonów, czy miejsc o charakterze wystawienniczym.
Dane techniczne stojaka na ulotki i prospekty Taymar®:
- Format: 3xA5 (148 x 210 mm);
- Orientacja: Pionowa;
- Potrójna kieszeń na ulotki, broszury lub prospekty;
- Całkowity wymiar stojaka: 16,6 x 21,8 x 110 cm;
- Waga: 0,52 kg;
- Materiał: wysokiej jakości szkło akrylowe;
- Wysokiej jakości odlew zapewniający wysoką jakość wykończenia i powtarzalność każdego stojaka;
- Twardy i wytrzymały materiał;
- Uniwersalna i stabilna konstrukcja do postawienia lub powieszenia;
- Stojak na ulotki, który można postawić na stole lub ladzie, a także powiesić na ścianie, dzięki czemu będzie funkcjonować jako kieszeń na ulotki;
- Duża użyteczność - może funkcjonować jako stojak na ulotki, stojak na menu, stojak na broszury lub prospekty;
- Przydatny w punktach sprzedaży, w biurach, w sklepach, w branży HoReCa i Retail;
- Przy zamówieniu powyżej 100 szt. istnieje możliwość brandingu - prosimy o kontakt w sprawie wyceny;
- 12 miesięcy gwarancji na użytkowanie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.