Przygotowanie do targów wystawienniczych to proces, który składa się z kilku etapów, mających nas przybliżyć do zamierzonych rezultatów i sukcesu. Skuteczna strategia marketingowa to taka, której każdy element został przemyślany, a pod uwagę zostały wzięte oczekiwania potencjalnych kontrahentów i działania konkurencyjnych firm.
Pierwszym krokiem będzie opracowanie planu stanowiska targowego. Możemy zdać się na ofertę agencji PR-owych, które opracują nam najbardziej adekwatny projekt stanowiska, odpowiedni dla naszego wizerunku i pod kątem obranych celów. Takie rozwiązanie gwarantuje profesjonalne podejście do tematu przygotowania stanowiska i eventu, które poprawi wizerunek marki i zainteresuje potencjalnych klientów.
Baza stoiska wystawienniczego
W sytuacji, kiedy chcemy samodzielnie zaprojektować stanowisko wystawiennicze, musimy dokładnie przeanalizować preferencje i potrzeby naszej grupy docelowej. W zależności od charakteru firmy, stanowisko wystawiennicze powinno się charakteryzować poszczególnymi elementami. Istnieje baza pewnych produktów, które sprawdzą się niezależnie od cech marki i przyciągną zainteresowanych uczestników wydarzenia wystawienniczego.
Należą do nich wszelkiego rodzaju bannery, systemy podwieszane i niezbędne lady wystawiennicze. Dlaczego te elementy są tak istotne? Przede wszystkim, lada wystawiennicza pozwala na umieszczenie na niej folderów, ulotek (jeśli nie dysponujemy stojakiem na ulotki) lub ewentualnym poczęstunkiem dla uczestników eventu. Lada stanowi jeden z najważniejszych punktów wyjścia dla każdego stanowiska. Systemy podwieszane to kolejny element, który doda naszemu stanowisku wielowymiarowego charakteru i pozwoli się wyróżnić na tle konkurencji. Czym charakteryzują się systemy podwieszane? Można powiedzieć, że są wszechstronnym narzędziem marketingowym.
Na targach wystawienniczych spełniają wiele funkcji. Z powodzeniem umieścimy na nich logo, interesujący slogan reklamowy i zwiększymy widoczność naszego stanowiska, dzięki możliwości zawieszenia ponad ladą. Takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku wydarzeń branżowych, organizowanych na dużą skalę. Mamy wtedy do czynienia z dużą ilością konkurencji, która wystawia swoją ofertę. Dlatego aranżacja stanowiska z systemem podwieszanym będzie świetnym czynnikiem, który wyróżni naszą firmę i dzięki instalacji systemu podwieszanego pod sufitem, zwiększymy widoczność stanowiska.
Szerokie zastosowanie bannerów reklamowych
Bannery wystawiennicze to rozwiązanie, który pozwala zaprezentować ofertę i charakter marki na wiele sposobów. W zależności od wybranego produktu, mamy szerokie pole do popisu w dziedzinie prezentacji. Począwszy od sloganu, logo po wypunktowanie celów i skróconej oferty firmy. Bannery sprawdzą się wtedy, kiedy potencjalni kontrahenci już trafią na nasze stanowisko. Można powiedzieć, że stanowią jeden z elementów układanki i współgrają z systemami podwieszanymi oraz ladami wystawienniczymi.
Systemy zewnętrzne
W przypadku, kiedy wyposażymy nasze stanowisko w podstawowe elementy, warto rozważyć inne produkty, które pozwolą jeszcze bardziej spersonalizować nasz punkt wystawienniczy. Na przykład, świetnie sprawdzą się łuki i bramy reklamowe, dzięki którym dodamy profesjonalnego charakteru i wielowymiarowego formatu naszemu stanowisku. Tego rodzaju systemy wystawiennicze, należą do systemów zewnętrznych. Podobnie jak flagi, słupki i namioty reklamowe. Stanowią idealne rozwiązanie, kiedy nasze stanowisko ma się wyróżniać i kiedy chcemy, żeby przyciągało wzrok spośród dziesiątek innych stanowisk.
Systemy wewnętrzne
Systemy wewnętrzne to niezbędne wyposażenie, o którym myślimy w pierwszej kolejności. Aranżacja punktu wystawienniczego powinna uwzględniać wszelkie produkty, które pomogą dobrze i intuicyjnie zaprezentować ofertę. Dodatkowo, powinny być wygodne dla potencjalnych klientów i rzeczowo oddawać ducha naszej firmy oraz nakreślać pole działania. Warto rozważyć aranżację z wykorzystaniem rollupów, które podobnie jak bannery, będą świetnym narzędziem do przekazywania informacji. Do pozostałych produktów z grupy systemów wewnętrznych należy zaliczyć potykacze, ścianki reklamowe i trybunki.
Wszystkie systemy o których pisaliśmy wyżej znajdziesz w naszym sklepie reklamowym. Kliknij w przycisk poniżej i zapoznaj się z naszą ofertą.