UWAGA! Zamówienia w trybie express w tej chwili realizowane będą bez dopłaty ze strony klienta, co oznacza krótszy czas realizacji.
BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma brutto: 0,00 zł

Targi - dlaczego warto?

0
Targi - dlaczego warto?

Dlaczego warto zorganizować targi swojej firmy?

Targi to przede wszystkim idealna okazja do kontaktów z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami. Za pomocą nich można się spotkać z innymi kontrahentami. To jedna z najlepszych form do ogłaszania wprowadzenia nowości w swojej marce, promocji nowych produktów lub usług. Dzięki targom możemy uzyskać bezpośrednią opinię odbiorców swoich usług na temat poszczególnych produktów, jak i ogólnej opinii na temat marki. Dzięki kontaktom z klientami na żywo budujemy wizerunek firmy, pokazujemy nasz profesjonalizm, badając przy tym rynek. Podczas targów branżowych można w łatwy sposób pozyskać partnerów biznesowych, a także zaistnieć w przestrzeni publicznej, a także na arenie międzynarodowej.

Na czym się skupić podczas przeprowadzenia targów?

Przed podjęciem konkretnych kroków ku realizacji targów powinniśmy się zastanowić i jasno określić działania, jakie chcemy podjąć podczas imprezy. Chcemy zwiększyć sprzedaż nowych produktów? Polepszyć relacje z klientami? Czy może zbadać rynek? Jako organizator musimy wybrać cel marketingowy firmy. Targi bez z góry założonych celów kończą się fiaskiem i niezadowoleniem klientów. Przy budowie programu targów mogą okazać się pomocni klienci. Warto się z nimi skontaktować i zorientować się jaki program targów im odpowiada, oraz co by ich najbardziej zainteresowało.

Podczas kontaktów z klientami można w łatwy sposób wybadać najkorzystniejszy dla naszych targów termin realizacji, tak aby event miał, jak największą frekwencję. Podczas przygotowywania planu targów warto zorientować się, co prezentowała konkurencja oraz co odniosło sukces podczas innych tego typu imprez. Ta wiedza pozwoli nam przesądzić o sukcesie naszej wystawy.

Koszty przeprowadzenia targów

Głównym z problemów dotyczących udziału lub organizacji targów są ich koszty. Ich ogólne określenie jest niemożliwe, gdyż zależą od czynników takich jak np. lokalizacja, cel wykonywany podczas kampanii marketingowej, wielkość stoiska oraz jego zawartość. Aby oszacować koszty związane z organizacją stoiska na targach, powinniśmy wziąć pod uwagę:

  • Koszty wynajęcia miejsca
  • Koszty zawartości stoiska (umeblowanie, sprzęt wystawowy)
  • Personel obsługujący stoisko
  • Materiały marketingowe
  • Koszty związane z transportem
  • Koszty zakwaterowania obsługujących wydarzenie
  • Inne, specyficzne dla naszej działalności elementy promocyjne

Jeżeli, zależy nam na zminimalizowaniu kosztów przeprowadzenia targów powinniśmy z wyprzedzeniem rezerwować terminy dostępnych miejsc, gdyż organizatorzy często oferują zniżki dla tych, którzy rezerwują swoje stoisko w pierwszym terminie rezerwacji. Należy pamiętać, że najwyższe ceny stanowisk są zawsze blisko daty dnia rozpoczęcia danego eventu.

Jak powinno wyglądać dobre stoisko?

Najbardziej wyróżniające się cechy stoiska to jego lokalizacja oraz wielkość. Rezerwując miejsce na evencie, warto wybrać miejsce rzucające się w oczy, widoczne z daleka. Jeśli chodzi o wielkość, nie powinno ono być ani duże, ani małe. Małe stanowisko może komunikować klientom, że nie przywiązujemy za bardzo wagi do eventu, a nasze stanowisko jest zrobione na szybko i na siłę. Zbyt duże pawilon wystawowy może z kolei wydać się z byt przytłaczający i mało atrakcyjny dla naszych odbiorców. Projekt naszego stoiska powinien jasno wskazywać i odzwierciedlać tożsamość firmy. W tym celu warto zwrócić uwagę na:

  • Widoczne, rzucające się w oko logo firmy
  • Wykorzystanie firmowych barw oraz wzorów
  • Plan stoiska
  • Stylistyka i wygląd stanowiska wpisujący się w ogólny zarys firmy

Personel i obsługa stoiska

Personel obsługujący stanowisko to następny z czynników mający wpływ na sukces firmy podczas targów. Targi to gra zespołowa, a więc warto wpisać w koszty targów wykwalifikowaną i wyspecjalizowaną  drużynę mającą odpowiednie umiejętności zawodowe oraz cechy sprzyjające komunikacje z ludźmi. Warto zainteresować się osobami mające już jakieś doświadczenie w przeprowadzaniu targów.

Personel obsługujący targi powinien znać jak najwięcej języków obcych, tak aby możliwie każdy klient był należycie obsłużony. Obsługa stanowiska powinna mieć jasno wydzielone zadania. Według badań 60% zainteresowanych stanowiskiem odchodzi od niego, jeżeli jego obsługa nie wywiąże z nim interakcji w ciągu pierwszej minuty. Jeżeli na naszym stanowisku będzie panował chaos, nasze stanowisko nie odniesie sukcesu, a potencjalni klienci będą nam uciekać jak piasek przez palce. Nasz personel powinien składać się więc z osób z jasno przydzielonymi rolami, a każda z osób powinna być wykwalifikowana do wykonywania poszczególnego zadania.

W naszej ofercie znajduje się całe mnóstwo produktów przygotowanych specjalnie z myślą o targach branżowych - warto się z nimi zapoznać.

 

przycisk 

  

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Musisz to mieć!
Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą
188,10 zł 188,10 zł
szt.
Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny
144,10 zł 144,10 zł
szt.
Stojak na plakat A4 OWZ Stojak na plakat A4 OWZ
172,70 zł 172,70 zł
szt.
Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne
573,10 zł 573,10 zł
szt.
Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4
469,70 zł 469,70 zł
Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill
243,10 zł 243,10 zł
szt.
Chmura tagów bloga
Dzięki chmurze tagów możesz szybko przenieść się do interesującego Cię tematu na naszym blogu!
Czytaj więcej

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium