UWAGA! Zamówienia w trybie express w tej chwili realizowane będą bez dopłaty ze strony klienta, co oznacza krótszy czas realizacji.
BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma brutto: 0,00 zł

Tabliczki informacyjne do biura. Co polecamy?

0
Tabliczki informacyjne do biura. Co polecamy?

Podstawową rolą przydrzwiowej tabliczki informacyjnej jest dostarczenie osobie przebywającej w budynku informacji niezbędnych do załatwienia spraw pozostających w gestii danej firmy lub instytucji. Dla klienta czy petenta obecność takich tabliczek ułatwia poruszanie się po obiekcie, co przekłada się na lepszą organizację pracy całej jednostki. Akcesoria te mogą również stanowić przykuwający wzrok element dekoracyjny, który podkreśli prestiż placówki i nada przestrzeni elegancji. Przykładem są tutaj tabliczki z serii Lite wykorzystywane jako nowoczesny komponent wystroju korytarzy lub wnętrz pomieszczeń biurowych. Poniżej polecamy niektóre dostępne u nas rodzaje tabliczek informacyjnych do biura, wskazując na ich zalety.

Gdzie najczęściej wykorzystuje się tabliczki informacyjne?

Tabliczki informacyjne przydrzwiowe wykorzystywane są zarówno przez instytucje publiczne, jak też przedsiębiorstwa prywatne. Wśród wielu podmiotów stosujących tego typu rozwiązanie na potrzeby oznaczania swoich pomieszczeń, najczęściej możemy je spotkać w takich miejscach, jak:

  • urzędy administracji państwowej i samorządowej,
  • sądy,
  • szkoły i uczelnie,
  • instytucje służby zdrowia (szpitale, poradnie i przychodnie lekarskie),
  • obiekty hotelowe,
  • korporacje i firmy prywatne.

Ponadto tabliczki informacyjne znajdują zastosowanie w obiektach handlowych, edukacyjnych i wielu innych. Ze względu na ich uniwersalną funkcję można je zamieścić nie tylko na zewnątrz, ale także wewnątrz pomieszczeń, według potrzeb i preferencji właściciela jednostki.

Rodzaje tabliczek informacyjnych przydrzwiowych

Największą popularnością cieszą się tabliczki informacyjne posiadające wymienne panele. Ich niewątpliwą zaletą jest prosty sposób wymiany treści w szybkim czasie. Opcja ta jest bardzo przydatna zwłaszcza w miejscach, które służą organizacji licznych i częstych wydarzeń, takich jak targi, wystawy, konferencje. Dzięki łatwości zamiany informacji możliwe jest sprawne przeprowadzanie tego kilka razy w ciągu dnia.

Biorąc pod uwagę rodzaj tworzywa użytego do wyprodukowania tabliczki informacyjnej wyróżniamy dwa rodzaje tych akcesoriów:

  • tabliczki plastikowe
  • tabliczki aluminiowe

Te drugie, jak np. tabliczki Pure cechują się dużymi walorami estetycznymi i z tego powodu są wybierane przez właścicieli przedsiębiorstw i szefów instytucji, którzy stawiają na elegancję i ponadczasowy wygląd w swojej firmie. Produkty z tej serii mają wymiary 210 x 90 mm i są wykonane z grubego aluminium, a ich montaż przeprowadza się przy użyciu taśmy dwustronnej.

Jeśli chodzi o materiał z jakiego wykonana jest zdejmowalna płytka, istnieją na rynku:

  • tabliczki ze szklaną płytką,
  • tabliczki posiadające płytkę z pleksi.

O ile tabliczki informacyjne z płytką szklaną spotyka się już rzadziej z powodu mniejszej trwałości tego materiału, to produkty z przezroczystą pleksi stosuje się znacznie częściej. Dobrym przykładem może być cieszący się dużą popularnością produkt NICO A4 o wymiarach 297 x 210 mm. Jego największą zaletą jest system „clip-clap” umożliwiający szybką i wygodną wymianę treści. Montaż takiej tabliczki jest nieskomplikowany i można go przeprowadzić za pomocą śrub albo taśmy dwustronnej, które stanowią integralne części zestawu.

W przypadku gdy zależy nam na nowoczesnym i eleganckim rozwiązaniu doskonałym wyborem będą produkty z serii Lite w formacie A5 (148 x 210 mm). Tutaj zamiana treści informacyjnej odbywa się poprzez odśrubowanie dystansów, które podtrzymują dwie przezroczyste płytki pleksi.

Kupujmy towar od sprawdzonego producenta

Przed dokonaniem zakupu tabliczek informacyjnych do biura zwróćmy przede wszystkim uwagę na jakość wykonania produktów. Liczy się także ich ciekawy design. Optymalną decyzją będzie nabycie artykułów ze sklepu firmowego producenta systemów wystawienniczych, który posiada ugruntowaną pozycję na rynku materiałów reklamowych. Dzięki temu zyskujemy możliwość fachowego doradztwa ze strony pracowników firmy sprzedażowej i gwarancję pomyślnego użytkowanie zamówionego towaru. Dzięki temu możemy być pewni, że zakupione produkty przyniosą nam zadowolenie.

Tabliczki informacyjne do biura to zawsze świetny wybór jeśli chcemy w ładny sposób oznaczyć pomieszczenia i kierunki. Nie oszczędzaj tylko postaw na sprawdzony produkt i najwyższą jakość. W tym celu zapoznaj się z naszą ofertą klikając w poniższy przycisk.

 

przycisk

 

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Musisz to mieć!
Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill
243,10 zł 230,94 zł 243,10 zł 230,94 zł
szt.
Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4
469,70 zł 469,70 zł
Ścianka reklamowa Tekstylna Prosta 3 x 2,4 m z wydrukiem jednostronnym Ścianka reklamowa Tekstylna Prosta 3 x 2,4 m z wydrukiem jednostronnym
1 431,10 zł 1 359,54 zł 1 431,10 zł 1 359,54 zł
szt.
Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą
188,10 zł 188,10 zł
szt.
Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne
573,10 zł 573,10 zł
szt.
Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny
144,10 zł 144,10 zł
szt.
Stojak na plakat A4 OWZ Stojak na plakat A4 OWZ
172,70 zł 172,70 zł
szt.
Stand reklamowy Tekstylny Snake 0,9 x 2,2 m z wydrukiem jednostronnym Stand reklamowy Tekstylny Snake 0,9 x 2,2 m z wydrukiem jednostronnym
1 013,10 zł 911,79 zł 1 013,10 zł 911,79 zł
szt.
Chmura tagów bloga
Dzięki chmurze tagów możesz szybko przenieść się do interesującego Cię tematu na naszym blogu!
Czytaj więcej

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium