Systemy wystawiennicze do galerii
Reklama to sposób na walkę o klientów, dlatego nie powinno być zaskoczenia, że każda firma w tym również Galeria Handlowa stara się szukać takiego sposobu, który sprawi, że efekty reklamy będą lepsze i przyniosą większe zyski. Pomysłów na promocję firmy jest bardzo wiele. Dużo zależy od charakteru prowadzonej działalności, tego gdzie promocja jest realizowana i do jakiego grona klientów będzie chciało się trafić.Baza produktów bądź usług, te wszystkie czynniki w dłuższej perspektywie mają bardzo duże znaczenie dlatego na tej podstawie należy tworzyć sposób reklamy dla każdej firmy. Jeśli działalność prowadzona jest w konkretnym miejscu i tam chce się ją dobrze zaprezentować można wykorzystać specjalne systemy wystawiennicze, dzięki którym łatwiej będzie z przygotowaną ofertą trafić do klienta.
Co to takiego systemy wystawiennicze?
Systemy wystawiennicze w ogólnym pojęciu to wszelkiego rodzaju produkty, dzięki którym będzie można zadbać o reklamę firmy i prowadzenie w skuteczny sposób działań marketingowych, dzięki którym będzie można skutecznie walczyć o klienta. Do systemów wystawienniczych zaliczyć możemy wiele różnych produktów między innymi ścianki, trybunki, stoiska promocyjne, potykacze, ekspozytury, stojaki na ulotki, rollupy. Zróżnicowanie systemów wystawienniczych pozwala na ich indywidualne dopasowanie do firmy, która w trakcie działań reklamowych będzie dane systemy wykorzystywać.
Rodzaje systemów wystawienniczych
Producenci systemów wystawienniczych stale pracują nad swoją ofertą wprowadzając do obiegu różne pomysły umożliwiające prowadzenie działań reklamowych. Wśród najbardziej popularnych obecnie rozwiązań wymienić można przynajmniej kilka ciekawych produktów. Większość z nich znajdziemy w ofercie dużych firm reklamowych, które organizują i wspierają działania marketingowe.
Ścianki wystawiennicze
Ścianki to jeden z systemów wystawienniczych, który przybierają formę lekkiej konstrukcji przeznaczonej do eksponowania reklamy wielkoformatowej. Ścianki pozwalają na zaprezentowanie dużej kampanii reklamowej, które ma z daleka rzucać się w oczy. Mogą one mieć charakter przenośny. Jeśli w grę wchodzić będzie reklama polegająca na bezpośrednim kontakcie, promocjach czy degustacjach zdecydować się można na trybunki, do których potencjalny klient może podejść, by zapoznać się z ofertą firmy. Systemy te z zasad są proste w montażu, wygodne, nie zajmują dużo miejsca, dlatego prowadzenie z nimi działań reklamowych nie stanowi problemu.
Stojaki na ulotki - również gdy wystawiasz się na Targach branżowych.
Jeśli komuś będzie zależało na reklamie bez stałego angażowania pracowników będzie mógł pomyśleć o wykorzystaniu systemów takich jak stojak na ulotki, katalogi, foldery czy broszury. To rozwiązanie, dzięki któremu będzie okazja na stałe wystawienie materiałów reklamowych w określonym miejscu, które będą dostępne dla wszystkich zainteresowanych nimi klientów.
Roll up - niezawodna forma reklamy
Jeszcze innym systemem będą tak zwane rollupy, które sprawdzają się w momencie eksponowania dużych plansz graficznych. System wystawienniczy w takiej formie sprawdza się przede wszystkim na różnego rodzaju wystawach i w zakresie sprzedaży bezpośredniej. Charakteryzuje się mobilnością i łatwością obsługi, dzięki czemu można mówić o jego funkcjonalności, jednak występuje coraz częściej również w punktach handlowych, działach sprzedaży oraz na halach czy w galeriach handlowych
Systemy wystawiennicze modułowe
Prowadząc działania marketingowe dla galerii handlowych wiele firm szuka rozwiązań, dzięki którym będzie można konkretne stanowisko reklamowe zmieniać i dopasowywać do warunków, w jakich reklama będzie organizowana. W takim przypadku doskonałym rozwiązaniem będą stoiska modułowe, które proponujemy. To zupełna rewolucja, gdy chodzi o przygotowywanie stoisk targowych.
Zostają one stworzone z modułów łączonych za pomocą silnych magnesów, które można szybko łączyć i odłączać, gdy pojawia się taka potrzeba. Połączenie poszczególnych modułów realizuje się bez żadnych narzędzi, dzięki czemu zestawienie systemu wystawienniczego będzie szybkie i bezproblemowe dla każdego pracownika. Modułowy system wystawienniczy to szansa na skonstruowanie stoiska targowego w ciągu kilku chwil w dowolnej konfiguracji, która w danej chwili sprawdzi się najlepiej.
Chcąc w przyszłości powiększyć stoisko targowe firmy wystarczy zdecydować się na dokupienie nowych modułów. Dzięki temu nie tylko możliwości reklamowe zostaną zwiększone, ale jednocześnie nie będzie się to wiązało z dużymi kosztami. Dzięki modułowym systemom wystawienniczym dowolne kształtowanie stanowiska targowego nie będzie stanowić problemu. Zdecydowanie łatwiej będzie się również dopasować do miejsca, które dla danej firmy zostanie zaplanowane w trakcie organizowanych targów czy pokazów.
Gotowe systemy
Przygotowywane systemy wystawiennicze mają również charakter gotowych konstrukcji. W takim przypadku firma otrzymuje kompletny zestaw, w którym poszczególne elementy systemu wystawienniczego mają stały charakter i nie podlegają zmianie.
Takie rozwiązanie będzie tańszą opcją niż wybór systemów modułowych. Jednocześnie jednak nie pozwala na wprowadzanie zmian, dlatego sprawdzi się w momencie, gdy szuka się systemu wystawienniczego, który ma znaleźć się w konkretnym miejscu i będzie tam wykorzystywany przez dłuższy okres czasu, bez konieczności konfigurowania go w inny sposób.