UWAGA! Zamówienia w trybie express w tej chwili realizowane będą bez dopłaty ze strony klienta, co oznacza krótszy czas realizacji.
BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma brutto: 0,00 zł

Stoisko wystawiennicze. Jakie wybrać?

0
Stoisko wystawiennicze. Jakie wybrać?

Możliwość eksponowania swojego towaru w dużej mierze zależy od tego, w jaki sposób skonfigurujemy swoje stanowisko. Do wyboru mamy kilka standardowych form ustawienia ekspozycji. Oczywiście wszystkie mają swoje zalety, wady i różnice. Jakie? 

Stoisko rzędowe

Możemy się także spotkać z nazwą szeregowe. Taki typ jest jednym z popularniejszych na imprezach wystawienniczych, które są organizowane w naszym kraju. Cechują je niezbyt duże możliwości odnośnie do prezentowania naszych produktów. Dlaczego? Jest to spowodowane tym, że kontakt z klientami jest możliwy jedynie przez jedną ściankę. Taki układ sprawia, że może dojść do tłoku, a widok wielu ludzi często odstrasza potencjalnych klientów. Z kolei zaletami takiego rozwiązania jest łatwość rezerwacji oraz stosunkowo niska cena. 

Stoisko narożne

Jego charakterystycznym punktem jest to, że jest ono otwarte dla publiczności z dwóch stron. Takie rozwiązania umożliwia znacznie lepszą możliwość aranżacji. W związku z tym będzie nam znacznie prościej przyciągnąć klientów. Wiele osób odpowiedzialnych za stanowisko wystawiennicze uważają takie rozwiązanie za optymalne. Jego koszty są umiarkowane, a ilość klientów przystępna. Wadą takiego rozwiązania jest trudność w rezerwacji, gdyż ilość takich miejsc jest ograniczona. 

Stoisko czołowe

Jest ono również nazywane "półwyspem". Dzięki odsłonięciu trzech brzegów uzyskujemy świetne warunki do eksponowania naszych towarów. Nie mamy jednak zbyt dużo miejsca na materiały informacyjne takie jak plansze. Jedyna zabudowana ściana umożliwia nam umieszczenie miejsca magazynowo-technicznego. Wadą takiego rozwiązania jest cena, jednak mimo to cieszy się ono sporą popularnością. 

Stoisko wyspowe

Jest to bardzo odsłonięta forma wystawiennicza. Możemy je także nazwać "wyspą" czy stoiskiem blokowym. Z każdej strony ekspozycji znajduje się ciąg komunikacyjny. To rozwiązanie oferuje największe możliwości prezentacji naszej oferty. Możemy ją zbudować w jedną z trzech kompozycji:

  • Otwarta. Nie ma w niej żadnych zewnętrznych płaszczyzn, które ograniczają widoczność.
  • Częściowo-otwarta. Jest tutaj kilka zewnętrznych płaszczyzn. Uniemożliwiają one dostanie się zwiędzającym, do środka stanowiska.
  • Zamknięta. Każdy brzeg jest zabudowany, dzięki temu, jeśli zwiedzający chce zobaczyć nasze produkty, musi wejść do środka.

Kiedy wybieramy stanowisko wyspowe, możemy mieć problem ze zlokalizowaniem zaplecza czy części recepcyjnej. W większości przypadków wybiera się jednak centralną część stoiska. Musimy jednak wziąć pod uwagę fakt, że takie stanowiska zajmują znacznie więcej miejsca niż pozostałe. Cena od metra kwadratowego, jeśli chodzi o rezerwację, również jest wyższa. 

Mamy jeszcze jedną możliwość poza wyżej wymienionymi układami, jest nim prezentacja na terenie otwartym. Wszystko odbywa się poza halą, w przypadku gdy mamy do czynienia ze sporymi gabarytami naszych produktów, albo kiedy chcemy zaprezentować działanie na przykład maszyn budowlanych. 

Dobry wybór

Wszystkie przedstawione warianty mają wiele zalet. Nie możemy jednak zapomnieć o ich wadach, których nie dało się uniknąć. W związku z tym na niektórych targach możemy spotkać się ze stoiskami, których właściciele zdecydowali się na połączenie kilku form w jedną. Przykładowym rozwiązaniem może być brak zaplecza, które możemy zamknąć. Rozwiązaniem takiego problemu jest wynajem od organizatora klasycznej zabudowy, którą następnie będziemy mogli dopasować do własnych preferencji, wykorzystując przenośne elementy. 

Architektura zabudowy jest bardzo widoczną częścią każdego stanowiska. W związku z tym wybór odpowiedniej formy jest bardzo istotny. Oryginalność naszego projektu czy klasa ekspozycji jest zależna od wystąpienia targowego. Podczas podejmowania decyzji musimy wziąć pod uwagę wszelkie minusy oraz plusy. Są one zależne od rodzaju stanowiska czy naszych funduszy. Kiedy wszystko dobrze rozplanujemy, z pewnością będziemy zadowoleni z naszych targów.

Dobre stoisko targowe to podstawa udanych targów, dlatego też sugerujemy skorzystanie z naszej oferty. Nasz sklep Retio ma najlepsze systemy wystawiennicze pod słońcem. Kliknij w poniższy przycisk i zapoznaj się z naszą ofertą.

 

przycisk

 

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Musisz to mieć!
Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą
188,10 zł 188,10 zł
szt.
Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne
573,10 zł 573,10 zł
szt.
Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4
469,70 zł 469,70 zł
Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny
144,10 zł 144,10 zł
szt.
Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill
243,10 zł 243,10 zł
szt.
Chmura tagów bloga
Dzięki chmurze tagów możesz szybko przenieść się do interesującego Cię tematu na naszym blogu!
Czytaj więcej

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium