BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł

Standy reklamowe, czyli alternatywa dla rollupa

0
Standy reklamowe, czyli alternatywa dla rollupa

Pewnie większość z was słyszała o standach reklamowych. Jednak czy znacie wszystkie ich zalety oraz sposoby wykorzystywania do promocji swojej marki? Jeśli nie, to koniecznie przeczytajcie nasz artykuł. Być może są to nośniki reklamy, których szukacie, i które pomogą wam w przyszłości zdobyć zainteresowanie szerokiego grona klientów.

Stand reklamowy, a rollup

Jednym z elementarnych narzędzi na różnego rodzajach eventach, targach czy imprezach okolicznościowych jest rollup. Rollup to po prostu stojak reklamowy, który uważany jest za atrakcyjny, uniwersalny, prosty w obsłudze i wygodny w transporcie nośnik reklamy. Jeśli tylko rollup wypełniony jest efektowną grafiką, z powodzeniem ściąga na siebie uwagę przechodzących blisko niego ludzi.

Nośnikiem reklamy zewnętrznej i wewnętrznej o podobnej charakterystyce są standy reklamowe. To także stojaki reklamowe, dzięki którym możemy wyeksponować nasze logo, ważne informacje, jakie chcemy przekazać klientom, czy promować wybrane produkty. Standy bez problemu da się postawiać w różnych miejscach i łatwo oraz wygodnie przenosić, nawet bez potrzeby składania.

W porównaniu do rollupów nie posiadają one ujednoliconego kształtu, wymiaru i wyglądu. Mogą być wykonane z różnego rodzaju materiałów, zarówno z kartonu, jak i z metalu, drewna, gumy czy z tekstyliów. Czas montażu tego nośnika reklamy to niecała minuta, czyli naprawdę niewiele. W komplecie producenci praktycznie zawsze dodają torbę, która zapewnia wygodny i bezpieczny transport. W standach umieszcza się wydruk na materiale, który jest bardzo wysokiej jakości.

Na rynku istnieją standy reklamowe z wydrukiem jednostronnym i dwustronnym. Stand jednostronny polecany jest w przypadku, kiedy chcemy ustawić go przy ścianie i nie potrzebujemy pokazywać jego drugiej strony. W przypadku standów stojących swobodnie na zewnątrz lepiej sprawdzi się, oczywiście, opcja dwustronna.

Zastosowanie standów reklamowych

Standy reklamowe mogą być z powodzeniem umiejscawiane na zewnątrz budynku, np. przed wejściem do sklepu, jak i w jego wnętrzu, w galeriach handlowych, na ulicach i deptakach, lub konferencjach i targach, a nawet w bibliotekach i muzeach. Standy mogą być wykorzystywane naprawdę do przeróżnych celów. Wszystko zależy od naszych potrzeb, oczekiwań i celów, jakie chcemy osiągnąć. Standy zewnętrzne najlepiej sprawdzają się ze stabilną podporą, która chroni je przed silnym wiatrem i niekorzystnymi warunkami pogodowymi.

Dlaczego warto sięgnąć po standy reklamowe?

Standy reklamowe posiadają dużo zalet, które sprawiają, że wybiera je chętnie wiele firm, przedsiębiorstw czy jednostek kultury.

Najważniejsze zalety standów to:

  • Uniwersalność – jest to rozwiązanie na niemal każdą okazję;
  • Szeroki wybór produktów – od stojaków na ulotki po ramy banerowe;
  • Praktyczność połączona z estetyką;
  • Wytrzymałość - można je wykorzystywać przez naprawdę długi czas;
  • Oryginalny, nienachalny i uzupełniony o atrakcyjną grafikę stand zwraca na siebie uwagę;

Dla wymagających

Ci, którzy szukają oryginalnych i intrygujących rozwiązań w kwestii standów, powinni przyjrzeć się bliżej wielofunkcyjnym stojakom promocyjnym. Posiadają one od trzech do sześciu kieszeni formatu A4, które są przeznaczone na różnego rodzaju broszury, ulotki, foldery czy katalogi. Stanowią idealne rozwiązanie na wszelkiego rodzaju targach i eventach. Co warte zaznaczenia, posiadają również opcję montażu LCD, która zamienia te stojaki w prawdziwe multimedialne centrum informacyjne.

O czym należy jeszcze pamiętać?

Jeśli wy albo firma, dla której pracujecie, zdecydowała już, jaki typ standu reklamowego chce zakupić, to polecamy zwrócić uwagę na następujące rzeczy: 

  • Czas gwarancji – im dłuższy, tym lepszy (w Retio posiadamy modele objęte aż 5-letnim czasem gwarancyjnym);
  • Jakość druku – można poprosić pracownika sklepu, aby pokazał nam gotowe produkty z wydrukowaną grafiką;
  • Waga – nośnik reklamy powinien być lekki i łatwy w montażu (oferta naszego sklepu zawiera np. stand reklamowy Monolith w wersji ECO o wadze zbliżonej do tek, które posiadają rollupy. System ten idealnie sprawdza się również jako miniaturowa reklama, którą można przewozić wygodnie w bagażniku auta osobowego.

 

Standy reklamowe 

  

Komentarze do wpisu (0)

Submit
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl