Stand reklamowy to nieodłączny element wystroju i kampanii marketingowej. Stosując to rozwiązanie można w łatwy sposób zaprezentować materiały reklamowe, od ulotek i wizytówek, poprzez gadżety reklamowe, po plakaty. Dostępne są standy reklamowe wykonane z najróżniejszych materiałów, a wśród nich prym wiodą nowoczesne standy tekstylne oraz te klasyczne, wykonane z kartonu. Jaki wybrać? Stand reklamowy tekstylny czy kartonowy?
Stand reklamowy tekstylny - dlaczego warto?
Nowoczesne standy reklamowe tekstylne coraz częściej zastępują karton, ze względu na liczne zalety praktyczne i ekskluzywną estetykę oraz wyróżniającą się formę. Tekstylne standy reklamowe to przede wszystkim inwestycja w przyszłość. Dlaczego? Warto zapoznać się z poniższą charakterystyką:
- doskonała jakość - możliwe jest wykonanie jakościowego nadruku jednostronnego lub dwustronnego o wysokim poziomie ostrości. Jakość i nowoczesność to doskonałe połączenie, a perfekcyjny nadruk kojarzony jest z profesjonalizmem;
- łatwość oczyszczania - tekstylna część standu może być z powodzeniem prana z użyciem zwykłej pralki. Praktyczne zalety warto docenić szczególnie w przypadku, gdy zakup standu planowany jest z myślą o długotrwałym użytkowaniu;
- uniwersalne zastosowanie - stand reklamowy tekstylny może być stosowany zarówno we wnętrzu, jak i na zewnątrz. Tego typu standy wykorzystywane są między innymi podczas organizacji rozmaitych eventów i targów, ale także jako stały element aranżacji wnętrza lokalu;
- lekkość i trwałość - konstrukcja podtrzymująca część tekstylną wykonana jest z lekkiego, lecz trwałego aluminium. Dlatego stand jest bardzo łatwy w przenoszeniu i można go umiejscowić dosłownie wszędzie. Nasze standy tekstylne, takie jak stand reklamowy tekstylny Slant 0,9 x 2,2 m z wydrukiem dwustronnym zaopatrzone są dodatkowo w torbę transportową;
- nowoczesna forma - dostępne są nowoczesne, oryginalne formy standów tekstylnych, które przyciągają wzrok obecnych i potencjalnych klientów. To niebanalny atut, którego nie sposób przecenić zwłaszcza w dobie rosnącej konkurencji;
- zgodność z przepisami - stand tekstylny posiada certyfikat trudnopalności B1, co ma ogromne znaczenie ze względu na normy obowiązujące na przykład w branży hotelarskiej i gastronomicznej;
- prosty montaż - jako doświadczeni profesjonaliści oferujemy klientom proste rozwiązania. Dlatego nasze tekstylne standy reklamowe dostarczamy wraz ze wszystkimi elementami montażowymi, które są odpowiednio ponumerowane.
Stand reklamowy kartonowy - zalety
Reklamowe standy z kartonu to doskonały wybór, gdy stand ma posłużyć krótkoterminowo, np. jeden sezon. Tego typu stojaki i ekspozycje są niezwykle przydatne, ponieważ każdy okres w ciągu roku wymaga zastosowania nieco odmiennych środków przekazu, grafik czy barw. Ponadto kartonowe standy reklamowe są po prostu bardzo opłacalne. Jakie jeszcze zalety tego rozwiązania można wyróżnić? To przede wszystkim:
- niska cena - zakup standu reklamowego z kartonu nie wiąże się z wysokimi kosztami. Przeciwnie, kartonowe standy to propozycja ekonomiczna. Jednocześnie zastosowany jest zazwyczaj kilkuwarstwowy karton, który odznacza się doskonałym poziomem wytrzymałości. W efekcie stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry. Nic więc dziwnego, że ta opcja wybierana jest przez szerokie grono przedsiębiorców.
- szybki wydruk - projekt graficzny można z łatwością dostosować, a wydruk jest niezwykle bezproblemowy i szybki. Dlatego na realizację zamówienia nie trzeba długo czekać. To doskonałe rozwiązanie, między innymi gdy chodzi o prezentację materiałów reklamowych dotyczących limitowanych edycji.
- jakość kolorów - wybierając reklamowe standy z kartonu można liczyć nie tylko na jakość i ostrość wydruków, ale także dobre odwzorowanie kolorów. To niezwykle istotny atut, gdyż strategia marketingowa firmy niejednokrotnie wymaga eksponowania i podkreślania markowych barw.
- elastyczna oferta - dzięki zastosowaniu prostego materiału, możliwa jest pełna personalizacja. Nierzadko dostępne są standy kartonowe o różnej formie, jak ekspozytory, totemy, ścianki reklamowe. Dzięki temu można perfekcyjnie dostosować standy reklamowe względem potrzeb i stylistyki.
- łatwość montażu - zarówno montaż, jak i demontaż kartonowych standów reklamowych nie sprawia żadnych problemów. Nierzadko montaż jest zupełnie niepotrzebny, np. gdy chodzi o totemy kartonowe.
- elastyczna oferta - dzięki zastosowaniu prostego materiału, możliwa jest pełna personalizacja. Nierzadko dostępne są standy kartonowe o różnej formie, jak ekspozytory, totemy, ścianki reklamowe. Dzięki temu można perfekcyjnie dostosować standy reklamowe względem potrzeb i stylistyki.
- łatwość montażu - zarówno montaż, jak i demontaż kartonowych standów reklamowych nie sprawia żadnych problemów. Nierzadko montaż jest zupełnie niepotrzebny, np. gdy chodzi o totemy kartonowe.
- bezproblemowe przechowanie - co więcej, standy z kartonu można bez trudności przechować, aby użyć ich ponownie w czasie kolejnego sezonu czy eventu. To spore ułatwienie i duża oszczędność środków. Co więcej, reklamowe standy kartonowe są niezwykle lekkie, dlatego można je bez problemu przenosić z miejsca na miejsce.
- względy ekologiczne - standy z kartonu mogą być poddane recyklingowi. W tym celu wystarczy pamiętać o segregacji!
Stand reklamowy tekstylny czy kartonowy? To, jaki rodzaj standu reklamowego będzie odpowiedni, zależne jest przede wszystkim od jego przeznaczenia. Niemniej ważna są jednak koszta realizacji. W zależności od zamierzonego okresu użytkowania bardziej opłacalny może okazać się stand reklamowy tekstylny bądź kartonowy. Przed dokonaniem wyboru warto więc naszkicować plan aranżacji, opracować projekt i wyznaczyć budżet.