Potykacze reklamowe to bardzo wygodna i skuteczna forma marketingu, którą można wykorzystywać zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz lokalu. Produkty tego typu mają wiele pozytywnych właściwości, jednak niezaprzeczalnie najważniejszą z nich jest łatwość ich obsługi, a zatem niezwykła praktyczność. Ponieważ potykacze muszą być nie tylko wytrzymałe, ale również atrakcyjne w odbiorze, zaprojektowaliśmy dwa zupełnie nowe modele potykaczy reklamowych Shield, które prezentują się niezwykle estetycznie i profesjonalnie.
Zastosowanie potykaczy
Potykacze, czyli stojaki reklamowe są bardzo popularne w wielu branżach. Korzystają z nich nie tylko lokale gastronomiczne, ale również sklepy, hotele, kina, urzędy oraz inne instytucje publiczne. Prosta forma przekazu sprawia, że idealnie nadają się do prezentowania aktualnej oferty lub promocji, a także zapowiadania nadchodzących wydarzeń. Potykacze są bardzo wygodne w obsłudze - wystarczy umieścić na nich wybraną grafikę, zawierającą treści marketingowe lub informacyjne, a bardzo efektownie zwrócą na siebie uwagę potencjalnych klientów. Stojaki można wykorzystywać zarówno wewnątrz budynków, jak i przed nimi, co pomaga znacząco zwiększyć zasięg reklamowy podmiotu.
Zalety potykaczy
Jedną z najważniejszych zalet potykaczy reklamowych jest możliwość łatwej i szybkiej zmiany eksponowanych treści reklamowych. Zazwyczaj opiera się ona wyłącznie na wymianie płyty, którą mocuje się na odpowiednio dociążonej bazie. Wizualna forma reklamy jest bardzo skuteczna, ponieważ efektownie skupia uwagę odbiorcy i przekazuje treści w sposób niezwykle przystępny. Co więcej, tego typu stojaki reklamowe zajmują niewiele miejsca i są całkowicie mobilne, dzięki czemu można ustawiać je dosłownie wszędzie. Zdarza się również, że mają formę dwustronną, co sprawia, że są w stanie przekazywać podwójną ilość informacji jednocześnie. Taka forma marketingu jest niedroga, a przy tym niezwykle efektowna. Dodatkowo, ustawianie potykaczy wewnątrz lokali nie wymaga uzyskania jakiegokolwiek pozwolenia.
Nowe potykacze Shield
Nasze nowe potykacze Shield dostępne są w dwóch odsłonach - z prostym lub łukowym kształtem płyty aluminiowej, osadzonej na ciężkiej i twardej podstawie z gumy. Grafika reklamowa nanoszona jest na wysokiej jakości lateksową folię z laminatem, odporną na działanie czynników zewnętrznych, takich jak deszcz czy śnieg. Dzięki temu obraz nie traci swoich intensywnych kolorów ani pierwotnej faktury, wobec czego wygląda bardzo estetycznie. Całość połączona jest ze sobą za pomocą śrub, dzięki czemu stojak ustawiony na zewnątrz, nie przewraca się nawet przy podmuchach wiatru rzędu 29 km/h.
Płyty potykacza są dwustronne, co pozwala na stosowanie dwóch zupełnie innych grafik reklamowych jednocześnie. Ich wymiana jest bardzo prosta i szybka, dlatego zaopatrując się w kilka takich nośników, możemy modyfikować je według uznania, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. Solidna konstrukcja sprawia, że produkt jest bardzo stabilny i prezentuje się niezwykle profesjonalnie.
Z kolei jego minimalistyczna konstrukcja pozwala na dużą dowolność rozmieszczania potykaczy w lokalu, bez negatywnego wpływu na komfort poruszania się po wybranym pomieszczeniu, a dodatkowo ułatwia również demontaż i wymianę płyty reklamowej. Co więcej, nasze nowe potykacze Shield to pozytywny krok w stronę ekologii - guma wykorzystana do stworzenia podstawy, pochodzi bowiem z recyklingu.
Potykacze reklamowe to idealne rozwiązanie do wielu różnych branży. Chociaż najczęściej spotykamy je w barach, restauracjach i galeriach handlowych, stosują je także urzędy i instytucje państwowe, ponieważ stanowią ekonomiczną i bardzo skuteczną formę przekazywania informacji. Wybierając stojaki tego typu warto zwrócić uwagę przede wszystkim na ich jakość wykonania oraz zastosowane materiały. Nie bez znaczenia jest również możliwość wielokrotnego wykorzystania jednego produktu, dlatego w naszych nowych potykaczach Shield płyty z grafiką reklamową wymienisz szybko i bez jakichkolwiek komplikacji.
Koniecznie sprawdź naszą ofertę potykaczy i stojaków reklamowych naciskając przycisk poniżej: