UWAGA! Zamówienia w trybie express w tej chwili realizowane będą bez dopłaty ze strony klienta, co oznacza krótszy czas realizacji.
BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma brutto: 0,00 zł

Skuteczne stoisko na targach? 4 rzeczy dzięki którym wyciągniesz 100%

0
Skuteczne stoisko na targach? 4 rzeczy dzięki którym wyciągniesz 100%

W naszym kraju coraz bardziej popularne stają się wszelkiego rodzaju targi, na których wystawcami się przedstawiciele różnych branż. Dla przedsiębiorców to przede wszystkim okazja do poszerzenia grona swoich klientów, do przedstawienia swojej oferty i bezpośredniego kontaktu z ludźmi. Mają szansę nie tylko wypromować swoją firmę, ale także wymienić się doświadczeniami z innymi wystawcami. Branie udziału w imprezie tego typu przynosi wiele korzyści. Jednakże, aby nasze stoisku przyciągnęło do siebie wiele osób, musi być ono właściwie zaprojektowane. O czym należy przede wszystkim pamiętać?

1. Zaplanuj dokładnie swoje stoisko

Pod uwagę należy wziąć przede wszystkim wielkość i lokalizację stoiska. Przy rezerwacji miejsca należy sprawdzić koniecznie wymiary pawilonu wystawowego i jego rozkład. Zwróćmy uwagę również na wygląd przejść pomiędzy stoiskami. Warto wiedzieć, jakie firmy będą prezentowały się koło nas. Nie polecane jest miejsce od razu przy scenie, gdyż utrudni ono komunikację z ewentualnymi klientami.

W projekcie stoiska należy uwzględnić rodzaj działalności firmy i wszelkie jej cechy. Projekt musi posiadać:

  • Wyraźnie wyeksponowane logo firmy.
  • Charakterystyczne dla firmy kolory oraz fonty.
  • Projekty graficzne materiałów informacyjnych, jakie mają znaleźć się na stanowisku.
  • Rozkład stoiska, według wyznaczonych stref. Powinny być wyróżnione strefy aktywne, pasywne i intensywne.
  • Wygląd obsługi stoiska dostosowany do najważniejszych barw firmy.
stoisko na targi branżowe

Mając na względzie założone wcześniej cele udziału w targach, można wymienić cztery najważniejsze koncepcje strategicznego umiejscowienia stoiska: orientacja na rozwiązania, orientacja na produkt, orientacja na konkurencję i orientacja na komunikację. Wszelkie atrakcje, jakie zaplanujemy, nie mogą przeszkadzać nam w komunikacji z potencjalnym klientem. Nie warto przedstawiać zbyt bogatego asortymentu, gdyż wiele produktów rozproszy uwagę klienta. Najlepiej wybrać produkty innowacyjne, nowoczesne i popularne wśród klientów. Jednakże należy posiadać na wystawie także katalogi z całą ofertą firmy.

Ofertę gotowych stoisk na targi możesz zobaczyć tutaj

2. Postaw na oryginalność

Warto brać udział w targach branżowych, gdyż w ten sposób zwiększymy świadomość naszych klientów o firmie. Należy więc wcześniej odpowiednio przygotować się do takiej wystawy. Na takich wystawach znajduje się wiele innych wystawców, konkurencja jest więc spora. A wszyscy przedstawiają podobne do siebie produkty. Ważne jest zadbanie zwłaszcza o kwestie estetyczne naszego stanowiska. Nawet jeśli dysponujemy małą ilością miejsca, możemy we właściwy sposób be zagospodarować, tak aby było ono oryginalne i posiadało wszystkie zaplanowane przez nas elementy.

Jeśli tylko jest to możliwe, powinniśmy stworzyć przykuwające uwagę instalacje z innowacyjnymi i zaskakującymi rozwiązaniami. Wykonane stanowisko musi współgrać z wizerunkiem firmy. Stoisko prezentowane przez nas na targach musi być unikalne, jedyne w swoim rodzaju. Powinno przyciągać do siebie swoim wyglądem i zachęcać do zapoznania się z ofertą firmy. Nasze stoisko musi być zauważalne nawet z daleka, by zwrócić uwagę wielu osób biorących udział w targach. Nie wystarczą jedynie konkurencyjne ceny, gdyż klienci nie dowiedzą się o nich, jeśli przejdą obok naszej wystawy, nie zwracając na nie najmniejszej uwagi.

3. Pamiętaj o udogodnieniach technicznych

Istotne jest nie tylko zachęcenie klienta do zapoznania się z ofertą firmy. Ważne jest również to, w jaki sposób będziemy go obsługiwać. Zwróć uwagę na takie kwestie jak:

  • Właściwe oświetlenie – produkt musi być dobrze wyeksponowany, a dobre oświetlenie w tym zdecydowanie pomoże.
  • Możliwość poznania całej oferty firmy – tutaj pomogą ulotki promocyjne, katalogi, foldery.
  • Możliwość płatności kartą – takie udogodnienie jest już praktycznie wszędzie.
  • Bezpieczeństwo przeciwpożarowe – warto zadbać również o bezpieczeństwo klienta, aby poczuł się on bezpiecznie.

4. Zachowaj umiar

Projektując swoje stanowisko na targi pamiętaj o umiarze. Zwróć uwagę na zastosowane kolory i strukturę zabudowy. Nie warto przesadzać z ilością atrakcji, które mogłyby rozproszyć potencjalnego klienta od oferowanych przez nas usług czy produktów. Kolory na stanowisku powinny przyciągnąć, a nie zrazić klienta. Stawiajmy przede wszystkim na prostotę i dobrą grę świateł.

Jeśli potrzebujesz koncepcji lub pełnego projektu stoisko, nasz dział graficzny z chęcią zajmie się tematem. Zapraszamy do kontaktu

Systemy reklamowe na targi 

 

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Musisz to mieć!
Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4
469,70 zł 469,70 zł
Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill
243,10 zł 243,10 zł
szt.
Stojak na plakat A4 OWZ Stojak na plakat A4 OWZ
172,70 zł 172,70 zł
szt.
Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne
573,10 zł 573,10 zł
szt.
Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny
144,10 zł 144,10 zł
szt.
Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą
188,10 zł 188,10 zł
szt.
Chmura tagów bloga
Dzięki chmurze tagów możesz szybko przenieść się do interesującego Cię tematu na naszym blogu!
Czytaj więcej

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium