Produkty wystawiennicze, które skutecznie zwiększają zainteresowanie potencjalnych klientów to przede wszystkim ścianki fotograficzne. Ich zastosowanie jest bardzo proste - nadruk logo naszej marki i ciekawy slogan czy grafika zachęcają do sfotografowania się na jej tle. Jeśli ścianka fotograficzna jest dobrze zaprojektowana to zwiększamy szansę na bierną reklamę - uczestnicy wydarzenia będą chcieli się pochwalić zdjęciem na tle naszej ścianki wśród znajomych.
Takie zdjęcia na tle fotościanki pojawią się w wielu miejscach w sieci, dzięki czemu zyskamy reklamę w zamian za inwestycję w świetnie zaprojektowaną ściankę. To zdecydowanie mniejszy koszt niż reklama o tym samym zasięgu w internecie. Dlatego warto wykorzystać ten rodzaj produktów wystawienniczych podczas wydarzenia, w którym bierzemy udział i wystawiamy swoje stanowisko.
Czego oczekują uczestnicy wydarzenia?
Rozplanowanie stanowiska i projekt ścianki nie może być przypadkowy i nieciekawy. Powinniśmy zadbać o dobry projekt, który zaangażuje uczestników i potencjalnych klientów do obcowania właśnie z naszą marką i naszym stanowiskiem. Ludzie oczekują ciekawych grafik i chwytliwych sloganów, na tle których będą mieli możliwość sfotografowania. Dzięki temu zwiększamy szansę na pojawienie się takich fotografii w internecie, co będzie świetnym zabiegiem marketingowym.
Jak wygląda dobra ścianka fotograficzna?
Możemy ją zaprojektować na wiele sposobów, aby skutecznie przyciągała zainteresowanie i angażowała uczestników wydarzenia. Najprostszy sposób to zadrukowanie fotościanki logotypem naszej marki. Takie rozwiązanie jest najpopularniejsze wśród projektów ścianek. Owszem, jest skuteczne dzięki swojej minimalistycznej formie i monochromatycznej wersji, jednak nie wyróżnia jej nic na tle konkurencji na targach.
Warto jednak jeszcze bardziej zmodyfikować fotościankę, aby wyglądała jeszcze korzystniej. Niestandardowe rozwiązania to wyróżnienie na tle konkurencji i kilkukrotne zwiększenie szans naszego stanowiska na zainteresowanie. Jak stworzyć niestandardową ściankę fotograficzną? Przedstawienie logotypu w innej formie niż dotychczas to pierwsze co zmodyfikuje naszą ściankę np. wersja neonowa loga lub logo w wersji oplecionej roślinami. Trójwymiarowy efekt to świetne rozwiązanie, które jest trendem marketingowym.
Dodanie do projektu fotościanki ciekawych grafik, albo chwytliwego hashtagu to strzał w dziesiątkę. Dzięki hashtagowi, który będzie promował naszą markę i wydarzenie dotrzemy do większej grupy odbiorców. Nie tylko fotografia będzie promowała wizerunek i ofertę naszej marki, ale również spersonalizowany hashtag, który dotrze i zainteresuje potencjalnych klientów z grona obserwatorów uczestnika.
Rekwizyty i scenografia
Dodatkowym atutem dla uczestników będzie stworzenie foto-punktu z dodatkowymi rekwizytami, które będą nawiązywały do tematyki wydarzenia i naszej oferty. Taki zabieg jeszcze bardziej zachęci uczestników wydarzenia do skorzystania z możliwości sfotografowania się na tle naszej fotościanki.
Scenografia stanowi kluczowy punkt miejsca, w którym uczestnicy będą mogli zrobić sobie zdjęcia, a potem je udostępnić. Profesjonalnie zaprojektowana scenografia foto-punktu wpłynie na pozytywny odbiór marki i będzie świadczyła o zaangażowaniu w troskę o uczestników. To z pewnością zostanie przez nich docenione, a możliwość zaangażowania się w wydarzenie z pewnością zwróci się z nawiązką w postaci dodatkowej reklamy.
Dla kogo ścianka fotograficzna?
Przede wszystkim dla organizatorów wydarzeń i stanowisk wystawienniczych. Rekomendujemy wykorzystanie tego typu ścianek do strategii reklamowej. Owe produkty stanowią doskonałe narzędzie promocyjne, które wpłynie na wizerunek marki. Ponadto, pozwala dotrzeć do większego grona odbiorców poprzez social media i portale branżowe.
Uczestnicy zdecydowanie chętniej odwiedzają stanowiska lub wydarzenia, w które mogą się zaangażować i pochwalić efektami czy udziałem w sieci. Każda firma, która chce się odpowiednio i profesjonalnie zaprezentować przy jednoczesnej promocji - powinna zainwestować w ściankę fotograficzną.
Ścianka fotograficzna to świetna inwestycja, która może służyć przez lata przyciągając nowych klientów. Posiadamy również inne systemy reklamowe i wystawiennicze. Sprawdź klikając w poniższy przycisk.