Skuteczna reklama zewnętrzna zapewnia stały dopływ klientów ze względu na pobudzanie ich ciekawości w efekcie czego zaglądają do środka. Nie od dziś wiadomo, że jeśli klient nie wejdzie do sklepu to raczej nic nie kupi. Jak sprawić, żeby klient zechciał wejść do Twojego sklepu?
Reklama dźwignią handlu
To powiedzenie zna każdy kto ma do czynienia z handlem. Jeśli klienci nie wiedzą, że istniejesz to nic od Ciebie nie kupią - to niezaprzeczalny fakt! Ale jak sprawić, aby klienci dowiedzieli się o Twoim istnieniu? Sposób na to jest bardzo dużo od tanich do naprawdę drogich, a są też takie darmowe - aczkolwiek jest to złudne, bo i tak musisz poświęcić na to swój czas. Jakie są proste i tanie metody? Wszystkiego nie da się omówić, ale jedna metoda jest tania i efektywna.
Potykacz reklamowy jako dobra reklama przed lokalem
To właśnie potykacze widzisz przed wejściami do lokali sklepowych. Widzisz je także w innych miejscach i możesz o tym nie wiedzieć - potykacze spotkasz także wewnątrz lokali handlowych, a nawet w urzędach i miejscach publicznych. To prosta konstrukcja na której możesz umieścić treść reklamową w postaci plakatu, który umieścisz w zatrzaskowej ramie lub wykleisz na specjalnie przygotowanej powierzchni.
Dlaczego potykacz jest tak dobrym wyborem? Bo jest dość tani i przede wszystkim mobilny. Możesz go postawić gdziekolwiek i sprawdzić jaka jest jego skuteczność. W przypadku tak zwanych potykaczy OWZ treść jest szybko wymienna, więc możesz także przygotować sobie kilka plakatów. Osobnym rodzajem potykaczy są potykacze kredowe przeznaczone raczej dla branży HoReCa, zakres cen tuaj jest różny, ale pod warunkiem, że masz zdolności plastyczne możesz taki potykacz wykorzystać w ciekawy sposób po prostu rysując na nim swoją ofertę.
Gdzie kupić najlepsze potykacze?
Na to pytanie odpowiedź jest tylko jedna. W sklepie reklamowym RETIO - znajdziesz tutaj wszystko, co jest związane z reklamą i w tym także potykacze.