BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł

Reklama i systemy podwieszane

0
Reklama i systemy podwieszane

Czym są podwieszenia targowe? Jakie typy reklamy są najbardziej skuteczne? Jakie systemy na targi wybrać, aby Twoja firma była na nich widoczna? Wszystko to oraz wiele więcej w poniższym artykule.

Promocja firmy

Promowanie marki w dzisiejszych czasach to coś, o czym nawet przez chwilę nie można zapomnieć. Bez tego nie będziemy w stanie się wyróżnić, przebić się przez dziesiątki czy nawet setki (w zależności od branży) konkurujących z nami biznesów. Coraz bardziej istotną platformą strategii marketingowej jest bez żadnych wątpliwości internet, jednak tradycyjne kanały reklamy nie znikają całkowicie z radarów najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Billboardy, plakaty, ulotki czy targi branżowe to coś, co dalej może, przy odpowiednim wykonaniu, dostarczyć fantastycznych efektów. I to właśnie targi wciąż przyciągają rzeszę konsumentów i przedsiębiorców. Przez rozmiary hal w jakich są organizowane i ilości uczestniczących w nich firm mają jednak to do siebie, że widoczność jest na nich bardzo ograniczona. Nie znaczy to jednak, że nie da się dotrzeć do klientów; do tego wystarczy odrobina kreatywności.

Pozycjonowanie na targach

Co jest najważniejszym celem obecności przedsiębiorcy na targach? Rozreklamowanie marki, co w efekcie powinno przynieść nowych klientów. A w jaki sposób możemy to sobie ułatwić? Przede wszystkim powinno nam zależeć na sprawieniu, że konsument nas zauważy, że zechce podejść i dowiedzieć się czegoś o naszej działalności, naszych usługach i produktach. Najprostszym sposobem na osiągnięcie tego jest zwiększenie atrakcyjności wizualnej naszego stoiska; bez tego nie będziemy w stanie zainteresować go tym, co robimy ani skłonić go do wejścia w interakcję z naszą firmą.

Możemy do tego celu wykorzystać wiele różnych rozwiązań, musimy się jednak liczyć z kosztami i, co najważniejsze, z utrudnieniami. Przestrzeń jaką możemy gospodarować na targach jest bowiem zawsze ograniczona i wiele bardzo efektywnych gadżetów reklamowych po prostu się nam nie zmieści. A tutaj szczególnie pomocne mogą okazać się systemy podwieszane.

Systemy podwieszane i ich warianty

Czym są podwieszenia targowe? Są to systemy które w trakcie targów będą przymocowane do sufitu pomieszczenia bądź hali, prezentując się nad naszym stoiskiem. Są one rewelacyjnym sposobem na przyciągnięcie i utrzymanie uwagi uczestników targu, na sprawienie, że to właśnie do nas podejdzie osoba zainteresowana branżą, w której operuje nasza firma.

Możliwych wariantów jest wiele: podwieszenia stożkowe, trójkątne czy kwadratowe, używane w dowolnej konfiguracji w celu uzyskania pożądanego efektu końcowego. Są też dostępne różne rozmiary, potrzeba może być bowiem różna w zależności od rodzaju targów, rodzaju prowadzonej przez nas firmy czy komunikatu, jaki chcemy wysłać potencjalnym klientom.

Istotna jest decyzja dotycząca tego, co na podwieszeniu chcemy umieścić - czy ma być to hasło reklamowe, samo logo firmy, a może jakaś bardziej niekonwencjonalna forma reklamy? Zależy to od brawury przedsiębiorcy, ale też w bardzo dużej mierze od tego, w jakiej branży operuje firma i jakie jest jej docelowe pozycjonowanie.

Szczególnie sprawdzą się podwieszenia targowe takie jak:

  • Podwieszenie tekstylne prostokątne lub kwadratowe;

System podwieszany kwadrat

  • Podwieszenie tekstylne okrągłe - zwężane lub równe;

System podwieszany okrągły

  • Podwieszenie tekstylne trójkątne;

System podwieszany trójkątny

Benefity wynikające z korzystania z systemów podwieszanych

Jakie są największe korzyści jakie możemy odnieść z używania podwieszeń na targach?

  • Taka forma reklamy jest widoczna nawet z odległych zakątków hali targowej, dzięki czemu uczestnicy bez większych problemów będą w stanie zlokalizować nasze stoisko; pomoże to w osiągnięciu kluczowego celu, którym jest zachęcenie konsumenta do wejścia z nami w interakcję; 
  • Jest to bardzo ekonomiczny sposób na zwiększenie zainteresowania marką (a w efekcie powiększenia bazy klientów) biorąc pod uwagę widoczność, zasięg i dość niski koszt;
  • Jako że do tej formy reklamy potrzebujemy tylko miejsca nad stoiskiem, jest to również bardzo efektywny sposób na wykorzystanie ograniczonej przestrzeni, którą zazwyczaj dysponujemy jako wystawca na targach;
  • Ich łatwe przechowywanie, transport, montaż oraz demontaż sprawiają, że jest to (przy wszystkich swoich zaletach) bezproblemowy sposób na fantastyczne uzupełnienie naszej targowej strategii marketingowej.

Istota reklamy

Reklama to nieodłączny element każdego biznesu. Należy jednak pamiętać, że nie każda forma reklamy będzie dobra dla każdej firmy. Dlatego też w przypadku zdecydowania się na używanie systemów podwieszanych podczas targów powinniśmy wiedzieć na jakich komunikatach się skupić, a jakich koniecznie unikać. Warto też pamiętać, aby całość "trzymała się kupy"; żeby kolorystyka, forma i przekaz naszych gadżetów reklamowych były ze sobą spójne.

Tutaj bardzo pomocne mogą okazać się firmy, które nie tylko takie systemy sprzedają ale również zajmują się doradztwem w kwestii dobrania odpowiedniego rozmiaru czy kształtu ale także w kwestii spójności całego stoiska. Idąc tą drogą możemy stać się właścicielami ponadprzeciętnego stoiska, a to już połowa sukcesu.

 

przycisk 

 

 

Komentarze do wpisu (0)

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl