BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł

Potykacz z wymienną grafiką. Jaki wybrać?

0
Potykacz z wymienną grafiką. Jaki wybrać?

Potykacze reklamowe to polecane rozwiązania dla wszystkich tych, którzy chcą tanio i jednocześnie skutecznie zareklamować swój biznes. Bez względu na to, czy jest to osiedlowa pizzeria czy też biuro usług turystycznych lub może po prostu sklep z zabawkami, wszędzie tam potykacz reklamowy może spowodować zwiększony ruch klientów. W jaki sposób wybrać najbardziej odpowiedni do potrzeb i jak wykorzystywać w pełni potencjał jakie dają potykacze reklamowe dwustronne z wymienną grafiką?

Jaki potykacz reklamowy do firmy?

Z reguły potykacze reklamowe najczęściej kojarzą się z czarnymi tablicami, wystawionymi przed kawiarniami, pubami i innymi lokalami gastronomicznymi. Co więcej, dużo osób uważa, że to wręcz jedyna możliwość najlepszego wykorzystania potykacza reklamowego dla promowania biznesu. Oczywiście, nie jest to przekonanie prawdziwe, z powodzeniem można wykorzystać potykacz reklamowy zewnętrzny niemalże w każdym biznesie, wystarczy jedynie odrobina pomysłowości.

Stworzenie chwytliwego hasła reklamowego to oczywiście zaledwie jedna z kluczowych zasad odpowiedniego wykorzystania możliwości, jakie dają potykacze reklamowe właścicielom firm i lokali usługowych. Trzeba pamiętać o tym, że dobre hasło reklamowe to zaledwie pierwszy krok na drodze do skutecznego zaistnienia w świadomości potencjalnych klientów. Każde działanie zakończone sukcesem rozpoczyna się od dokładnego planowania, nie inaczej jest w kampaniach marketingowych. Czym zatem trzeba kierować się przy wyborze modelu i zastosowania potykacza reklamowego dla przedsiębiorcy? Doradzamy na co zwracać uwagę przy zakupie, by mieć pewność, że wybrany potykacz reklamowy będzie odpowiedni do potrzeb.

Potykacz zewnętrzny czy wewnętrzny dla firmy?

Przy odpowiedzi na tak postawione pytanie na myśl przychodzi w pierwszej kolejności lokalizacja biznesu. Rzeczywiście, położenie ma kluczowe znaczenie ale to nie wszystko, o czym trzeba pamiętać. Podjęcie decyzji o zakupie najbardziej odpowiedniego potykacza reklamowego powinno uwzględniać także i możliwości promowania swojego biznesu w innych miejscach, w zależności od okazji czy też możliwości. Możliwości jest naprawdę sporo, często takich okazjonalnych wydarzeń jest wiele, a najpopularniejsze z nich to:

  • galerie handlowe organizują pokazy 
  • targi lokalne i ogólnopolskie wszelkiego rodzaju
  • eventy branżowe
  • lokalne festyny
  • imprezy sportowe

 

Wykorzystanie potencjału potykacza reklamowego

potykacz reklamowy

Możliwości użycia potykaczy jest zatem naprawdę sporo i tylko od własnego zaangażowania przedsiębiorcy zależy, które będzie chciał wykorzystać do tego, by zaistnieć w świadomości swoich klientów. Należy jednak pamiętać, że nie jest to zadanie łatwe, o czym w praktyce przekonują się zarówno właściciele firm jak i odbiorcy ich przekazu reklamowego.

W powszechnej opinii potykacze reklamowe to tania i dostępna forma reklamy, na którą chętnie wydadzą swoje pieniądze. Z powodu tej powszechności jest grupa przedsiębiorców która popełnia błędy, co z kolei sprawia, że potykacz nie jest w pełni wykorzystany. Nie odpowiadają sobie właśnie na pytania związane z wszelkimi formami używania potykacza dwustronnego do promocji przedsiębiorstwa.

 

Potykacz z wymienną grafiką czy czarną tablicą?

Reklamowy potykacz z wymienną grafiką daje możliwość osiągnięcia zamierzonych rezultatów marketingowych w wygodniejszy i szybszy sposób. Wiele osób poleca potykacze w formie czarnej tablicy, na której można pisać kredą lub mazakiem. Jako główną zaletę takich potykaczy reklamowych wymienia się możliwość częstej zmiany treści ogłoszeń.

Sprawdzone w lokalach z gastronomią, gdzie częste zmiany menu są normą, w innych branżach lepiej jednak sprawdzają się potykacze z wymienną grafiką. To proste rozwiązanie pozwala właścicielom firm na przygotowanie kilku grafik, które będą prezentowane potencjalnym klientom w zależności od potrzeby. Dzięki temu można zaoszczędzić nie tylko czas, ale również uniknąć problemów, na przykład z wymyśleniem chwytliwego sloganu.

Potencjał potykaczy z wymienną grafiką

Jakie możliwości daje potykacz dwustronny z wymienną grafiką? Przede wszystkim jest to oczywiście oszczędność czasu, gdyż szybko i sprawnie można wymienić treść reklamową. Mocowania OWZ, jakie stosujemy w oferowanych przez nas modelach potykaczy reklamowych sprawiają, że cały proces trwa zaledwie kilka sekund.

Dzięki temu można mieć na przykład możliwość wprowadzenia stałych promocji, które będą przyciągały klientów. Ponadto pozwala to również na reagowanie na działania konkurencji, w określaniu nowych cen czy wprowadzaniu asortymentu. Dodatkowo nie warto zapominać również o tym, że sezonowe wyprzedaże lub produkty również w ten sposób będą reklamowane bardzo skutecznie.

Tworzenie grafik do potykaczy reklamowych

Podobnie jest również z wyborem najbardziej odpowiedniego rozmiaru. Chodzi tu przede wszystkim o to, że grafiki które będą zmieniane trzeba również zaplanować i wydrukować, biorąc pod uwagę także przyszłość i nie okoliczności. W naszej firmie rozumiemy takie potrzeby doskonale, dlatego też świadczymy usługę tworzenia grafik na potrzeby naszych klientów, wystarczy nas o tym powiadomić.

Dotarłeś do końca artykułu? Nie ma już ani chwili do stracenia - ruszaj do działania. A my życzymy powodzenia! W wolnej chwili zachęcamy abyś przejrzał nasze potykacze reklamowe.

 

przycisk 

Komentarze do wpisu (0)

Submit
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl