Namioty reklamowe czy reklamowo-handlowe zapewniają widoczność stworzonego przez Państwa stoiska zarówno na bankietach, eventach zewnętrznych (np. jako stoisko gastronomiczne), jak i na wielkich halach targowych. Tego typu imprezy są bardzo ważne zarówno dla dużych, jak i małych przedsiębiorstw, dlatego trzeba się do niech odpowiednio i profesjonalnie przygotować. Warto zacząć od bazy, czyli właśnie namiotu, osłony całego stoiska wystawienniczego.
Rynek dostosował materiał ścianek bocznych oraz baldachimu do możliwości zadrukowania. Może być to logo firmy, prosty slogan informujący (np. o marce czy o prezentowanym produkcie/usłudze), a nawet pełna, duża i wielokolorowa grafika na ścianach namiotu- wszystko z zachowaniem pełnej estetyki.
Rozłożenie takiej konstrukcji zajmuje tylko minuty, nie godziny, stąd określenie montażu jako ekspresowego.
Jak pewnie łatwo się domyślić oferty namiotowe mają warianty.. Można oprócz samego baldachimu wybrać ściany pełne lub połówki.
W ilości od 0-4 ścian. W zależności od wcześniejszego wyboru wariantu zdecydują się Państwo na ścianki połówki- my zobowiązani jesteśmy dopasować do nich dodatkowy zestaw mocowań.
Zestawy podstawowe zawierają 4 kołki przymocowujące stopki do podłoża, oraz linki mocujące.
Gdy namiot użytkowany outdoor jest narażony na większe podmuchy wiatru- warto wyposażyć się w obciążnik/bazę do namiotu, która ustabilizuje konstrukcję na podłożu. Namiot jest odporny na działanie wiatru, UV i wody, co daje gwarancję udanego przebiegu imprezy.
Namioty Zoom, jakie zawiera nasza oferta dostępne są w dwóch podstawowych kolorach: białym i niebieskim. Wybraliśmy takie kolory, aby mieć pewność, że spełnimy oczekiwania klienta odnoście wyróżniania się jego stoiska na tle konkurentów.
Aby ułatwić transportowanie, przechowywanie oraz zapobiec zaginięciu jakiegokolwiek elementy namioty wyposażone są w specjalne torby.
Namiot 3x3m waży około 26 kg, więc jest stosunkowo lekki biorąc pod uwagę cały jego format.
FILM: