Czym są potykacze reklamowe i w jakim celu się je stosuje?
Niemal na równi z flagami, spośród wielu możliwości reklamy zewnętrznej, najpopularniejsze są potykacze reklamowe.
Produkt ten to świetny wybór w przypadku niemal każdego małego biznesu. Dzięki potykaczom poinformujemy potencjalnych klientów o aktualnych okazjach, przecenach, czy nowościach, ale nadają się również doskonale do ogłaszania promocji już znanych globalnie marek.
Ich olbrzymim atutem są niewielkie koszta zmiany grafiki - jeśli chcemy zaktualizować ofertę, wystarczy wymienić plakat zatrzaskiwany w ramach OWZ, co trwa zaledwie chwilę, a po kilku dniach możemy bez trudu wrócić do poprzedniej opcji. To bardzo elastyczne rozwiązanie dzięki któremu możemy mieć reklamę dostosowaną od każdego dnia tygodnia.
Jakie są najpopularniejsze potykacze reklamowe?
Ze względu na rodzaj konstrukcji, najczęściej spotyka się dwa typy.
Typ pierwszy:
Potykacze w kształcie litery "A" z rozkładaną konstrukcją - dość lekkie, ale stabilne.
Typ drugi:
Potykacze z podstawą napełnianą wodą, o większej masie, z kółeczkiem ułatwiającym przenoszenie z punktu "A" do punktu "B" po złapaniu za uchwyt u dołu podstawy. Przeznaczone do miejsc o trudniejszych warunkach pogodowych
Jaką wielkość potykacza wybrać?
Najpopularniejsze potykacze reklamowe posiadają formaty A1 oraz A2 i zarówno te, jak i wiele innych znajdą Państwo wśród naszych produktów.
Zachęcamy do zapoznania się z nimi klikając w poniższy przycisk!