Leżaki reklamowe z logo firmy zapadają w pamięć klientów
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy pamiętanego przez jej obecnych i przyszłych klientów to dziś nie lada wyzwanie. W gąszczu chwytów reklamowych stosowanych przez konkurencję bardzo trudno się wyróżnić i przykuć uwagę. Specjaliści w dziedzinie marketingu zwracają uwagę, że aby marka była dobrze pamiętana, powinna się ona kojarzyć z pozytywnymi emocjami. A nic tak nie cieszy jak relaks, leżak i chwila oddechu. Z tej prostej przyczyny pomysł na gadżet reklamowy w postaci leżaków z logo firmy sprawdza się niezwykle dobrze.
Nawet jeśli mowa nie o ogromnej strefie relaksu, ale jednym leżaku dyskretnie umieszczonym gdzieś obok biura obsługi klienta albo w poczekalni gabinetu, pozytywne skojarzenia będą się rodzić samoistnie. Dlatego warto zainwestować w leżaki z logo firmy.
Promocja wydarzeń firmowych lub oznaczenie stref stałych przy użyciu leżaków reklamowych
Leżaki z logo firmy sprawdzają się w wielu procesach budowania wizerunku, od pojedynczych wydarzeń takich jak imprezy firmowe i szkolenia, aż po stałą funkcję wydzielania stref relaksu lub konsumpcji. Leżaki z nadrukiem logo wbijają się pamięć na długo, a na bieżąco zachęcają do skorzystania z nich na miejscu. Właściciele lokali gastronomicznych mogą przy ich użyciu wydzielić strefy konsumpcyjne, dzięki czemu łatwo będzie klientom namierzyć wzrokiem miejsca przeznaczone do spożywania posiłków. Jeśli lokal dysponuje ogrodem lub patio, leżaki będą zachęcać do pozostania w tych przestrzeniach na dłużej. Taki model utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy sprawdza się w każdej aranżacji wnętrza albo podkreślając jego spójny, relaksacyjny charakter, albo - kontrastowo - wprowadzając do niego odrobinę wytchnienia.
Dowolny znak graficzny marki drukowany na życzenie właściciela firmy
Leżaki z logo firmy można zaprojektować według oczekiwań i potrzeb przedsiębiorcy, aby grafika i jej szczegóły realizowały w pełni cele komercyjne działalności. Powierzchnia leżaka może być w pełni zadrukowana, co oznacza, że materiał użyty do uszycia leżaka pracuje każdym swoim milimetrem. Co więcej materiałowy wydruk może być wymieniany, a więc istnieje możliwość używania kilku materiałów do jednego stelaża leżakowego, wymieniania ich na różne okazje i dostosowywania do bieżących wydarzeń promocyjnych. Powierzchnię materiałową z nadrukiem logo firmy łatwo zamontować i zdemontować na drewnianej konstrukcji, co ułatwia również pranie materiału i ewentualną konserwację drewnianej ramy leżaka. Ekonomia tego rozwiązania widoczna jest już po pierwszym, intensywnym sezonie użytkowania leżaka, jeśli pojawi się potrzeba oddania do pralni jego części materiałowej.
Leżaki z podłokietnikami lub bez w różnych wymiarach
Każdy projekt leżaka z logo firmy ustalany jest ze zleceniodawcą w najmniejszych szczegółach. Można zaplanować nie tylko grafikę i logo, ale i kolor materiału będącego dla niej tłem i rodzaj tkaniny. Dzięki temu, szerokiemu wachlarzowi wyboru istnieje nieograniczona wręcz szansa indywidualizacji firmowej strategii promocyjnej. Wszak jedyny taki leżak nie powtórzy się już w żadnej innej ofercie. W zależności od przeznaczenia leżaka dostępne są modele z podłokietnikami lub bez. Jeśli leżak służyć ma wyłącznie relaksowi forma bez podłokietnika będzie skłaniać do relaksacji w pełnej pozycji leżącej. Jeżeli leżak natomiast przewidziany jest również do swobodnej lektury, picia kawy lub rozmowy podczas odpoczynku, wówczas podłokietniki mogą się przydać do oparcia rąk. Różne wymiary leżaków i wiele innych szczegółów do wyboru sprawiają, że realizacja tego produktu jest przyjemna dla każdego, kto lubi puścić wodze fantazji i budować wizerunek marki firmowej lub osobistej według najbardziej indywidualnych zasad i osobistych przekonań.
Leżakowanie jest przyjemne nawet jeśli tylko oglądamy leżaki
Leżaki z logo firmy sprawdzają się jako strategia promocji firmy, gdyż klienci mają z nimi dobre, przyjemne skojarzenia wakacyjno-imprezowe. Jak pokazują liczne badania z dziedziny psychologii społecznej wystarczy, że coś nam się pozytywnie kojarzy, a już generalizujemy dobre nastawienia do całego spektrum przedmiotów i osób, nawet pośrednio związanych z owym skojarzeniem. Zatem pozytywne nastawienie do relaksujących sytuacji, których leżak może być symbolem sprawia, iż nawet spojrzenie na ten przedmiot buduje w klientach dobre emocje, a to już tylko krok do pozytywnych myśli o danej marce, niezależnie od faktu, czy chodzi o firmę, czy markę osobistą danego przedsiębiorcy. Leżakowanie cieszy więc - nawet na zapas - w samym spojrzeniu na leżak reklamowy. I tę zasadę szerzenia się sympatii świetnie znają specjaliści w dziedzinie marketingu, z przekonaniem polecający zakup leżaków z logo firmy.