BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł

Jak wybrać najlepszy roll up?

0
Jak wybrać najlepszy roll up?

Przy wyborze rollupu kierujmy się nie tylko dostępnym budżetem, ale też celem, który chcemy osiągnąć. Idealne rozwiązanie to znalezienie równowagi pomiędzy ceną rollupa a potrzebami, które ma on spełniać.  

Szybki przegląd zastosowań rollupów

Rollup (plakat reklamowy, który można zwinąć do wnętrza kasety lub rozwinąć na specjalnym stelażu) jest używany na targach, branżowych wydarzeniach, konferencjach. Dobrze nadaje się do tego celu, ponieważ łatwo go składać i przewozić. Można go umieścić jako stałą ekspozycję reklamową. Rollup zastępuje bardziej tradycyjne nośniki reklamy, takie jak banery i zwykłe plakaty. Rollupy wykorzystuje się również jako ścianki fotograficzne.

Roll up - cena w zależności od intensywności użytkowania

W zależności od tego, gdzie i jak użytkowany będzie rollup, cena tego sprzętu będzie się różnić. Dobry rollup można kupić już przy ograniczonym budżecie. Rollup ekonomiczny jest wygodny w użytkowaniu i stanowi w zupełności wystarczające rozwiązanie w niewielkich i krótkich kampaniach. Możemy pozwolić sobie na zakup najbardziej ekonomicznej, podstawowej wersji rollupa, jeśli mamy pewność, że będzie umieszczony statycznie w bezpiecznym miejscu. Ekonomiczne rollupy wyposażone są w podstawę w postaci lekkiej kasety, która nie jest przeznaczona do utrzymywania ciężkich materiałów.

Jeżeli rollup ma stać w miejscu, gdzie będzie narażony na intensywne warunki atmosferyczne, potrzebny będzie nieco bardziej wytrzymały materiał oraz, z tego powodu, stabilniejsza konstrukcja rollupu. Wszystko to przekłada się na cenę rollupu. Musimy również uwzględnić to, jak często rollup będzie składany, rozkładany, transportowany oraz czy zamierzamy wymieniać przedstawianą grafikę. Gdy zamierzamy korzystać w rollupa przez długi czas, a nie jednorazowo, również warto rozważyć inwestycję w bardzo trwałe materiały.

Wymiary i projekt rollupa a skuteczność reklamowa

Rozmiar rollupa przekłada się na powierzchnię reklamową, którą masz do dyspozycji. Dostępne są rollupy różnych rozmiarów, od 85x100 cm, po ogromne 200x300 cm czy 240x200 cm, na których można umieścić większą ilość treści. Zauważ, że gigantycznych rozmiarów rollup pomoże Ci być zauważalnym na wszelkiego rodzaju konferencjach i eventach, zwłaszcza tam, gdzie stoisk jest bardzo dużo. Inny sposób, by dotrzeć do jak największej grupy odbiorców, to rollupy dwustronne. Nawet gdy kupujesz tego rodzaju wyjątkowy rollup, cena nie musi być wygórowana.

Przy projektowaniu grafiki rollupu należy zwrócić uwagę na zgodność z brandingiem firmowym. Przekazywany komunikat powinien być czytelny dla odbiorcy. Nie zawsze więcej oznacza lepiej, czasami lepiej skupić się na jasnym, skondensowanym przekazie. Projekt dobrze jest zlecić profesjonalnym, doświadczonym grafikom. Każda dobra drukarnia powinna udostępnić wstępną wersję tego, jak będzie prezentować się grafika. Zwróćmy uwagę na to, czy jakość wydruku pozwala na oglądanie go z bliska. Gdy już zdecydowaliśmy się zainwestować w solidny rollup, cena powinna znajdować odzwierciedlenie w jakości tego nośnika reklamowego.

W wysokiej jakości rollupy zaopatrzysz się w naszym sklepie reklamowym. Kliknij przycisk poniżej i zapoznaj się z naszą ofertą.

przycisk

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Chmura tagów bloga
Dzięki chmurze tagów możesz szybko przenieść się do interesującego Cię tematu na naszym blogu!
Czytaj więcej

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium