Flagi reklamowe – najskuteczniejszy patent na nienachalną reklamę!
Każdy, kto prowadzi swoja firmę wie, jak trudne jest zdobycie pierwszych klientów, a z biegiem czasu nowych – zwłaszcza, jeśli działalność odbywa się w ramach sektora, w którym konkurencji nie brak. Żaden biznes nie przetrwa bez reklamy: to najskuteczniejszy sposób na dotarcie do szerszego grona potencjalnych klientów. Jednak aby reklama przyniosła oczekiwane skutki, musi być dobrze przemyślana i zaprezentowana w odpowiedni sposób. Reklama musi zwracać na siebie uwagę i sprawić, że zostanie zapamiętana, jednak nie może odbywać się to w sposób nachalny czy budzący negatywne skojarzenia. Jaką reklamę można więc określić jako dobrą?
Po pierwsze: z myślą o kliencie
Najczęstszym sposobem reklamowania swoich towarów i usług są ulotki i bilboardy reklamowe, a w sieci – wyskakujące okienka z reklamą. Są to sposoby najbardziej rozpowszechnione, jednak przy tym także najmniej zwracające na siebie uwagę. Trudno bowiem zapamiętać akurat jedną firmę zaprezentowaną na ulotce, spośród tysiąca innych. Reklamy na bilboardach również rzadko zwracają na siebie uwage, gubiąc się w gąszczu innych. Najbardziej skutecznym sposobem na reklamę są takie nośniki, które nie narzucają się, nie budzą negatywnych skojarzeń, a także przyciągają uwagę swoją oryginalnością. Nic bowiem nie gubi bardziej, niż podobieństwo do innych form, które zlewają się w jedną całość. Jednym z najciekawszych i zarazem niepowtarzalnych nośników reklamowych są flagi reklamowe. Dlaczego warto umieścić na nich swoją reklamę?
Zalety flag reklamowych
Reklama zamieszczona na fladze reklamowej to zdecydowanie jeden z lepszych pomysłów. Gadżety z nadrukami firmowymi, takie jak kubki, długopisy, kalendarze czy smycze, a także ulotki mają bardzo małą powierzchnię i często znikają pośród innych przedmiotów bądź są gubione. Nie sposób zamieścić na nich wiele informacji – powierzchni starczy w zasadzie na tyle, by zmieściło się tylko kilka haseł. Flagi reklamowe to zupełne przeciwieństwo małych nośników reklamowych. Duża powierzchnia pozostawia pole do popisu, a w przeciwieństwie do bilboardów – flagi, łopocząc na wietrze, przyciągają uwagę. Są odporne na działanie warunków atmosferycznych, dzięki czemu nie blakną i przez cały rok wyglądają tak samo dobrze.
Strategiczne miejsce na flagę
Flaga z reklamą, mimo swoich sporych rozmiarów, może być ustawiona w wielu miejscach – także tych strategicznych. Wystawiona przed lokal, skutecznie zwróci na siebie uwagę i przyciągnie klientów. Postawiona na festynie/koncercie bądź innym wydarzeniu masowym, także przyciągnie uwagę, przede wszystkim ze względu na to, że porusza się pod wpływem ruchów powietrza. Wystarczy dodać do tego kolorowy zapis na materiale i ciekawy kształt – taki przekaz o wiele łatwiej i skuteczniej zostanie zapamiętany. Windery można oczywiście wykorzystać również w pomieszczeniu – to daje im jeszcze większą przewagę nad innymi formami reklamy.
Flagi reklamowe są stabilne, a jednocześnie na tyle lekkie, że bez problemu można zmieniać ich ustawienie. Flaga reklamowa może być również mobilna – niesiona na plecach nie daje obciążenia, jednak skutecznie zwraca na siebie uwagę pośród nawet największego tłumu na ulicy. Różne kształty, wielkości, a także rodzaje materiałów i stelaży sprawiają, że flagi firmowe można stworzyć ściśle pod wymagania każdego klienta, dzięki czemu firma zareklamowana zostanie dokładnie według oczekiwań. Taki rodzaj nośnika reklamy naturalnie i w nienachalny sposób zwraca na siebie uwagę, co znacznie zwiększa szanse na pozytywne zapamiętanie umieszczonego na nich przekazu.