Nazwa „potykacz reklamowy” może wywoływać uśmiech na twarzy. Nie jest ona przypadkowa. Potykacze najczęściej ustawiane są w bezpośredniej przestrzeni ruchu pieszego lub w jej niedalekim pobliżu. Rzeczywiście więc nieostrożny przechodzień może niejako potknąć się o naszą reklamę. Jednak bez obaw- narzędzie to jest bezpieczne, a co więcej bardzo skuteczne i praktyczne. Kiedy warto stosować potykacz reklamowy? Jak z niego korzystać, by efektywnie przyciągał odbiorców?
Potykacz reklamowy - funkcjonalna i skuteczna forma promocji
Potykacze zazwyczaj umieszcza się przed lokalem, punktem usługowym, czy sklepem. Stanowią swego rodzaju punkt orientacyjny - przyciągają wzrok przechodniów i zachęcają ich do wejścia. Najchętniej korzystają z nich właściciele barów, restauracji i kawiarni, ale z powodzeniem można wykorzystywać potykacze również w innych formach działalności. Wybierając ten system warto upewnić się, czy model, na który się decydujemy jest przystosowany do umieszczenia na zewnątrz. Powinien być solidny, odporny na warunki atmosferyczne i inne uszkodzenia, a także wykonany z trwałych materiałów. Potykacze reklamowe świetnie sprawdzają się jednak nie tylko na zewnątrz, ale również wewnątrz budynków. Wszędzie tam, gdzie jest duże zagęszczenie ruchu pieszych, potykacz może doskonale spełniać swoją rolę. Często umieszcza się go na przykład na korytarzach w galeriach handlowych. Standardowe potykacze posiadają tablicę ścieralną, która umożliwia zmianę treści w dowolnej chwili. Warto jednak pamiętać, że w obecnych czasach coraz częściej stosuje się trwałe i bardziej luksusowe narzędzia reklamowe. Mogą być zrobione z kartonu, twardego PCV, aluminium, a nawet metalu. Tego typu potykacze prezentują się niezwykle elegancko i profesjonalnie. Musimy więc dobrze przemyśleć, jaki rodzaj systemu reklamowego spełni nasze konkretne potrzeby i oczekiwania aby wybrać taki, który najlepiej sprawdzi się w naszej sytuacji.
Sprawdź potykacze reklamowe w naszym sklepie Retio.pl
Na co zwracać uwagę podczas wyboru potykacza reklamowego?
Aby potykacz reklamowy dobrze spełniał swoją rolę i skutecznie przyciągał klientów, musi być widoczny nawet ze sporej odległości. Dobrze jest umieścić na nim logo firmy oraz adres strony internetowej. W sklepie RETIO możemy znaleźć potykacze reklamowe, które wyposażone są w tablice zatrzaskowe. To doskonały wybór jeśli chcemy, by nasza reklama była dodatkowo zabezpieczona przed zniszczeniem. W wielu wypadkach sprawdzają się potykacze z napełnianą podstawą. Są wyjątkowo stabilne, a przy tym łatwe w transporcie. Podstawę z tworzywa sztucznego wypełnia się wodą, przez co stanie się ciężka i utrzyma stojak nawet podczas silnych wiatrów. Warto też pamiętać, że istnieją potykacze jednostronne i dwustronne. Jeśli tablica będzie widoczna z obu stron, dobrze jest zadbać o to, by przestrzeń reklamowa była wykorzystana w całości. Pamiętajmy, że potykacz reklamowy to swego rodzaju wizytówka firmy. Należy zatem starannie dobierać treść i formę przekazu. Często klienci żywo reagują na reklamę w postaci żartobliwego hasła, krótkiej gry słów, czy też atrakcyjnej i niebanalnej grafiki. Należy więc umiejętnie korzystać z tego skutecznego systemu reklamowego i używać go do budowania pozytywnego wizerunku swojej firmy.
Sprawdź nasze kategorie potykaczy reklamowych w sklepie Retio.pl
Sprawdź kategorię: |
Sprawdź kategorię: |
W wszelkiego rodzaju potykacze reklamowe możesz zaopatrzyć się w naszym sklepie reklamowym. Dysponujemy bardzo szerokim asortymentem wystawienniczym, a w tym są także potykacze reklamowe. Kliknij przycisk poniżej i zapoznaj się z naszą ofertą.