UWAGA! Zamówienia w trybie express w tej chwili realizowane będą bez dopłaty ze strony klienta, co oznacza krótszy czas realizacji.
BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma brutto: 0,00 zł

Czym jest i dlaczego warto mieć stand reklamowy?

0
Czym jest i dlaczego warto mieć stand reklamowy?

Standy reklamowe stanowią formę promowania swojego przekazu - komercyjnego bądź nie, w postaci fizycznego nośnika informacji. W zależności od wykorzystanego do ich produkcji materiału, a co za tym idzie - mobilności i wytrzymałości, mogą stanowić reklamę w tzw. outdoorze, jak i wewnątrz budynków. 

Standy są formą ucieleśniającą prezentowaną ofertę, mającą za zadanie przedstawić ją w atrakcyjny sposób i tym samym przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Dlatego też standy często spotkać można w okolicach usytuowania sklepów bądź innych placówek stacjonarnych, na targach, konferencjach i spotkaniach branżowych. 

Standy stanowią o odbiorze firmy, promującej za ich pośrednictwem swój przekaz. O pierwszym wrażeniu stanowi nie tylko spersonalizowana treść, ale też sposób jej przedstawienia oraz jakość wykonania samego standu. Wszystko to musi pozostawać w spójności ze sobą i świadczyć o najwyższych standardach oferowanych towarów lub usług. 

Dlaczego warto inwestować w standy?

Standy mają za zadanie zwrócenie uwagi, zaintrygowanie i koniec końców - podjęcie odpowiednich działań przez klientów. Przekładają się tym samym na uzyskiwane przez firmę zyski. 

Co więcej, standy stanowią wizytówkę firmy, która decyduje się na tę formę reklamy. Wywierają one długofalowe skutki w postaci budowania wizerunku firmy. Taka, która chce być kojarzona z wysoką jakością i profesjonalizmem, powinna prezentować się w tożsamy sposób w swojej komunikacji marketingowej. Niezależnie od tego, czy efekt ten jest pożądany, czy nie - sposób wykonania i skomponowania materiałów marketingowych w oczach klientów jest powiązany z firmą, która poprzez nie się promuje. 

Obecnie ilość komunikatów, z jakimi stykają się potencjalni klienci, jest dla nich przytłaczająca i trudno wybić się na tle konkurencji. Dlatego też warto zdać się na pomoc profesjonalistów, którzy są gwarancją wykonania standów zgodnie z najwyższymi standardami - w oparciu o wiedzę co do najnowszych trendów i pomysły co do oryginalnego i spersonalizowanego przedstawiania treści. 

Rodzaje standów reklamowych

Standy reklamowe występują w szerokiej gamie wariantów - od form tradycyjnych i prostych, po te o fantazyjnych kształtach i wielości zastosowań. Różnią się też w zakresie wykorzystanego do ich stworzenia materiału. Wyróżnić można standy:

Ze względu na rodzaj wykorzystanego do ich produkcji materiału:

  • z materiałów miękkich - np. z papieru czy kartonu - są one znacznie tańsze, ale też mniej wytrzymałe. Sprawdzą się do prezentowania oferty wewnątrz. Są też bardziej mobilne. Warto zdecydować się na nie, jeśli prezentowane treści pozostają aktualne przez krótszy czas.
  • z materiałów twardych - np. z plastiku czy metalu - stanowią inwestycję na kilka kolejnych lat, ze względu na charakteryzujące je wytrzymałość. Decydując się na nie, należy jednak wziąć pod uwagę, że prezentowane na nich treści powinny pozostawać aktualne przez wskazany okres czasu. W przeciwnym razie związane z produkcją kolejnych standów koszty, będą znaczne.
  • standy nadmuchiwane - cechujące się nowatorską formą standy, sprawdzą się zarówno do użytku wewnętrznego, jak i w outdoorze. Charakteryzują się wodoszczelnością, wysoką mobilnością i stabilnością. 

Ze względu na kształt i funkcjonalność:

  • płaskie i eliptyczne 
  • standardowe i z podświetleniem 
  • wieże reklamowe 
  • stojaki reklamowe 
  • ekspozytory reklamowe 
  • kolumny reklamowe 
  • totemy reklamowe 

Standy reklamowe charakteryzują się różnorodnością atrakcyjnych form i zastosowań. Wszystko to po to, aby zwrócić na siebie uwagę. Efekt ten może być wzmożony, dzięki zastosowaniu w nich podświetlenia lub poprzez wybór niestandardowych kształtów.

Standy charakteryzują się też wysoką funkcjonalnością. Niektóre z nich, oparte o konstrukcje modułowe lub półkowe, pozwalają na uzyskanie efektu kompatybilności z pozostałymi materiałami promocyjnymi, takimi jak ulotki czy same produkty. 

Co więcej, każdy stand reklamowy powstaje w oparciu o wytyczne klienta i jest spersonalizowany pod kątem branży, w której ten działa. Pozwala to oddziaływać na potencjalnego odbiorcę komunikatu z jeszcze większą siłą. 

 

Rollup reklamowy to tani i efektywny nośnik reklamowy. Dzięki naszemu doświadczeni zebraliśmy najlepsze systemy w naszym sklepie. Kliknij w przycisk poniżej i sprawdź naszą ofertę.

 

przycisk

 

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Musisz to mieć!
Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny
144,10 zł 144,10 zł
szt.
Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill
243,10 zł 230,94 zł 243,10 zł 230,94 zł
szt.
Stojak na plakat A4 OWZ Stojak na plakat A4 OWZ
172,70 zł 172,70 zł
szt.
Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą
188,10 zł 188,10 zł
szt.
Ścianka reklamowa Tekstylna Prosta 3 x 2,4 m z wydrukiem jednostronnym Ścianka reklamowa Tekstylna Prosta 3 x 2,4 m z wydrukiem jednostronnym
1 431,10 zł 1 359,54 zł 1 431,10 zł 1 359,54 zł
szt.
Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4
469,70 zł 469,70 zł
Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne
573,10 zł 573,10 zł
szt.
Chmura tagów bloga
Dzięki chmurze tagów możesz szybko przenieść się do interesującego Cię tematu na naszym blogu!
Czytaj więcej

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium