Targi wystawiennicze są organizowane w celu skoncentrowania ofert firm o konkretnej tematyce. Zdecydowanie oddziałują na korzyść wizerunku naszej marki, a dzięki nim mamy możliwość bezpośredniej promocji i reklamy naszego przedsiębiorstwa. Zarówno targi i eventy na halach czy w centrach handlowych stanowią doskonałą okazję do powiększania bazy klientów, a w rezultacie do zwiększenia sprzedaży produktów lub usług. Jednak sam udział w wydarzeniu tego typu nie gwarantuje sukcesu związanego z pozyskaniem klientów. Do zwiększenia świadomości marki i przyciągnięcia potencjalnych kontrahentów, przedstawiciele firm wykorzystują różne formy promocji. Jakie one są i czy są niezbędne?
W co wyposażyć stanowisko na targi wystawiennicze?
Przede wszystkim, udział w targach wystawienniczych powinien ukazać przedsiębiorstwo jak najbardziej profesjonalnie i rzetelnie. Do tego celu wykorzystujemy wszelkiego rodzaju standy, ścianki reklamowe, bannery czy dedykowane lady. W zależności od potrzeb i charakterystyki naszej firmy, wybieramy produkty jak najlepiej obrazujące jej działania i ofertę. Na targach nasze przedsiębiorstwo to kropla w morzu - od nas zależy, czy Klienci zauważą nasze stanowisko. Jak sprawić, żeby Klient zainteresował się naszym stanowiskiem? To wbrew pozorom bardzo prosty zabieg, który wymaga jedynie precyzyjnego zaaranżowania stanowiska. W ofercie retio.pl znajdą Państwo obszerny asortyment z produktami, które sprawdzą się w roli promocyjnej naszej firmy na targach wystawienniczych.
W poniższym zestawieniu wyróżniamy TOP 10 produktów z naszej oferty, dzięki którym Państwa stanowisko wyróżni się na tle innych. Dodatkowo, dzięki nim przyciągniemy zainteresowanie zdecydowanej większości uczestników wydarzenia. |
1. Stand reklamowy tekstylny lub podświetlany
Standy reklamowe służą do przedstawienia oferty firmy i zdecydowanie przyciągają wzrok potencjalnych kontrahentów. Tego rodzaju produkty mają różne wymiary i dodatkowe elementy wyróżniające na przykład podświetlenie LED, które daje bardzo innowacyjny rezultat. Dodatkowo, dzięki podświetleniu zyskamy jeszcze bardziej wyraziste barwy i podkreślimy informacje. Możemy go zadrukować dwustronnie, dlatego niezależnie od usytuowania naszego stanowiska będzie promował naszą markę.
Link:https://www.retio.pl/scianka-reklamowa-tekstylna-monolith-0,9m
Link:https://www.retio.pl/pl/p/Stand-Kaseton-Podswietlany-LED-100-x-200cm/960
2. Systemy podwieszane
Hala targowa zwykle wypełniona po brzegi, uniemożliwia zainteresowanie wzroku Klienta zaraz po dołączeniu do wydarzenia. Sposobem na rozwiązanie tego problemu są nowoczesne i funkcjonalne systemy podwieszane. Możemy na nich umieścić logo naszej firmy i slogan reklamowy, który będzie w zasięgu wzroku nawet przy bardzo dużej liczbie stanowisk. Dzięki systemom podwieszanym zwiększamy szanse na zainteresowanie naszą ofertą potencjalnego kontrahenta.
Link: https://www.retio.pl/System-Podwieszany-Formulate-Kwadrat-2,4m
3. Lady degustacyjne
Na targach wystawienniczych warto zorganizować poczęstunek, który przyciągnie większą ilość zainteresowanych ofertą. Warto do tego celu wykorzystać wszelkiego rodzaju lady degustacyjne, na których zaserwujemy mini poczęstunek.
Link: https://www.retio.pl/lada-degustacyjna-counta-stoisko-promocyjne
4. Ścianki reklamowe
Tego rodzaju produkty to doskonały sposób na przedstawienie szerszej oferty naszej firmy. Będą doskonałym tłem dla stanowiska, z którego Klienci będą mogli dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas usługach. Do wyboru mamy wiele rozmiarów i dodatkowych cech, które jeszcze bardziej spersonalizują nasze stanowisko.
Link: https://www.retio.pl/scianka-reklamowa-tekstylna-lukowa-pozioma
5. Lady wystawiennicze
Podstawowym produktem, bez którego nie obejdzie się żadne stanowisko wystawiennicze to lada. Ma wiele zastosowań od mini poczęstunku po umieszczenie na niej nadruku z logo i sloganem reklamowym.
Link: https://www.retio.pl/lada-wystawiennicza-tekstylna-owalna-z-wydrukiem
6. Stojak na ulotki
Na każdych targach i konferencjach należy zadbać o to, żeby Klient mógł zapoznać się z ofertą i miał możliwość zabrać jej ze sobą. Stojaki, które służą do ekspozycji ulotek, broszur i folderów firmowych dadzą łatwy dostęp do zapoznania się z istotnymi informacjami na temat naszej oferty. Dodatkowy atut to flaga, która przyciągnie wzrok.
Link: https://www.retio.pl/stojak-reklamowy-linear-media
7. Ścianki fotograficzne z logo
Na tych produktach umieścimy logo firmy. Idealne dla studia fotograficznego albo w celu zorganizowania sesji, której rezultat będzie dodatkową promocją naszej marki.
Link: https://www.retio.pl/scianka-fotograficzna-tekstylna-3-x-24-m-z-wydrukiem-dwustronnym
8. Rollupy
Rollup to nieodłączny element stanowiska. Podobnie jak lady wystawiennicze, stanowi podstawę profesjonalnej jednostki wystawienniczej. Umieścimy na nim logo, slogan i podstawowe informacje o zakresie oferowanych usług.
Link: https://www.retio.pl/rollup-wasp-85-x-210-cm-ekonomiczny
9. Łuki wystawiennicze
Jak zwiększyć zainteresowanie Klienta? Przyciągając jego wzrok - podobnie jak w przypadku systemów podwieszanych, łuk wystawienniczy sprawdzi się w tej roli. Dzięki swoim wymiarom i formie zwiększy widoczność naszego stanowiska. Możemy go dowolnie zadrukować i spersonalizować, dzięki czemu Klient trafi właśnie do nas.
Link: https://www.retio.pl/tekstylny-luk-6m-z-wydrukiem-jednostronnym
10. Wieże reklamowe
Przestrzenny efekt reklamy pozwoli dotrzeć do większej grupy odbiorców. Właśnie z uwagi na swoją formę - możemy zadrukować wieżę wokół. Dzięki temu lokalizacja naszego stanowiska przestanie mieć znaczenie, bo nasza oferta zostanie dostrzeżona przez odbiorców.
Link: https://www.retio.pl/wieza-reklamowa-pop-up
Dotarłeś do końca artykułu? Nie ma już ani chwili do stracenia - ruszaj do działania. A my życzymy powodzenia! W wolnej chwili zachęcamy abyś przejrzał nasze produkty na targi.