BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma brutto: 0,00 zł

Billboardy - kto jeszcze z tego korzysta?

0
Billboardy - kto jeszcze z tego korzysta?

Reklama w formie billboardu. Wielu powie: przeżytek, lepszy internet. Nie sugeruj się często sprzecznymi opiniami wyszukanymi w internecie. Pomyśl, czy choć raz w życiu jakiś billboard przyciągnął twoją uwagę. Możemy się założyć, że odpowiedź będzie brzmiała: „tak”.

Warunkiem jest interesujący przekaz zwracający uwagę przechodniów i osób kierujących samochodami. Jeśli dłużej się zastanowisz, z pewnością zdasz sobie sprawę, że widziałeś w swoim życiu nie jeden, a kilkadziesiąt, o ile nie kilkaset billboardów, na które zwróciłeś uwagę. Dlatego, że z tej formy marketingu niezmiennie korzystają niemalże wszyscy.

Markety, pożyczki, pomoc drogowa i krawcowa

Czy branża jest ważna? W kontekście umieszczenia billboardu nie jest. Wszyscy korzystają z powodzeniem od wielu lat z tej właśnie formy reklamy. Jeśli aktualnie jest rewelacyjna promocja w popularnym hipermarkecie, możesz być pewien, że natkniesz się na mieście na billboard zachęcający do skorzystania z tej właśnie oferty. Jeśli powstała nowa lokalna firma finansowa, najczęściej oprócz reklamy w internecie, wybierają formę poinformowania o swojej obecności na banerze lub billboardzie. Dobrym sposobem na bycie zauważonym, jest umieszczenie billboardu lub banera na lokalnych eventach, lub targach branżowych.

Billboard zawsze jest dobrym sposobem zwrócenia uwagi potencjalnego klienta. Jest duży i nie sposób go przeoczyć. Nawet instytucje państwowe chętnie informują o kampaniach społecznych, korzystając właśnie z billboardów. Powód jest jeden. Reklama internetowa nieco się przejadła. Duża konkurencja i mnogość otwierających się okienek na każdej odwiedzanej stronie może zdenerwować. Ponadto właściciele firm zdali sobie sprawę z tego, że czas wrócić do korzeni, ponieważ nie tylko internetem człowiek żyje. Każdy czasem musi iść na zakupy, pojechać do urzędu, odwiedzić rodzinę, wyjechać na wakacje, czy zwyczajnie pójść na spacer. I właśnie wtedy rozgląda się, podziwia, czyta i zauważa. Przekaz utkwi w pamięci i zachęci do zapoznania się z ofertą.

Kluczowe jest miejsce

Billboard jest nieśmiertelny i ponadczasowy. Wykorzystanie tej formy reklamy na pewno nie pozostanie bez echa. Firmy dysponujące większym kapitałem, decydują się z reguły na potężne banery ustawione przy trasach szybkiego ruchu i autostradach. Ci, którzy dysponują skromniejszymi środkami, stawiają na mniejsze rozmiary planszy reklamowej umiejscowione w pobliżu firmy lub w newralgicznych miejscach uczęszczanych przez przechodniów.

Idealnie byłoby, gdyby twój billboard nie stał zbyt blisko innych, wtedy będzie bardziej widoczny i nie będzie się zlewał z innymi planszami. Bo podstawowa zasada jest taka, że billboard musi być widać. Od tego, jak wiele osób zauważy billboard, ściśle zależy opłacalność reklamy. Zatem jeśli chcesz uzyskać najlepszą widoczność swojej reklamy, rozważ te miejsca:

  • najbardziej uczęszczane miejsca — pobliże parków, blokowisk, skwerów;
  • główne drogi, ronda, skrzyżowania;
  • przy galeriach, marketach, stacjach benzynowych;
  • drogi szybkiego ruchu i autostrady.

Chwytliwy przekaz

Liczy się przekaz. Jeśli umieścisz zbyt wiele treści, reklama będzie przeładowana i mało czytelna. Ma przyciągać uwagę i zaciekawić. Może też zszokować albo rozbawić. Wszystkie chwyty są dozwolone pod warunkiem, że bazują na pozytywnych skojarzeniach. Przekaz musi być krótki, kreatywny, ciekawy i zachęcający do tego, aby dowiedzieć się czegoś więcej.

Zanim stworzysz projekt swojego billboardu, warto zastanowić się nad tym, do kogo chcesz skierować informację. Czy ma być to konkretna grupa odbiorców, czy też ma być to forma uniwersalna trafiająca do wszystkich? Reklama w postaci billboardu musi rzucać się w oczy, więc unikaj jasnych kolorów, chyba że jest to duży chwytliwy napis na białym tle.

Znamy kampanie reklamowe odebrane bardzo pozytywnie, opierające się na takim właśnie sposobie. Wtedy stawiasz na treść, która musi być oryginalna i wyjątkowa. W przeciwnym wypadku wskazany jest nadruk kolorowy, przykuwający uwagę. Niezmiernie ważne jest również logo — musi być dobrze widoczne, aby dało się zapamiętać i skojarzyć firmę.

Jeśli chodzi o systemy reklamowe to na tym znamy się najlepiej. Kliknij w przycisk poniżej i sprawdź naszą ofertę.

 

przycisk

 

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Musisz to mieć!
Ścianka Reklamowa Tekstylna Łukowa Pozioma 300 x 240 cm - ścianka wystawiennicza targowa prasowa Ścianka Reklamowa Tekstylna Łukowa Pozioma 300 x 240 cm - ścianka...
1 706,00 zł 1 620,00 zł 1 706,00 zł 1 620,00 zł
Ścianka Reklamowa Tekstylna Prosta 240 x 240 cm - ścianka wystawiennicza targowa prasowa Ścianka Reklamowa Tekstylna Prosta 240 x 240 cm - ścianka wystawiennicza...
1 470,00 zł 1 396,00 zł 1 470,00 zł 1 396,00 zł
Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4
577,73 zł 577,73 zł
Ścianka reklamowa Pegasus 1500-2410mm z wydrukiem jednostronnym Ścianka reklamowa Pegasus 1500-2410mm z wydrukiem jednostronnym
1 029,63 zł 1 029,63 zł
szt.
Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą
231,36 zł 231,36 zł
szt.
Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne
704,91 zł 704,91 zł
szt.
Ścianka Reklamowa Tekstylna Prosta 300 x 240 cm - ścianka wystawiennicza targowa prasowa Ścianka Reklamowa Tekstylna Prosta 300 x 240 cm - ścianka wystawiennicza...
1 609,00 zł 1 528,00 zł 1 609,00 zł 1 528,00 zł
Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill
299,01 zł 299,01 zł
szt.
Chmura tagów bloga
Dzięki chmurze tagów możesz szybko przenieść się do interesującego Cię tematu na naszym blogu!
Czytaj więcej

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
`
Sklep internetowy Shoper Premium