BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł

6 rzeczy, które warto zabrać na targi

0
6 rzeczy, które warto zabrać na targi

Targi to ostatnimi czasy coraz bardziej popularny sposób na reklamę swoich produktów lub usług. Tego typu eventy pozwalają zaprezentować ofertę potencjalnym klientom, ponieważ w spotkaniach biorą udział osoby zainteresowane tematyką. Jednak, aby uzyskać zamierzony efekt, należy przygotować kilka kluczowych elementów, które pozwolą nam stworzyć skuteczną reklamę biznesu. Jak zatem reklamować się na targach?

Systemy wystawiennicze na Targi

Wykupienie miejsca na targach nie gwarantuje sukcesu, ponieważ należy wziąć pod uwagę szereg innych elementów, które przyciągają uwagę klientów. Udział w wydarzeniu pozwala zwiększyć świadomość marki, pozyskać klientów oraz poznać trendy panujące wśród konkurencji. Dzięki temu możliwe jest opracowanie strategii, która wyróżni naszą firmę. Ważnym elementem jest wyeksponowanie logo firmy, które wyróżni się na tle innych stoisk. W tym celu znakomicie sprawdzają się systemy wystawiennicze, czyli zabudowy stoisk składające się ze stelaża pokrytego specjalnym materiałem. To rozwiązanie,  które pozwalają spotkać się z klientem i łatwiej skupić jego uwagę na prezentacji. Jeżeli chcemy wyróżnić się wizualnie na tle konkurencji, to warto zamówić  projekt zgodny identyfikacją wizualną marki naszej firmy. Dobry system wystawienniczy posiada również zaplecze, które ułatwia przechowywanie dodatkowych rzeczy, dzięki czemu zachowamy estetykę stoiska.

1. Lada i ścianka reklamowa

lada i ścianka reklamowa

Nieodłącznym elementem reklamowym, który wpływa na profesjonalny wizerunek oraz zapewnia komfort w obsłudze klientów, jest lada reklamowa. To najważniejszy element stoiska, do którego podchodzą klienci. Lada powinna być dopasowana w taki sposób, aby zajmować możliwie mało miejsca. Można zastosować ją na targach wewnątrz budynków, np. w halach, jak i na wolnej przestrzeni w połączeniu z innymi elementami. Takie modele możemy ustawić przed ściankami reklamowymi o większych rozmiarach. 

Nasze lady i trybunki możesz zobaczyć tutaj

2. Ścianki reklamowe

ścianki reklamowe

Kolejnym często stosowanym elementem na targach są ścianki reklamowe, które powinny się znaleźć na każdej powierzchni wystawienniczej. Pozwalają jeszcze mocniej zwiększyć rozpoznawalność marki oraz wpływają na wizerunek firmy. Ścianki reklamowe mogą mieć różne rozmiary i kształty, np. proste lub łukowe. Koniecznie musi się znaleźć na nich logo oraz prezentacja wizualna firmy. Ważnym elementem stoiska są również flagi reklamowe, które warto ustawić w taki sposób, aby były widoczne i jednocześnie nie utrudniały poruszania się klientom. 

Zobacz ofertę ścianek reklamowych tutaj

3. System podwieszany tekstylny

systemy podwieszane

System podwieszany tekstylny to znakomita i widoczna reklama na targach, którą również warto wykorzystać. To doskonała forma informacji w postaci wiszącego szyldu: o produktach, usługach i marce, którą wykorzystują najlepsi na rynku. Tego typu nośniki reklamy dostępne są w różnych kształtach: prostokąt, trójkąt, kwadrat, koło, oko i stożek. Stelaż wykonany jest z aluminium, dzięki czemu jest lekki. Natomiast tekstylna grafika przyciąga uwagę klientów, dzięki czemu łatwiej trafią do stoiska. Ten rodzaj reklamy można szybko zamontować, ponieważ potrzebujemy tylko kawałek sufitu i sznurki, które znajdują się w komplecie. 

Podwieszenia dostępne w naszym sklepie tutaj

4. Zestaw pop - up

zestaw ścianka i lada pop up

Pop up to kolejny element wystawienniczy, często używany jako forma reklamy na targach. Tego typu zestaw to wygodne rozwiązanie, które pozwala umieścić grafikę i logo na ściankach oraz wyróżnić się na tle konkurencji. Możemy wybrać zestaw prosty lub łukowy, w zależności od efektu, który chcemy uzyskać. Przez połączenie tego zestawu z ladą wystawienniczą możemy stworzyć profesjonalne stoisko na targach, które będzie stanowić skuteczną formę reklamy naszej firmy.

Aktualna oferta zestawów i ścianek pop up tutaj

5. Namioty reklamowe

W przypadku targów odbywających się na otwartych przestrzeniach warto zaopatrzyć się w namioty reklamowe. Namioty nie tylko stanowią zabezpieczenie przed deszczem, wiatrem i innymi czynnikami zewnętrznymi, lecz także są znakomitą formą reklamy z uwagi na ich rozmiar. Istnieją różne typy namiotów reklamowych, m.in. nadmuchiwane lub ze stelażem - polecane przy wietrznej pogodzie. 

6. Rollup'y 

Rollup'y reklamowe to niemalże obowiązkowa forma reklamy na targach. Podobnie jak flagi, są skuteczne w wizualnej prezentacji firmy i warto umieścić na nich odpowiednią grafikę zgodną z marką firmy. Dlatego wybierając się na targi należy obowiązkowo zaopatrzyć się również  w rollup`y i umieścić je w widocznym miejscu.

Reklama na targu powinna składać się nie tylko z elementów stoiska wystawienniczego, lecz także z gadżetów. Dlatego sam udział w evencie nie wystarczy, ponieważ ważne jest, aby klienci pamiętali o naszej firmie. Do tego celu służą m.in. ulotki, broszurki, gazetki reklamowe oraz różnego rodzaju gadżety, które również znajdziesz w naszej ofercie. Pamiętaj, warto dokładnie przemyśleć strategię reklamy, a następnie skompletować potrzebne elementy zestawu wystawienniczego. 

Życzymy powodzenia na targach!

Systemy reklamowe na targi 

 

Komentarze do wpisu (0)

Submit
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl