Różnego rodzaju eventy oraz targi branżowe są bardzo dobrą okazją do powiększenia świadomości marki w głowach klientów lub potencjalnych partnerów biznesowych. Otrzymujemy niepowtarzalną szansę, dzięki której nawiążemy nowe kontakty i przedstawimy firmę w jak najlepszym świetle. Jednak zanim zaczniemy rozmowę z konkretnymi osobami, musimy najpierw zwrócić ich uwagę na nasze stoiska targowe.
Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić w 4 prostych krokach.
Zwróć uwagę już z daleka
Wyróżnij się spośród wszystkich stanowisk widoczną oraz konkretną reklamą. Potrzebujesz przynajmniej jednego elementu stoiska, który będzie na tyle duży, że każdy przechodzień zobaczy przedstawioną na niej grafikę. W tej roli bardzo dobrze sprawdza się klasyczna ścianka reklamowa, ale także różnego rodzaju standy podświetlane oraz zestawy pop-up.
Grafika, którą na nich zawrzesz, powinna przedstawiać jasny przekaz, który zrozumieją osoby obecne na evencie. Jeśli jesteś tam, aby sprzedać produkt, przedstaw go w atrakcyjny dla klienta sposób. Jeśli zaś pragniesz zareklamować firmę, najlepiej sprawdzi się jej logo plus najważniejsze zalety.
Wyposaż stanowisko w niezbędne meble
Stoiska targowe nie są tylko reklamą. Pełnią także rolę funkcjonalną. Dlatego zadbaj, aby twoje było wyposażone we wszystko, co przyda się w promocji. Najważniejsza będzie lada, za którą staniesz razem z pracownikami. Ją również wykorzystasz do celów marketingowych, ponieważ nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ozdobić mebel grafiką. Na blacie wyłożysz wszystkie najpotrzebniejsze produkty, które przedstawisz klientom.
Oprócz lady pomyśl również o innych przydatnych elementach. Stoły wystawowe i stoiska na ulotki są jednymi z najpopularniejszych mebli targowych, których wagi nie sposób przecenić. Zapewniają wystarczający dużo miejsca, dzięki czemu zaprezentujesz swój towar i ofertę w przejrzysty i atrakcyjny sposób.
Uatrakcyjnij stoisko targowe dodatkowymi ozdobami
Ścianka reklamowa nie zawsze wystarczy. Upewnij się, że twoje stanowisko jest wystarczająco atrakcyjne i dodaj dodatkowe elementy zwracające uwagę. Flagi i dmuchane reklamy najbardziej rzucają się w oczy, przez co warto o nich pomyśleć. Oprócz nich przydadzą się dodatkowe banery lub stanowiska na plakaty.
Pamiętaj, zaprojektuj całość tak, aby wszystkie elementy były ze sobą spójne. To znacznie podnosi atrakcyjność stoiska i da ci przewagę nad tymi, które wyglądają pstrokato. Zawsze stawiaj na przemyślany wygląd!
Zaangażuj gości
Jest kilka elementów, dzięki którym wejdziesz z klientami w interakcję. Najprostszymi z nich są leżak lub pufa reklamowa. Jeśli zachęcisz ludzi do odpoczynku przy twoim stanowisku, będziesz mieć więcej czasu na rozmowę z nimi.
Innym ciekawym rozwiązaniem jest stoisko do robienia zdjęć lub lada degustacyjna (jeśli posiadasz produkty spożywcze). W pierwszym przypadku zaproponujesz klientom zrobienie sobie zdjęcia na tle, w które zostało wyposażone w twoje logo. W drugim uprzyjemnisz obecność na targach możliwością degustacji twoich produktów.
Każdy z opisanych wyżej sposobów jest dobry i do wykorzystania każdego z nich możesz zaopatrzyć się w naszym sklepie reklamowym. Kliknij przycisk poniżej i zapoznaj się z naszą ofertą.