UWAGA! Zamówienia w trybie express w tej chwili realizowane będą bez dopłaty ze strony klienta, co oznacza krótszy czas realizacji.
BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma brutto: 0,00 zł

3 rady jak profesjonalnie wypaść na firmowych targach

0
3 rady jak profesjonalnie wypaść na firmowych targach

Istnieje całkiem sporo targów, imprez i eventów, na których można zaprezentować działalność swojej firmy. Takie pokazanie się wśród konkurencji i potencjalnych kupców pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku własnego przedsiębiorstwa. Jest to szansa żeby się wyróżnić i zaprezentować z jak najlepszej strony. Jak odpowiednio przygotować się do podobnych wydarzeń, żeby wypaść profesjonalnie? Poniżej trzy profesjonalne rady.

1. Własne stoisko podstawą dobrej prezentacji.

Podczas zorganizowanych wydarzeń, w których bierze udział duża liczba firm, warto zadbać o własne stanowisko. Będzie ono pierwszą rzeczą, na którą zwrócą uwagę odwiedzający targi. Na podstawie wyglądu zdecydują oni, czy w ogóle warto podejść i zainteresować się naszym przedsiębiorstwem. Najlepiej więc zainwestować w spersonalizowany namiot z logotypem i autorskimi zdjęciami, czy też ciekawymi grafikami. Stworzymy dzięki temu własną przestrzeń, do której będziemy mogli zapraszać potencjalnych klientów.

Dodatkowym pomysłem może być ustawienie flag, banerów czy też roll-upów. Są to duże powierzchnie reklamowe, które przyciągają wzrok, i na których z powodzeniem można umieścić kluczowe hasła, informacje i zdjęcia. Bardzo ważna jest przystępność materiałów promocyjnych. Hasła powinny być możliwe krótkie i chwytliwe, a wykorzystane grafiki przejrzyste i jasne. Wpłynie to pozytywnie na odbiór reklamy.

2. Jak profesjonalnie się zaprezentować?

stoisko na targi branżowe

Dobrze rozpoznawalne stanowisko przyciągnie odwiedzających i wstępnie zaznajomi ich z charakterystyką firmy. Jak zachęcić ludzi do dalszej interakcji? Świetną metodą jest rozdawanie gościom materiałów promocyjnych. Możemy zainwestować w różnego rodzaju przypinki, smycze, długopisy, balony. Warto jednak pomyśleć także o bardziej wartościowych rzeczach, np. płóciennych torbach, skarpetkach, termosach. Mogą one pełnić funkcję nagród w organizowanym przez nas konkursie dla odwiedzających. Z pewnością ociepli to wizerunek przedsiębiorstwa i pozytywnie wpłynie na jego odbiór.

Nie można zapomnieć także o wizytówkach i ulotkach dla zainteresowanych. Podczas imprezy ludzie odwiedzą całe mnóstwo podobnych stanowisk. Musimy więc dać im coś, co przypomni o naszej firmie i będzie zawierało niezbędne dane kontaktowe. Dobrą opcją jest zaprojektowanie broszur ze skrótem podstawowych informacji o firmie i ciekawymi zdjęciami.

Wszystkie poszczególne elementy promocyjne powinny mieć spójną szatę graficzną i wspólny motyw. Warto ograniczyć gamę kolorystyczną i kroje pisma do kilku wybranych. Dzięki temu materiały będą prezentować się profesjonalnie i rzeczowo.

3. Co jeśli mamy wziąć udział w imprezie plenerowej?

Reklama na imprezach plenerowych to świetna okazja na poszerzenie firmowych zasięgów. Jednak w wypadku takiej formy promocji, wymienione powyżej metody autoprezentacji mogą okazać się niewystarczające. Na wolnym powietrzu należy zorganizować infrastrukturę przyjazną dla klienta i zapraszającą do wypoczynku. Dobrym pomysłem jest rozłożenie parasoli, ustawienie leżaków, puf, krzeseł. W ten sposób zaprosimy potencjalnych klientów do odpoczynku w bardzo niezobowiązujący sposób. Dobrym nawykiem jest częstowanie ludzi zimnymi lub gorącymi napojami. Jeśli zadbamy o firmowe kubki, poczęstowane osoby będą promowały logo naszej firmy także poza stoiskiem, po prostu spacerując z napojami.

8 top produktów na imprezy wewnętrzne i zewnętrzne:

  • Namiot firmowy, spersonalizowany pod naszą firmę;

  • Duży stół lub blat, na którym rozłożymy przygotowane materiały;

Obrusy reklamowe

  • Flagi, banery, roll-upy, które udzielą podstawowych informacji o przedsiębiorstwie;

Flagi reklamowe

  • Wizytówki i broszury, dzięki którym klient otrzyma możliwość kontaktu z naszą firmą;

Wizytówki

  • Gadżety promocyjne (przypinki, smycze, długopisy, kubki, torby płócienne, termosy, itp.);

Gazetki reklamowe

  • Parasole, które ochronią od słońca, deszczu lub będą po prostu ciekawym dodatkiem;

Parasole z logo

  • Leżaki dla osób zmęczonych zwiedzaniem kolejnych stanowisk (dzięki temu zostaną u nas na dłużej);

Leżaki reklamowe z logo

  • Darmowe napoje w firmowych kubkach.

Dzięki tej liście przedmiotów będziemy w stanie dobrze wypaść w zasadzie na każdej imprezie. Raz zakupione materiały można oczywiście wykorzystywać wielokrotnie. Jeśli więc zainwestujemy w materiały promocyjne, będziemy cieszyć się profesjonalnym wyglądem firmowego stanowiska na kilku, czy nawet kilkunastu rozmaitych spotkaniach.

Same materiały nie są jednak najważniejsze. Grunt to stworzenie pozytywnej atmosfery i miejsca dialogu, współpracy z klientami. Osoba, którą wydelegujemy do tego zadania powinna być więc wygadana, uśmiechnięta, a nade wszystko uprzejma i sympatyczna. Nie może stwarzać zbyt dużego dystansu między sobą a odwiedzającymi. Powinna wychodzić na przeciw ich pytaniom i oczekiwaniom.

 

Targi 

 

 

Komentarze do wpisu (0)

Kategorie blog
Musisz to mieć!
Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4
469,70 zł 469,70 zł
Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill
243,10 zł 243,10 zł
szt.
Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny
144,10 zł 144,10 zł
szt.
Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne
573,10 zł 573,10 zł
szt.
Stojak na plakat A4 OWZ Stojak na plakat A4 OWZ
172,70 zł 172,70 zł
szt.
Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą
188,10 zł 188,10 zł
szt.
Chmura tagów bloga
Dzięki chmurze tagów możesz szybko przenieść się do interesującego Cię tematu na naszym blogu!
Czytaj więcej

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium