BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł

3 rady jak profesjonalnie wypaść na firmowych targach

0
3 rady jak profesjonalnie wypaść na firmowych targach

Istnieje całkiem sporo targów, imprez i eventów, na których można zaprezentować działalność swojej firmy. Takie pokazanie się wśród konkurencji i potencjalnych kupców pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku własnego przedsiębiorstwa. Jest to szansa żeby się wyróżnić i zaprezentować z jak najlepszej strony. Jak odpowiednio przygotować się do podobnych wydarzeń, żeby wypaść profesjonalnie? Poniżej trzy profesjonalne rady.

1. Własne stoisko podstawą dobrej prezentacji.

Podczas zorganizowanych wydarzeń, w których bierze udział duża liczba firm, warto zadbać o własne stanowisko. Będzie ono pierwszą rzeczą, na którą zwrócą uwagę odwiedzający targi. Na podstawie wyglądu zdecydują oni, czy w ogóle warto podejść i zainteresować się naszym przedsiębiorstwem. Najlepiej więc zainwestować w spersonalizowany namiot z logotypem i autorskimi zdjęciami, czy też ciekawymi grafikami. Stworzymy dzięki temu własną przestrzeń, do której będziemy mogli zapraszać potencjalnych klientów.

Dodatkowym pomysłem może być ustawienie flag, banerów czy też roll-upów. Są to duże powierzchnie reklamowe, które przyciągają wzrok, i na których z powodzeniem można umieścić kluczowe hasła, informacje i zdjęcia. Bardzo ważna jest przystępność materiałów promocyjnych. Hasła powinny być możliwe krótkie i chwytliwe, a wykorzystane grafiki przejrzyste i jasne. Wpłynie to pozytywnie na odbiór reklamy.

2. Jak profesjonalnie się zaprezentować?

stoisko na targi branżowe

Dobrze rozpoznawalne stanowisko przyciągnie odwiedzających i wstępnie zaznajomi ich z charakterystyką firmy. Jak zachęcić ludzi do dalszej interakcji? Świetną metodą jest rozdawanie gościom materiałów promocyjnych. Możemy zainwestować w różnego rodzaju przypinki, smycze, długopisy, balony. Warto jednak pomyśleć także o bardziej wartościowych rzeczach, np. płóciennych torbach, skarpetkach, termosach. Mogą one pełnić funkcję nagród w organizowanym przez nas konkursie dla odwiedzających. Z pewnością ociepli to wizerunek przedsiębiorstwa i pozytywnie wpłynie na jego odbiór.

Nie można zapomnieć także o wizytówkach i ulotkach dla zainteresowanych. Podczas imprezy ludzie odwiedzą całe mnóstwo podobnych stanowisk. Musimy więc dać im coś, co przypomni o naszej firmie i będzie zawierało niezbędne dane kontaktowe. Dobrą opcją jest zaprojektowanie broszur ze skrótem podstawowych informacji o firmie i ciekawymi zdjęciami.

Wszystkie poszczególne elementy promocyjne powinny mieć spójną szatę graficzną i wspólny motyw. Warto ograniczyć gamę kolorystyczną i kroje pisma do kilku wybranych. Dzięki temu materiały będą prezentować się profesjonalnie i rzeczowo.

3. Co jeśli mamy wziąć udział w imprezie plenerowej?

Reklama na imprezach plenerowych to świetna okazja na poszerzenie firmowych zasięgów. Jednak w wypadku takiej formy promocji, wymienione powyżej metody autoprezentacji mogą okazać się niewystarczające. Na wolnym powietrzu należy zorganizować infrastrukturę przyjazną dla klienta i zapraszającą do wypoczynku. Dobrym pomysłem jest rozłożenie parasoli, ustawienie leżaków, puf, krzeseł. W ten sposób zaprosimy potencjalnych klientów do odpoczynku w bardzo niezobowiązujący sposób. Dobrym nawykiem jest częstowanie ludzi zimnymi lub gorącymi napojami. Jeśli zadbamy o firmowe kubki, poczęstowane osoby będą promowały logo naszej firmy także poza stoiskiem, po prostu spacerując z napojami.

8 top produktów na imprezy wewnętrzne i zewnętrzne:

  • Namiot firmowy, spersonalizowany pod naszą firmę;

  • Duży stół lub blat, na którym rozłożymy przygotowane materiały;

Obrusy reklamowe

  • Flagi, banery, roll-upy, które udzielą podstawowych informacji o przedsiębiorstwie;

Flagi reklamowe

  • Wizytówki i broszury, dzięki którym klient otrzyma możliwość kontaktu z naszą firmą;

Wizytówki

  • Gadżety promocyjne (przypinki, smycze, długopisy, kubki, torby płócienne, termosy, itp.);

Gazetki reklamowe

  • Parasole, które ochronią od słońca, deszczu lub będą po prostu ciekawym dodatkiem;

Parasole z logo

  • Leżaki dla osób zmęczonych zwiedzaniem kolejnych stanowisk (dzięki temu zostaną u nas na dłużej);

Leżaki reklamowe z logo

  • Darmowe napoje w firmowych kubkach.

Dzięki tej liście przedmiotów będziemy w stanie dobrze wypaść w zasadzie na każdej imprezie. Raz zakupione materiały można oczywiście wykorzystywać wielokrotnie. Jeśli więc zainwestujemy w materiały promocyjne, będziemy cieszyć się profesjonalnym wyglądem firmowego stanowiska na kilku, czy nawet kilkunastu rozmaitych spotkaniach.

Same materiały nie są jednak najważniejsze. Grunt to stworzenie pozytywnej atmosfery i miejsca dialogu, współpracy z klientami. Osoba, którą wydelegujemy do tego zadania powinna być więc wygadana, uśmiechnięta, a nade wszystko uprzejma i sympatyczna. Nie może stwarzać zbyt dużego dystansu między sobą a odwiedzającymi. Powinna wychodzić na przeciw ich pytaniom i oczekiwaniom.

 

Targi 

 

 

Komentarze do wpisu (0)

Submit
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl