Flagi firmowe – dlaczego warto je posiadać?
Flagi firmowe – dlaczego warto je posiadać ?
Flagi firmowe należą do grupy nośników przykuwających uwagę. Każdy poważny przedsiębiorca wie, że podnoszą one prestiż jego marki/firmy w oczach potencjalnych lub stałych klientów, a nawet konkurentów. Budują poziom świadomości marki i w kolejnych etapach rozpoznawalności i odróżniania od innych. Flagi firmowe pojawiły się na rynku reklamowym już wiele lat temu, aczkolwiek ich wskaźniki oddziaływania wciąż rosną. Mało tego – użytkownicy systemów wystawienniczych coraz chętniej decydują się na wybór flag, aby wyróżnić się w natłoku serwowanych nam na co dzień klasycznych nośników reklamowych (np. potykaczy czy banerów).
Flagi firmowe pomimo swojej nieprzeciętnej formy, wielkości i skuteczności reklamowania przedsiębiorstwa mają stosunkowo niską cenę. Najwyższej jakości materiał flagowy, jaki został zastosowany do tego typu systemów idealnie rotuje z wiatrem, przykuwając uwagę przechodniów, obserwatorów, wszystkich odbiorców, dlatego warto umieścić na systemie dobrze zaprojektowane logo.
Rozróżniamy dwa rodzaje flag:
- outdoor (do użytkowania na zewnątrz budynku, odporne na warunki atmosferyczne)
- indoor (do użytkowania wewnątrz budynku)
W zależności od zastosowania, składają się z: podstawy, masztu i flagi lub flagi i ramion (w przypadku flag mocowanych do ściany lub słupa).
Retio.pl oferuje 4 kształty flag firmowych:
- Crest (pióro)
- Quill (łezka)
- Feather (skrzydło)
- Edge (prostokąt)
Wprowadzając aż 4 kształty flag firmowych wzięliśmy pod uwagę Państwa zróżnicowane gusta i oczekiwania w stosunku do wyglądu systemu wystawienniczego. Mamy nadzieję, że w tej sytuacji każdy znajdzie coś dla siebie. Systemu, które oferujemy, w tym wypadku flagi firmowe mają również różne wysokości – od 1,5 do 5,6 m!
W zależności od miejsca, dostępnej powierzchni, podłoża, i wielu innych czynników – musicie Państwo zdecydować się na jedną z wielu podstaw, jakie są dostępne na naszej stronie. Od tych klasycznych, kwadratowych, poprzez podstawy krzyżowe, aż do tych wbijanych w ziemię itd.
Niezależnie od tego, gdzie system będzie spełniał swoje funkcje i jaką będzie miał wysokość, powinien spełniać kilka warunków, które zadecydują o wyższym wskaźniku jego powodzeniu:
- odpowiednio zaprojektowane logo,
- zastosowanie intensywnej kolorystyki (ew. kontrastujących ze sobą szczegółów),
- dobranie odpowiedniej wielkości treści do wielkości systemu,
- wybranie elementów, jakie chcemy umieścić (logo, nazwę marki, adres e-mail itp.),
- zdecydowanie się na odpowiedni dla danej marki kształt oraz wielkość flagi,
- odpowiednio dobrany kolor tła pod treść.
Podsumowując – flagi firmowe odpowiednie są zarówno do użytkowania przed siedzibą, na targach, imprezach, w holu dużego biura, w kurortach sportowych, na plażach... Gdziekolwiek tylko poniosą Państwa wyobrażenia. Bez względu na porę roku, pogodę czy reklamowaną branżę. A wszystko dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów.