Ścianka Reklamowa Tekstylna Prosta 600 x 240 cm - ścianka wystawiennicza targowa prasowa
dla projektu graficznego Gotowe pliki do druku należy po złożeniu zamówienia przesłać na nasz adres mailowy lub w przypadku większych plików (powyżej 20 MB) - za pośrednictwem WeTransfer. W tytule maila prosmy o podanie numeru zamówienia.
Opis
Ścianka reklamowa tekstylna - 600 x 240 cm
Ścianka tekstylna nazywana również ścianką materiałową o prostym kształcie. Konstrukcja ścianki opiera się na wytrzymałym stelażu na którym rozpinana jest grafika. Jest to popularny wybór wśród klientów ze względu na prostotę montażu, solindość konstrukcji i możliwości wykorzystania.
Jest to produkt, który wymaga już nieco większej inwestycji, ale jednocześnie w zamian staje się bardzo przydatnym nośnikiem reklamy, który można wszechstronnie wykorzystać. Nawet jeśli jesteś początkującym przedsiębiorcą lub po prostu chcesz wypromować swój produkt lub usługę to warto zastanowić się nad inwestycją w naszą ściankę reklamową.
Ścianka reklamowa to doskonały sposób na wyróżnienie się pośród konkurencji, gdyż będąc bardzo atrakcyjną i jednocześnie praktyczną formą reklamy wewnętrznej niewątpliwie przyciąga ona wzrok wielu osób. Jest to nieodzowny element stoiska targowego na imprezach wystawienniczych, ale równie dobrze może zostać użyta jako ścianka na wyspie handlowej w galerii. Możemy także spotkać się z różnymi nazwami takimi jak ścianka prezentacyjna, ścianka wystawiennicza, ścianka targowa, ścianka konferencyjna lub prasowa, a także zamiennie stosowanymi terminami odnoszącymi się do materiału zadruku takimi jak ścianka tekstylna i ścianka materiałowa - wszystkie te nazwy prowadzą do jednego produktu, którym jest nasza ścianka reklamowa.
Dane techniczne ścianki reklamowej - 600 x 240 cm:
- Szerokość: 600 cm (5950 mm);
- Wysokość: 240 cm (2380 mm);
- Głębokość: 40 cm (400 mm);
- Aż 5 lat gwarancji;
- Solidna, 30mm aluminiowa konstrukcja;
- Elementy ramy oznaczone numerkami dla ułatwienia montażu;
- Zastosowanie materiału tekstylnego najwyższej jakości, z możliwością jego prania;
- System pakowany w specjalnie przystosowaną do niego torbę transportową;
- Stopy stabilizujące;
- Torba transportowa w zestawie;
- Do wyboru wydruk jednostronny lub dwustronny;
- Cena zawiera w sobie wydruk;
- Wydruk posiada certyfikat trudnopalności B1.
CENA ZAWIERA ŚCIANKĘ, WYDRUK oraz TORBĘ PRZENOŚNĄ.
Chcesz dowiedzieć się więcej o ściankach reklamowych? Czytaj dalej...
Tekstylna ścianka reklamowa
Ścianka tekstylna to system reklamowy, którego głównym zadaniem jest promocja działalności, wydarzenia lub czegokolwiek, co chcielibyśmy zareklamować. Może być nazywana różnie - ścianka reklamowa, ścianka promocyjna, ścianka marketingowa - ale rolę spełnia przeważnie tą samą, to znaczy, że ścianka promocyjna będzie stelażem i służy jako nośnik na którym rozpięta jest grafika reklamowa. Taki system może wydawać się drogi, jednakże biorąc pod uwagę jego użyteczność i możliwość wymiany wydruku sprawia, iż taka ścianka jest świetną i przyszłościową inwestycją.
Czym jest ścianka reklamowa?
Jak już zostało krótko wspomniane jest to nośnik reklamy, którego możemy używać przez dość długi czas zważywszy na to, iż wydruki reklamowe można zmieniać. Ścianka reklamowa to zazwyczaj stelaż umieszczony na stabilnych nóżkach na którym rozpinany jest wymienny reklamowy wydruk. Oczywiście reklama to nie jedyna funkcja ścianki, aczkolwiek wszelka użyteczność w jakiś sposób do tego właśnie się sprowadza.
Stelaż ścianki jest zazwyczaj wykonany z aluminiowych rur, które w prosty sposób łączą się ze sobą tworząc bardzo stabilną konstrukcję. Ta konstrukcja ścianki wystawienniczej jest ustawiona na równie stabilnych nóżkach, czy też stopach, które uniemożliwiają przewrócenie się ścianki.
Biorąc pod uwagę to, że całość jest wykonana z bardzo lekkiego materiału jakim jest aluminium to cały system reklamowy również jest bardzo lekki, a dzięki temu niezwykle mobilny i łatwy w przenoszeniu. Taka ścianka reklamowa nie sprawi więc kłopotów w przypadku koniecznści przemieszczenia reklamy w inne miejsce, gdyż rozkłada się tak samo łatwo jak się składa i na dodatek jest bardzo lekka.
W transporcie pomocne okazują się torby transportowe, które dołączane są do każdej zamówionej ścianki prezentacyjnej w naszym sklepie całkowicie gratis. Torba transportowa jest wykonana z równie trwałych materiałów co ścianka reklamowa, więc nie ma żadnej obawy o to, że zostanie w jakiś sposób uszkodzona - oczywiście z biegem czasu może do tego dojść, ale dużo tego czasu minie zanim to faktycznie nastąpi.
Co to znaczy, że ścianka jest tekstylna?
Jeśli widzimy w specyfikacji ścianki lub jej nazwie, że jest to ścianka tekstylna lub ścianka materiałowa, będzie znaczyło to, iż materiał na którym znajdzie się wydruk to materiał włókienniczy, tkanina. Nie znaczy to oczywiście, że materiał będzie podobny do tego z którego wykonywana jest codzienna odzież - będą cechy wspólne, ale technologia jest zupełnie inna. Materiał tekstylny używany ze ściankami reklamowymi jest wysokiej jakości tkaniną przystosowaną do wykonywania wydruków reklamowych, która jednocześnie odporna jest na warunki użytkowania z którymi przyjdzie się zmierzyć systemowi reklamowemu. Dla ułatwienia montażu i dla zapewnienia idealnej spójności z systemem tkanina została obszyta zamkiem błyskawicznym dzięki któremu z łatwością założymy tkaninę na stelaż.
Co to znaczy, że ścianka ma wydruk jednostronny?
Jeśli w parametrach technicznych ścianki lub w jej nazwie widnieje informacja, iż ścianka reklamowa jest z wydrukiem jednostronnym oznacza to, że wydruk reklamowy naniesiony na materiał tekstylny rozpinany na ściance jest zadrukowany z jednej strony - mówiąc prościej, grafika reklamowa widoczna będzie tylko z jednej strony ścianki.
Co to znaczy, że ścianka ma wydruk dwustronny?
Jeśli w parametrach technicznych ścianki lub w jej nazwie widnieje informacja, iż ścianka reklamowa jest z wydrukiem dwustronnym oznacza to, że wydruk reklamowy naniesiony na materiał tekstylny rozpinany na ściance jest zadrukowany z dwócg stron - mówiąc prościej, grafika reklamowa widoczna będzie z obu stron ścianki i może być z obu stron inna.
Do czego służy ścianka reklamowa?
Możnaby rzec, że ogólnie do reklamowania się, ale użyteczność ścianki jest dużo szersza. Oczywiscie w jakiś sposób zawsze sprowadza się to do pewnego rodzaju promocji i zawsze będzie w pewien sposób łączyć się z promowaniem produktów, usług lub nawet całych firm lub instytucji. Przybliżymy nieco użyteczność ścianki poniżej.
Ścianka reklamowa lub promocyjna
I tak ściankę reklamową można wykorzystać jako idealny nośnik reklamy, który przy dobrze zaprojektowanej grafice reklamowej świetnie sprawdzi się w swojej roli, gdyż przy dostępnej ilości wymiarów ścianek możliwości są naprawdę pokażne. Termin ścianka reklamowa można wymiennie stosować z nazwą ścianka promocyjna, gdyż spełniają bardzo podobne role. Ścianka promocyjna tak samo jak ścianka reklamowa jest nośnikiem reklamy służącym do reklamowania i promocji produktów lub usług, aczkolwiek promować można też zdrowy styl życia lub akcje charytatywne - wszystko zależy od zamysłu.
Ścianka prezentacyjna
Ściankę można wykorzystać również jako ściankę prezentacyjną - to znaczy, że dzięki niej możemy zorganizować stoisko prezentacyjne, gdzie zostanie przedstawiony produkt lub usługa. W tym przypadku ścianka ma za zadanie przyciągnąć uwagę, a ewentualną reklamą i marketingiem zajmą się pracownicy wyposażeni w ulotki, wizytówki i garść przydatnych informacji.
Ścianka wystawiennicza lub targowa
Ścianka wystawiennicza - znana też jako ścianka targowa - będzie tutaj synonimem wskazującym na użycie podczas różnych targów i wydarzeń branżowych. W tym środowisku ścianka może spełniać wiele ról jednocześnie - może być ścianką reklamową, promocyjną, prezentacyjną, a nawet prasową. Wszystko zależy od tego jaka firma będzie używać ścianki i jaki produkt lub usługę będzie dzięki niej reklamować. Podczas imprez wystawienniczych ścianki tworzą całe stoiska wystawiennicze w połączeniu z trybundkami, stojakami i innymi systemami wystawienniczymi - niewątpliwie właśnie na tego typu imprezach ścianka reklamowa znajduje najszersze zastosowanie.
Ścianka konferencyjna lub prasowa
Ścianka prasowa lub konferencyjna spełniać będzie głównie rolę informacyjną, gdyż w tego typu okolicznościach istotnym jest wskazanie tego czego właściwie dotyczy konferencja, niezależnie od tego, czy będzie to konferencja prasowa, czy inna będąca spotkaniem mającym na celu omówenie jakiegoś zagadnienia. Na takiej ściance warto także umieścić informację o tym kto konferencję organizuje - najczęściej będzie to firma lub organizacja omawiająca dane zagadnienie. W przypadku ścianek prasowych i konferencyjnych nie ma wielu możliwości jeśli chodzi o reklamę i właściwie jedyną formą promocji jaką można w tej sytuacji zastosować to promocja wizerunku firmy, osoby lub organizacji.
Gdzie można zastosować ściankę reklamową?
Ściankę reklamową, czy też promocyjną lub wystawienniczą można zastosować wszędzie tam, gdzie zachodzi potrzeba zareklamowania lub wypromowania czegoś. Może to być produkt, usługa lub nawet cała firma lub konkretna działalność. Użyteczność ścianki promocyjnej jest bardzo duża i można ją stosować w wielu różnych miejscach nawet z pozoru tak błahych jak osiedlowy sklepik, a kończąc na najbardziej prestiżowych targach branżowych. Dodatkowo, jednym z największych atutów tego systemu reklamowego jest fakt, iż można go używać wielokrotnie w wielu miejsach - dla przykładu po zakończonych targach można użyć ścianki w firmowej recepcji po zmianie wydruku lub nawet bez takiej zmiany. Poniżej krótko przybiżamy różne scenariusze w których można zastosować tekstylną ściankę promocyjną.
Ścianka na konferencję prasową
Konferencje prasowe i nie tylko to miejsce w którym ścianka reklamowa znajdzie dużą użyteczność. Nie będzie tu pełnić roli typowo reklamowej, gdyż konferencje mają zazwyczaj charakter informacyjny, a ich celem jest omówienie jakiegoś zagadnienia lub przybliżenie jego istoty. W takim przypadku ścianka, którą na potrzeby takiego wydarzenia możemy nazwać ścianką konferencyjną lub ścianką prasową, będzie pełnić rolę również czysto informacyjną, czyli będzie chociażby informować czego dotyczy konferencja lub kto ją przeprowadza.
Ścianka na targi branżowe, imprezy wystawiennicze
Taką ściankę nazywamy ścianką wystawienniczą lub ścianką targową, rola tej ścianki chyli się już bardziej ku reklamie i prezentacji produktu, ale zastosowanie czysto informacyjne też jest możliwe. Ścianki targowe zazwyczaj kupowane są w większych zestawach z ladami, stojakami i innymi systemami reklamowymi w celu kompleksowego wyposażenia stoiska targowego. Na imprezach wystawienniczych szczególnie istotne jest wyróżnienie się z tłumu wystawców, a ciekawe stoisko targowe jest jednym z najlepszych na to sposobów - bez zainteresowania nie przyciągniemy do siebie klientów. Z tego też powodu warto postawić na sprawdzonego dostawcę i zaopatrzyć się we wszystkie potrzebne systemy reklamowe w jednym miejscu. Nasz sklep oferuje możliwość zakupienia takich zestawów targowych w bardzo okazyjnych cenach, wystarczy kliknąć w zdjęcie poniżej, aby zapoznać się z dostępnymi zestawami.
Sprawdź zestawy targowe w sklepie reklamowym Retio.pl
Jeśli nie znalazłeś odpowiedniego dla siebie zestawu, zachęcamy do kontaktu, a dobierzemy coś dla Ciebie i zaoferujemy korzystny rabat!
Ścianka na wydarzenia kulturalne
Wydarzenia kulturalne są także miejscem w którym ścianka reklamowa znajdzie zastosowanie, nazwiemy ją tutaj bardziej ścianką prezentacyjną lub ścianką informacyjną i zamiast promocji produktu będzie spełniać rolę ozdobną lub czysto informacyjną. Przeznaczenie ścianki zależy od organizatorów, gdyż na takich wydarzeniach można również promować produky takie jak książki, nagrania muzyczne, czy inną twórczość.
Wystawy i wernisaże to idealne miejsce dla ścianki prezentacyjnej, gdzie bez najmniejszego problemu i przy odpowiednim projekcie będzie można poinformować odwiedzających czego właściwie dotyczy wystawa - dodatkowo przy odrobinie kreatywności taka ścianka może także spełniać funkcję ozdobną.
Koncerty, czy imprezy charytatywne, to również wydarzenia podczas których ścianka reklamowa spotka się z dużą użytecznością. Na tego typu imprezach może być konieczne zastosowanie większej ścianki, ale nie powinno stanowić to problemu, gdyż w naszym sklepie można kupić nawet takie ścianki reklamowe, które osiągają szerokość aż 20 metrów! Oczywiście mniejsze ścianki również znajdą zastosowanie przy promowaniu płyt, czy uwidacznianiu zbiórki charytatywnej.
Ścianka do placówek edukacyjnych
Ścianka do szkoły? Zadziwiające, ale tak. Ścianki reklamowe mogą również znaleźć zastosowanie w szkołach i innych placówkach edukacyjnych. Ścianka może przydać się na rozpoczęcie roku szkolnego, ale taka ścianka może też pełnić stałą funkcję w szkole, czy na uczelni. Może być ścianką informacyjną - wskazującą kierunki lub całą mapę placówki. Może być także ścianką reklamową - promującą różne kierunki nauczania i ciekawe drogi zawodowe. Zastosowania są różnie i zależą od pomysłowości pracowników placówki, ale ścianka reklamowa z pewnością znajdzie też zastosowanie w takim miejscu jak szkoła, czy uniwersytet.
Ścianka do restauracji lub hotelu
Branża HoReCa również może skorzystać z użyteczności ścianek reklamowych. Prestiżowe lokale gastronomiczne lub noclegowe mogą prezentować swoją ofertę w naprawdę efektowny sposób stosując właśnie ścianki reklamowe. Biorąc pod uwagę, że w takich miejscach odbywają się bankiety i konferencje warto również zaopatrzyć się w ściankę dzięki której będzie można zaoferować dodatkowe możliwości dla zainteresowanych. Przykładowo jeśli ktoś chce profesjonalnie zorganizować konferencje lub planuje uroczysty poczęstunek to propozycja zaprezentowania na ściance prezentacyjnej informacji o wydarzeniu i okazji wydaje się całkiem ciekawa. Poza takim zastosowaniem, ścianki mogą również pełnić rolę informatora - wskazywać kierunki poruszania się, przedstawiać całą mapę lokalu lub informować o przydatnych numerach telefonów.
Ścianka do urzędu
Jest to kolejne miejsce w którym ścianka reklamowa może znaleźć szerokie zastosowanie w zależności od urzędu i działalności jakie wykonuje lub planuje wykonywać. Ścianki w urzędach mogą pełnić role informacyjne lub prezentacyjne. Z powodzeniem mogą wskazywać kierunki i przedstawiać mapę całego lokalu lub informować o bieżących akcjach, czy korzyściach płynących z działań prowadzonych w ramach unijnych planów rozwojowych.
Ścianka reklamowa do galerii handlowej lub do sklepu
Sklepy wielkopowierzchniowe lub galerie handlowe także mogą przekonać się o przydatności ścianek reklamowych. W galeriach handlowych występują tzw. wysepki handlowe i ścianka do wysepki handlowej pasuje idealnie, gdyż sama w sobie może stworzyć ciekawie wyglądające stoisko sprzedaży - w połączeniu z ladą lub trybunką tym bardziej. Takie wysepki mogą również wystąpić w wielkopowierzchniowych sklepach lub kompleksach handlowych. Sam sklep lub galeria może również wykorzystać ścianki reklamowe do autopromocji lub przy ich pomocy zorganizować akcję sprzedażową. Ścianki reklamowe znajdą również zastosowanie w promowaniu produktów, gdzie w połączeniu z ladą promocyjną będą tworzyły idealny komplet nadający się do reklamowania lub oferowania degustacji produktowej.
Obiekty handlowe są szczególnym miejscem w którym ścianki reklamowe sprawdzają się zadziwiająco dobrze nie tylko dlatego, że są one bardzo efektownym sposobem na reklame, ale także dlatego, że do jednej ścianki o danym wymiarze można stosować wiele wymiennych wydruków, więc możliwym staje się reklamowanie lub promowanie produktów albo całego obiektu w trybie cyklicznym - wydruk może być inny w zależności od pór roku lub w zależności od okazji, dla przykładu można zaopatrzyć się w dwa wydruki z czego jeden będzie na święta wielkanocne, a drugi na gwiazdkę. Podobnie można postąpić z produktami sezonowymi lub produktami ogólnie - możliwości jest bardzo wiele.
Inne zastosowania ścianek reklamowych
Ciekawym zastosowaniem ścianki reklamowej jest użycie jej jako ścianki fotograficznej lub ścianki bluescreen albo ścianki greenscreen na potrzeby edycji wideo. W zasadzie ścianki takie różnią się tylko wydrukiem, który wykonywany jest w potrzebnym wzorze - stelaż zostaje ten sam. Użyteczność ścianki jest naprawdę bardzo szeroka, a dodatkowo do jednego wymiaru ścianki zawsze można mieć kilka wydruków dzięki czemu nie przepłacamy za kolejne stelaże jeśli ich nie potrzebujemy.
Montaż ścianki reklamowej
Składanie ścianki reklamowej może wydać się trudne, ale tak naprawdę wcale takie nie jest. Wszystkie elementy są odpowiednio oznaczone, a montaż przebiega praktycznie bez użycia narzędzi z wyjątkiem mocowania nóżek, które przykręcane są na klucz imbusowy dołączony do zestawu. Poza tym nie potrzebne są żadne narzędzia, a jedyne, którego używamy jest dołączone do zestawu, więc nic nie trzeba dokupywać. Montaż polega na połączeniu aluminiowych rur ze sobą, które łączą się ze sobą i stabilizują na coś w stylu zatrzaskowej zawleczki, a następnie nałożeniu wydruku i przykręceniu nóżek. Poniżej prezentujemy krótki filmik instruktażowy.
Różne wymiary ścianek reklamowych
Nasze ścianki promocyjne są dostępne w bardzo różnych wymiarach począwszy od małych około 3 metrowych do takich, które liczą nawet 20 metrów szerokości. Dostępne rozmiary ścianek reklamowych to:
- 2,4 x 2,4m;
- 3,0 x 2,4 m;
- 3,0 x 3,0m;
- 3,5 x 2,4 m;
- 4,0 x 2,4 m;
- 4,0 x 3,0 m;
- 4,5 x 2,4 m;
- 5,0 x 2,4 m;
- 5,5 x 2,4 m;
- 6,0 x 2,4 m;
- 8,0 x 2,4 m;
- 12,0 x 2,4 m;
- 15,0 x 2,4 m;
- 20,0 x 2,4 m;
Z pozostałymi wymiarami naszych ścianek zapoznasz się przeglądając naszą ofertę ścianek reklamowych. Aby zapoznać się z innymi wymiarami ścianek reklamowych kliknij w poniższy link.
Sprawdź pozostałe ścianki reklamowej w sklepie RETIO
Projekt graficzny na ściankę reklamową
Każda ścianka potrzebuje wydruku graficznego i projektu, aby taki wydruk mógł powstać. Po złożeniu zamówienia można nam wysłać projekt graficzny dla ścianki do wydrukowania jeśli takowym się dysponuje. Projekt należy wysłać na e-mail biuro@retio.pl. Jeśli nie dysponujesz projektem i chcesz nam zlecić wykonanie odpowiedniego projektu, wówczas taką usługę projektową również można zakupić w naszym sklepie. Poniżej można kliknąć na zdjęcie, które przekieruje do odpowiedniej usługi z możliwością zakupu.
Przygotowanie projektu
- W celu samodzielnego przygotowania projektu należy pobrać specyfikację techniczną, która znajduje się poniżej. Przygotowany projekt należy przesłać do nas na adres e-mail biuro@retio.pl lub za pośrednictwem serwisu wetransfer wpisując nasz adres e-mail w pole "Email to" i swój adres e-mail w pole "Your email", zaś w polu "Message" można wpisać numer zamówienia lub inną informację, która pozwoli nam przypisać wysłane materiały do odpowiedniego zamówienia.
- Jeśli nie potrafisz przygotować projektu ani nie znasz nikogo kto mógłby Ci w tym pomóc, zachęcamy do skorzystania z usług naszego działu graficznego. Informacje o kosztach projektowych znajdują się w kategorii "Projekty graficzne".
-
Pobierz specyfikację techniczną dla projektu graficznego
Dane techniczne
Szerokość | 600 cm (5950 mm) |
Wysokość | 240 cm (2380 mm) |
Głębokość | 40 cm (400 mm) |
Materiał | Aluminium anodowane |
Materiał wydruku | Display Stretch 260 g/m2 z certyfikatem trudnopalności B1 |
Wydruk | W zestawie (jednostronny lub dwustronny) |
Torba transportowa / pokrowiec | W zestawie |
Gwarancja | 5 lat |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.
Ch. Agnieszka
Rewelacyjna ścianka reklamowa. Materiał wysokiej jakości. Za funkcjonalność i szybkość montażu daje 10 punktów na 10. Fajnie, ze materiał można prać, przynajmniej nie będę miała problemu, bo planuje używać jej na zewnątrz ;)
Basia Fast
na prawdę ooogromna ścianka XD i o dziwo na prawdę stabilna :) POLECAM!