Gablota zatrzaskowa na plakat B2 (50x70 cm) zamykana na kluczyk do użytku zewnętrznego i wewnętrznego gablota zewnętrzna wewnętrzna gablota ogłoszeniowa gablota informacyjna tablica ogłoszeń tablica informacyjna
Opis
Gablota zatrzaskowa 50x70 zamykana na kluczyk
Gablota zatrzaskowa na plakat to nie tylko funkcjonalne narzędzie do przekazywania informacji, ale również elegancki element wystroju przyciągający uwagę i podkreślający profesjonalizm prezentowanych treści.
Wykonana z trwałych tworzyw konstrukcja charakteryzuje się solidną aluminiową ramą o profilu 53 mm, wspartą dodatkowo plecami z galwanizowanej stali. Zapewnia to wytrzymałość i bezpieczeństwo prezentowanych materiałów.
Gablota jest odporna na warunki atmosferyczne, dzięki czemu może być umieszczona zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków. Zamykany na kluczyk panel przedni pozwala wykorzystać produkt w miejscach publicznych, bez obaw o ingerencję osób trzecich w prezentowaną wewnątrz zawartość.
Montaż ścienny umożliwia umieścić gablotę w strategicznych miejscach, tak aby treści przykuwały uwagę klientów. Plakaty są wymieniane intuicyjnie za pomocą zatrzaskowego systemu. Wystarczy umieścić plakat w ramie i zatrzasnąć zatrzask, a gablota będzie ponownie gotowa do prezentacji.
Gablota zatrzaskowa na plakat jest dostępna w naszej ofercie w różnych rozmiarach, wszystkie w eleganckim srebrnym kolorze ramy.
Dane techniczne gabloty:
Materiał: Aluminium / Plastik;
Szerokość całkowita: 59 cm;
Wysokość całkowita: 79 cm;
Głębokość: 3,3 cm;
Profil ramki: 5,3 cm;
Kolor ramki: Srebrny;
Widoczny obszar: 48,4 x 68,4 cm;
Typ narożników: Ostry;
Waga: około 4,63 kg
- Prezentacja plakatów informacyjnych;
- Produkt przeznaczony do użytku zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego;
- Ściana tylna wykonana z galwanizowanej stali;
- Zamykana na kluczyk;
- 2 lata gwarancji na użytkowanie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt. Moderacji podlegają tylko treści wulgarne, spamowe, dane wrażliwe oraz niezwiązane merytorycznie z danym produktem.