Targi to impreza, do której warto profesjonalnie przygotować swoją firmę. Chociażby ze względu na to, że jest to niemałe przedsięwzięcie finansowe. Targi to wbrew pozorom impreza również dla małych i średnich firm. Jest to miejsce - drugie po Internecie pod względem skuteczności działania narzędzi marketingowo-reklamowych. Oprócz samej prezentacji swojej firmy i jej działalności - możecie Państwo nabyć tam nowe znajomości, tzn. nawiązać współpracę z klientami indywidualnymi, kontrahentami. Ilość zleceń w takim wypadku logicznie wzrośnie. Można zapoznać tam również potencjalnego partnera biznesowego (firmy na przykład połączą się - fuzja).
Aby udział w targach branżowych nie był bezsensowny, musicie Państwo dobrać odpowiednie systemy wystawiennicze (np. ścianki reklamowe tekstylne, rollupy, stojaki na ulotki), materiały POS (np. naklejki, ulotki, katalogi, gadżety reklamowe), zadbać o profesjonalną obsługę graficzną. Oferujemy wszystkie z tych trzech wymienionych wcześniej usług. Każdy szanujący się, poważny przedsiębiorca wie, że odpowiednio zaprojektowana grafika reklamowa oraz slogan są kluczem do sukcesywnego funkcjonowania firmy - zainteresowania marką, produktami, usługami oraz zakupem.
Podstawowe stoisko wystawiennicze powinno zawierać:
- ściankę reklamową (Hop-Up, Pop-Up, tekstylna, modułowa itp.), aby od podejścia do stoiska było widać grafikę wielkoformatową ukazującą działalność firmy oraz jej logo, slogan itp. Jak wiadomo - ludzie myślą obrazami, świadomie i nieświadomie wyłapują obrazy z otoczenia; wpływa to na ich późniejsze zachowania - np. wywołuje potrzeby posiadania jakiegoś produktu, skorzystania z usługi..
- ladę reklamową, aby w profesjonalny sposób obchodzić się z potencjalnymi klientami, partnerami biznesowymi, zainteresowanymi. W tym miejscu wita się gości, przedstawia się główną działalność firmy, rozdaje drobne gadżety, które sprawią, że Państwa marka zostanie w pozytywny sposób zapamiętana. Rozmawia się, konsultuje, przedstawia oferty, pomoc, współpracę. Jest to punkt, w którym można zbudować dobre relacje usługodawca-usługobiorca. Atutem lady wystawienniczej jest możliwość umieszczenia na jej froncie i czasami panelach bocznych grafiki reklamowej.
- rollupa (jednostronnego, dwustronnego), który będzie dodatkowym nośnikiem prezentującym grafikę oraz krótkie, punktowe treści czy slogan reklamowy. Jest to dobry nośnik w momencie, gdy na stoisku zrobi się lekkie zamieszanie i przedstawiciele nie będą mogli ze wszystkimi na raz podjąć rozmowę.
- stojak na ulotki - rozwiązanie obowiązkowe, które poprzez ulotki, foldery, katalogi przedstawi pełną działalność firmy, z opisami, grafikami, rozwiązaniami odpowiednimi dla klienta. Miejsce z tymi materiałami powinno stać w widocznym miejscu, najlepiej obok lady, aby zainteresowany po krótkiej rozmowie z przedstawicielem zasięgnął po papierową reklamówkę. W tym wypadku, jeśli firma dobrze zaprezentowała się w jego oczach powróci on do oferty, skontaktuje się z Państwem.
Z tych względów oferujemy systemy stworzone z najwyższej jakości użytych materiałów, z wieloletnią gwarancją na użytkowanie, aby korzystanie z naszych systemów przebiegało pomyślnie i nie skończyło się jednorazową akcją reklamową Systemy sprawdzają się doskonale na targach, ale również w biurach, sklepach, na eventach, konferencjach, galeriach handlowych. Oto kilka z najchętniej wybieranych:
- Ścianka reklamowa Tekstylna Prosta 3m
- Ścianka reklamowa Pegasus Lite
- Lada wystawiennicza Pop-up Counta 2x2
- Lada degustacyjna Tornado
- Rollup Original Banner 3 dwustronny
- Rollup Delta Lite
- Stojak reklamowy Zed-Up Lite na ulotki A4
- Stojak na plakat A3 Sentry Poster
Jeśli natomiast zainteresowani są Państwo dodatkowymi rozwiązaniami, zapraszam do zapoznania się z:
Jeśli czas nie pozwala na samodzielne projektowanie stoiska firmowego - polecamy rozwiązania gotowe:
> POLECAMY RÓWNIEŻ: Zestawy wystawiennicze